Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

setas story.

U leest om dit moment het verhaal setas story gepost door lisa. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: lisa
Gepost op: 2007-10-26

Verhaal:

setas story
Seta liep over straat. Had geen eten. Helemaal niks. Haar broertje set was alleen thuis. Dus moest ze snel aan wat eten zien te komen. Ze lette niet op waar ze liep. Dus ze liep pardoes op tegen een vrouw. Pas is op man zei seta agressief. Tot ze zag dat het ''Anne van der linde'' was .

Anne is een hele rijke, beroemde vrouw. En ze is top dressuur ruiter met paardrijden.

Uhmm sorry dat ik zo reageerde zei seta. Ach meisje dat geeft niet antwoordde anne. Ok ik loop maar weer is door zei seta. Nee wacht is even anwtoordde anne. Waar ga je heen vroeg anne. Eten zien te krijgen antwoordde seta. Waar woon je vroeg anne ? In een flat boven de etos antwoordde seta. Ok zal ik even met je meelopen want je lijkt nogal mager! Nee doe maar niet dat vind me vader vast niet goed zei seta. Die eikel fluisterde ze heel zacht.

Ik loop toch maar met je mee zei anne vast besloten. Ok antwoordde seta een beetje overstuur.

Even later bij haar flat aangekomen. Liepen ze naar de lift. Ze stapten naar binnen. En seta drukte op het knopje voor de 4de verdieping. Ze stond te trillen. Anne vroeg wat er was. maar seta stond daar helemaal te shaken. Anne nam seta in haar armen en kalmeerde haar. Ze waren aangekomen op de 4de verdieping. SETA BEN JE NU PAS THUIS klonk er geschreeuwd over de galerij.

Hallo . Ik ben hier het eten aan het zoeken en jij blijft maar aan die vieze stink troep. Wijzend naar het blikje bier in haar vaders handen.

Sorry voor mijn dochter zei seta's vader tegen anne. Hij gaf seta een schop en probeerde haar naar binnen te duwen. Seta gaf hem een beuk. EN ontweek net de woeste beuk van vader. Anne keek geschokt toe en zei: Pardon ? Waar denkt u dat u mee bezig bent ?? Een kind schoppen schreeuwde ze boos. Ik laat de politie komen zei ze boos. Seta kwam naar buiten lopen met een jongetje aan dr hand.

Dit is mijn broertje set. Ah wat een poepie zei ze terwijl ze hem over zn bolletje probeerde te aaien. Hij begon panisch te huilen en ontweek haar hand en sprong achter seta en ontweek anne.

Ondertussen had ze de politie gebeld en die arresteerden de vader van seta. EN nam seta, set en anne mee naar het politiebureau. Daar aangekomen. Praatte de politiemannen over dat Seta en set een nieuw onderkomen nodig hadden.

Anne zei meteen: Ik wil ze allebei wel adopteren! Seta keek met een glimlach op haar gezicht met set aan haar hand. Ze knuffelde set en liep naar anne en hield anne's hand vast.

Dat is goed antwoordde de agent. Neem ze maar mee naar huis.

Hier woon ik zei anne. Seta keek bewonderend naar het grote penthouse.
Ze liepen via het pad naar het huis. Anne stak de sleutel in het slot en de deur ging open. Ze liepen naar binnen.

Seta wou haar vieze oude jas aan een haakje hangen. Anne zei: Geef maar hier en ze riep de butler. Butt gooi deze jas maar weg en haal nieuwe kleren voor nu voor beide kinderen. Ok antwoordde de butler.

Even later werden seta en set begeleid naar de luxieuze badkamer.
En er hingen twee hangers met hele leuke kleren voor hun beide. Seta vroeg of ze mocht douchen. Anne antwoordde wanneer je wilt en zo vaak als je wilt.

Ok zei seta. Ga je gang zei anne. Seta bleef staan en keek blozend naar anne, set en de butler. Ik snap de hint antwoordde anne en ze nam set en de butler mee naar buiten.

Seta kleedde zich uit. En zette de douche aan. Ze smeerde zich in met douchegel en spoelde het er weer af. Ze zeepte haar haar in. Toen ze het wou afspoelen kwam er zeep in haar ogen ze schreeuwde auww! En spoelde haar haar uit. Droogde zich af. En zag een bhtje
hangen. EN moest even denken waar het voor diende. Owja hihi ze bloosde en trok het aan. En deed de rest van haar kleren aan en zag een paar hele mooie laarsjes staan ze trok ze aan.

Word vervolgd !

Aantal keer bekeken: 3313
Waardering: 0.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online