Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

sex met heel bijzondere toeschouwers.

U leest om dit moment het verhaal sex met heel bijzondere toeschouwers gepost door Tomtomgo. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Tomtomgo
Gepost op: 2008-1-29

Verhaal:

sex met heel bijzondere toeschouwers
Sex met heel bijzondere toeschouwers
Het idee was van jou gekomen en het duurde even voor het tot me doordrong wat je precies bedoelde. Toen ik het begreep en het me duidelijk werd dat je het serieus meende, ben ik volgens mij 2 minuten sprakeloos geweest, misschien heb ik wel met mijn mond open gestaan, maar het idee was ook zó bizar.
“Dus je wilt………eh……..dat wij ons…………..laten insluiten, bij eh………….dat wil je echt?” “Ja, waarom niet”, had je geantwoord en aan je ondeugende lachje maakte ik op dat je dit écht wilde.
Vorige week waren we bij dit bijzondere dierenpark in Tilburg geweest, met onze kinderen en zij waren niet de enigen die het leuk hadden gevonden. Nou had ik geen moment van dit bezoek aan seks gedacht, maar bij jou was dat blijkbaar anders geweest, of was het idee pas achteraf ontstaan, ik wist het niet. Maar hoe duidelijker het werd dat je dit echt wilde gaan doen, des te opwindender ging ik het idee ook vinden. Ik had allerlei bezwaren; er zou wel een beveiligingsinstallatie zijn, is het niet gevaarlijk bij al die beesten, hoe komen we er achteraf weer uit, enzovoorts. Maar jij wuifde ze allemaal weg. Niet met oplossingen, maar je zei dat je dat ook allemaal niet wist. “Spannend juist”, zei je dan en ik moet zeggen dat, denkend aan seks met jou tussen al die beesten, ik het idee steeds geiler begon te vinden.
Je wilde ook niks voorbereiden, gewoon gaan en ervoor zorgen dat we ons lieten insluiten. We kozen voor een dinsdag in de vakantie, we waren allebei vrij en de kinderen waren bij onze exen, dus we hadden tijd en gelegenheid. We gingen om een uur of drie, want we hadden bedacht dat het op zou vallen, als we vlak voor sluitingstijd binnen zouden komen. We hadden al wel gezien dat er van controle bij de uitgang geen sprake was, dus als we een goede verstopplek konden vinden, kon er niks mis gaan. Het was erg rustig en dat maakte ons plannetje meteen wat moeilijker uitvoerbaar. Maar, we merkten dat er ook maar twee mensen personeel waren: die jongen met de grote bakkebaarden en dat leuke meisje van de kassa. Even waren we bang dat het één van hen zou opvallen dat we twee weken terug ook al geweest waren, maar toen was het zondag en heel erg druk, dus waarschijnlijk maakten we ons zorgen om niks. Eenmaal binnen gingen we meteen zo onopvallend mogelijk naar de dieren kijken, maar in werkelijkheid zochten we een plek waar we ons tegen sluitingstijd konden verstoppen. Dat viel nog niet mee, maar ineens bedacht ik me dat mijn zoontje twee weken geleden een deur had geopend met een lege ruimte daarachter. De andere jongens durfden het niet, omdat ze bang waren dat er misschien een wild dier in zat. Dat was gelukkig niet het geval, maar in het voorbijgaan had ik wel gezien dat daar een grote kartonnen doos in stond. Ik wist nog waar het was, vlakbij de trap en al snel vonden we de bewuste deur. Ik deed de knip van de deur en duwde ertegen. Hij ging een beetje open en ik zag dat die doos er nog stond en verder eigenlijk niks. “Daar passen we samen wel in”, zei je en ik dacht ook wel dat dat moest passen. We wachtten tot kwart voor 6, want om 6 uur zou het museum sluiten. We wachtten een moment af, waarop er niemand bij de trap stond en met bonzend hart maakten we de deur open en gingen het hok in. We kropen giechelend meteen de doos in, omdat we niet durfden te gokken alleen maar in het hok te blijven. Stel je voor dat die jongen of dat meisje nog een laatste inspectieronde zou doen en ons daar aan zou treffen. We moesten zachtjes lachen toen we in de doos zaten en we speculeerden over de tijd die het zou duren voor we hieruit konden. Je maakte van de gelegenheid gebruik door mij vol op mijn mond te kussen en we begonnen een heerlijke tongzoen, waarbij we elkaar lekker stevig vastpakten. Ik wist allang dat je van seks op spannende locaties hield, maar in een kartonnen doos hadden we het nog nooit gedaan en eigenlijk was dat nog helemaal niets vergeleken bij onze plannen voor straks. Het dierenpark, gespecialiseerd in o.a. reptielen en spinnen, had een binnen- en een buitengedeelte en toen wij vanmiddag binnen rondliepen, hadden we plannen gemaakt voor na sluitingstijd. Je wilde seks op verschillende plaatsen, het liefst heel dicht bij allerlei dieren en toen we de plekken aan het selecteren waren, had je grijns verraden hoe opwindend je het allemaal vond. Dat was één van de redenen waarom ik zoveel van je hield; je kon zo ongeremd genieten van lekkere seks en kwam op dit gebied ook met grappige en originele ideeën. Dít spande echter wel de kroon en voor ik het in de gaten had, zat je met je hand in mijn broek en probeerde je in de kartonnen doos, mijn lul eruit te frommelen. Echt handig ging dat niet, want de ruimte in de doos was beperkt en we wilden ook nog zo min mogelijk geluid maken. Ik hielp je door mijn broek van mijn kont te schuiven zodat mijn inmiddels stijve pik blij tevoorschijn sprong. Je handen deden heerlijke dingen met mijn geslacht en toen je je ook nog vooroverboog en mijn eikel in je mond nam, bedacht ik me opeens dat we nú echt niet betrapt zouden moeten worden. Het was inmiddels erg stil in de ruimte, maar ik vertrouwde het niks en zei dit ook tegen je. Jij was je hier echter totaal niet van bewust, want enthousiast zag ik dat je je wangen hol zoog en je mond zalig op en neer schoof over mijn erectie. Ik wilde nu nog niet klaarkomen en net toen ik je dit wilde zeggen, stopte jij met je geile pijpwerk, omdat we allebei iets hoorden. Gestommel en stemmen vulden de ruimte achter de deur en ze klonken ineens heel erg dichtbij. “Jij met je spinnen”, hoorden we het meisje zeggen. “Wat ga jij vanavond doen dan?”, vroeg de jongen aan het meisje. Het bleef even stil, maar toen hoorden we dat ze iets zei over een afspraakje met een jongen die ze kende via MSN en met wie ze al een tijdje contact had. “En waarschijnlijk blijft het niet bij koffiedrinken, want we hebben elkaar al heel ondeugende berichtje gestuurd, dus…………. Ze zweeg verder veelbetekenend. “Wat een bofkont”, zei de jongen en het meisje giechelde wat. Hun stemmen klonken nu weer steeds verder weg en na enkele minuten hoorden we “Nou, veel plezier dan vanavond” en een keer of vier houdoe en toen was het stil. Mijn lul had inmiddels zijn kopje laten hangen en hoewel jij meteen uit de doos wilde stappen, hield ik je tegen, omdat ik zeker wilde weten dat ze allebei weg waren en ook niet meer terugkwamen omdat ze misschien wat vergeten waren. Dat gebeurde niet en met bonzend hart kroop ik achter jou aan uit de doos, deed mijn broek weer terug aan en merkte dat mijn pik al wat voorvocht had prijsgegeven. We deden voorzichtig de deur open en stonden in een schaars verlichte ruimte. Alles bleef stil, we keken elkaar aan en moesten lachen. “Zo gemakkelijk is het dus”, zei je en ik verbaasde me over de vrijheid waarmee jij vanaf dat moment door de verschillende ruimten liep. Ik zag dat je bij de bar een snickers pakte en je vroeg of ik er ook een wilde.
“OK, wat nu?” vroeg ik. “Nou, gewoon, nou gaan we lekker seksen, we doen eerst onze kleren uit” en zonder mijn reactie af te wachten begon je mij uit te kleden. Daar stond ik met mijn half opgegeten snickers en mijn handen in de lucht. Je stond met je lekkere lijf strak tegen mij aan en nadat je mijn shirt had uitgetrokken, klemde je je rond mijn middel vast aan mij. Met je onderlijf maakte je rondjes, hetgeen zijn uitwerking op mijn geslacht niet miste. Daar was het je ook precies om te doen, want je kreunde zachtjes toen je voelde dat mijn lul harder werd. Je ging door je knieën en maakte mijn broek los. Je maakte er geen voorstelling van, wilde blijkbaar snel aan de gang, want in no-time stond ik op mijn sokken na, poedelnaakt aan de bar van het dierenparkje. Nu was het mijn beurt om jou van hinderlijke kleding te ontdoen en je bood je gewillig hiervoor aan. Door de stof van je shirt heen, voelde ik je borsten, mmmmm, wat een lekkere ballen heb je toch, niet te groot, niet te klein, precies goed en mooi van vorm. Mijn hoofd ligt daar heel graag tussen en hetzelfde geldt voor mijn erectie. Hoe vaak had ik je al niet tussen je borsten geneukt, om daarna te genieten van een heerlijke ontlading, waarbij mijn zaad in je nek, over je borsten en in je gezicht terecht kwam. Ik vind het altijd geil om te kunnen zien waar mijn zaad terecht komt. Ik kleedde je verder uit en al snel stonden we allebei poedelnaakt en nam je mijn hand om me mee te trekken naar de dieren op de eerste verdieping. Het was me duidelijk geworden dat het je opwond om dicht bij of zelfs tussen de dieren seks te hebben, maar ik was daar op zijn minst terughoudend in. Ik vertrouwde al die gekke beesten niks en wilde niet het risico lopen om in mijn kont gebeten te worden door een leguaan ofzo. Je nam me mee naar een ruimte met allerlei glazen bakken vol met rare beesten: kikkers in allerlei kleuren, hagedissen, leguanen, een gekko en een kameleon. Je duwde mij tegen een bak met kikkers aan en kwam met je borsten vooruit tegen me aan staan. Ik streelde je borsten en daarna je billen. Wat een geile situatie was dit zeg: de smerige dierenlucht maakte het geheel af en de schemering maakte het allemaal nog spannender dan het al was. Ik draaide je om, zodat je met je rug tegen mijn buik aan stond. Zo kon ik goed bij je borsten en je buik en mijn handen dwaalden langzaam af naar je onderbuik, waar ik met één vinger voelde dat je kutje al lekker nat aan het worden was. Ik stak deze soppende vinger in mijn mond en proefde je lekkere geile vocht. Mijn pik had zich ondertussen alweer trouw opgericht en stootte tegen de achterkant van je bovenbeen aan. Ineens stonden we allebei stokstijf van schrik, toen we een ijselijke kreet hoorden vanuit de ruimte onder ons. “Kut”, zei ik van schrik en toen we hetzelfde geluid nog drie keer hadden gehoord, zei jij “Da’s die papegaai natuurlijk”. Opgelucht, maar nog steeds met gierende hartkleppen, hervatten wij ons geile spel en ik voelde tussen jouw benen hoe mijn eikel zich aandiende. Ook deze was niet helemaal droog meer, dus het naar binnen glijden in je lekkere neukgrotje ging erg makkelijk. Je kreunde toen ik meteen de eerste keer doorstootte tot aan de wortel en zei:”Ah, ja, ga door, mmmmmmm”. Ik zakte wat door mijn knieën om steeds mijn hele lengte bij je naar binnen te krijgen en ondertussen streelde mijn ene hand je borsten en mijn andere hield zich met je clitoris bezig. Soms voelde ik mijn eigen pik in en uit je natte kutje schuiven en af en toe ging er ook een vinger mee naar binnen. Dit stimuleerde mijn pik nog meer en toen ik geritsel hoorde vanuit de bak achter me, zag ik iets heel wonderlijks.

Twee kikkers waren bovenop elkaar gekropen en overduidelijk bezig om, net als wij, de liefde te bedrijven. Ik maakte je hierop attent en samen kwamen we niet meer bij. Was dit toeval of hadden wij deze kikkers op een idee gebracht?
“Kom mee”, zei je en je liep naar een andere ruimte. Leuk om te zien, hoe jij duidelijk de leiding nam, het leek wel alsof jij alles wat we zouden gaan doen, al van tevoren had uitgestippeld. Ik liep braaf achter jou aan, zelf mijn stijve lul masserend en ik zag dat je bij de schildpadden bleef staan. Die zaten in een lage bak en je bukte je voorover, zodat je met je handen bij de schildpadden kwam. Zo kwam je als een heerlijk doelwit voor me staan en ik zag tot mijn verbazing, dat je je handen op het schild van de grootste schildpad zette. Sliep dat beest of was hij dood. Hij bewoog in ieder geval niet en ongeduldig keek je achterom. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was dat je geneukt wilde worden, terwijl je op een schildpad leunde. Maar het appèl was duidelijk en terwijl ik mijn pik weer op volle oorlogssterkte bracht, masseerde ik met mijn andere hand je hele schaamstreek, van boven naar onder, onderweg steeds één of twee vingers door je natte spleetje naar binnen stekend. Ik legde mijn eikel tegen je vochtige opening aan en plagend wachtte ik langer dan nodig was. Je reageerde door je achterste hard naar achteren te duwen, zodat mijn lul, vanzelf bij je naar binnen schoof. Aaaaarggggh, wat een lekker gevoel is dat toch. Je weet dat dat een van mijn favoriete standjes is, vooral omdat dan bij iedere stoot mijn hele pik in en uit je heerlijke kutje gaat. Het velletje rond mijn eikel wordt zo maximaal gestimuleerd, waardoor ik razendsnel richting een orgasme ga. We hebben samen een geweldig ritme te apkken, ik duw mijn lul bij je naar binnen en jij gaat met je kont naar achteren, zodat ik bij iedere stoot, hard met mijn ballen tegen je achterste aanklots, met bijpassend geluid. Ik zie dat enkele andere schildpadden ook wakker zijn geworden en tot onze verbazing kruipt er een bovenop de andere.

Verder gebeurt er weinig, maar dat is natuurlijk onze invulling, want wie weet wat zich onder die schildjes allemaal afspeelt. We moeten allebei weer vreselijk lachen, want dit is wel heel erg toevallig allemaal. Je wurmt je onder me vandaan, duidelijk makend dat je nog een andere plekje wil gaan opzoeken.
Dan ineens zijn ze er, de vleermuizen. We wisten dat ze in hokken zaten waar ze vrij in en uit konden vliegen, maar hadden er niet bij stil gestaan dat ze tot leven zouden komen, zodra het donker werd. Hun hoge schrille gepiep en gefladder was erg angstaanjagend en hoewel ze ons volgens mij niet echt raakten, voelde dat wel zo aan, de wind die zij met hun vleugels verplaatste, was duidelijk voelbaar en ik was er heel erg van geschrokken. Jij ook, maar het leek wel of je genoot van deze schrik, je lachte in ieder geval weer snel en trok mij aan mijn hand mee naar een klein trapje, waar je, eenmaal boven, meteen doorliep naar de bak met twee flinke krokodillen. Ik bleef op een afstandje, maar jij was vastberaden. “Kom”, zei je “ze doen niks”. Ik kwam aarzelend wat dichterbij, toen je zei: “Ik ga je pijpen bij de krokodillen”. Je wachtte niet op mijn reactie, maar voegde meteen de daad bij het woord en begon enthousiast weer leven op te wekken in mijn inmiddels geslonken geslachtsorgaan. Dat je een meesteres bent in het pijpen, bleek uit de snelheid waarmee mijn neukstaaf weer kloppend de hoogte in wees en je likte en zoog erop alsof je leven ervan af hing. Met een schuin oog hield ik de krokodillen in de gaten, want ik had het idee dat mijn leven dáár wel van af hing. Ik bedacht, dat als zo’n beest zou willen, hij met een flinke beweging zichzelf over de glazen rand moest kunnen werpen met alle gevolgen van dien, want wij stonden tegen deze rand aan. Je vroeg mij te gaan liggen en toen ik daar met mijn lul omhoog lag te wachten op jouw geile mondje, kwam jij tegenovergesteld bovenop mij liggen, waardoor ik jouw lekkere kutje binnen handbereik kreeg. Ik legde mijn handen op je billen en trok ze naar me toe, zodat ik met mijn tong bij je kutlipjes kon en ik je lekkere sapjes kon proeven. Wat een zaligheid en hierdoor verloor ik even de krokodillen uit het oog en dat had ik beter niet kunnen doen, want van het ene op het andere moment, kwamen ze tot leven en begonnen zij een spetterend gevecht met elkaar.
We schrokken ons helemaal te pletter en sprongen allebei omhoog, waarna we enkele meters afstand namen tot dit onverwachte geweld. Ik zag dat jij nu ook echt geschrokken was, maar je herpakte je weer sneller dan ik. “Eeeeeh, die gaan ook paren, zie je dat?” zei je en ik kon niets anders doen dan toegeven. Ongelooflijk, de krokodillen begonnen een wilde paringsdans en de spetters uit hun vijver vlogen in het rond. Alle beesten die getuige waren van ons seksspel, gingen zelf ook aan de slag, het was niet te geloven, maar het gebeurde wel echt.
“Nu wil ik klaarkomen bij de python”, zei je en weer verkasten we naar een andere plek, de parende krokodillen achterlatend.
Blijkbaar wist je prima de weg, want je liep regelrecht naar de bak waar een enorme python, opgerold lag te slapen. Tenminste, dat hoopte ik, want ik moest er niet aan denken dat dat beest net als de krokodillen ineens tot leven kwam en zich met ons geneuk ging bemoeien. Een tweede python lag er eveneens, wat kleiner, maar toch nog enkele meters groot. “Kom maar eens hier met jouw python”, zei je en trok mij aan mijn lul naar je toe, waarna je met je naakte lijf tegen het glas van de pythonbak ging staan. Ik zag dat je je borsten tegen het glas aandrukte, een geil gezicht. Je stak je kontje naar achteren en trok je billen uit elkaar, terwijl je omkeek en zei: “Eerst in mijn kutje, dan in mijn kontje”. Ik schrok ervan, want dat hadden we nog nooit gedaan. Allebei hadden we al wel eens een vinger bij elkaar naar binnen gestoken en ik weet niet hoe het bij jou was, maar bij mij gaf dit altijd een geil effect. Met jouw vinger in mijn anus, voelde ik de rest intensiever, leek het alsof ik heftiger klaar kon komen. Soms als ik jou neukte en tegelijkertijd een vinger in je kontgaatje stopte, voelde ik door het dunne velletje tussen je anus en je kutje heen, mijn pik op en neer schuiven, supergeil dus. Maar mijn lul heb ik nog nooit bij je in je kontje geschoven en ik had ook niet het idee dat het zou passen. Maar het idee om het gewoon een keer te proberen, trok me wel aan en omdat de slangen onbeweeglijk lagen en geen aanstalten maken om hier verandering in aan te brengen, ging ik gewillig aan je verzoek voldoen. Zonder mijn pik aan te raken, was deze vanzelf weer stijf geworden, waarschijnlijk van jouw geile voorstel en de gedachte om hem zo meteen in je strakke kontje te gaan schuiven. Maar eerst was je kutje aan de beurt en terwijl ik je van achteren nam, streelde ik je lekkere kutlipjes met mijn beide handen. Ik streelde je clitoris en voelde mijn pik bij je naar binnen schuiven. Je gekreun werd steeds heviger en aan je kronkelende lijf maakte ik op dat je tegen een orgasme aanzat. Ik zag dat je tijdens onze geile paring je vingers met spuug nat maakte en vervolgens één vinger in je kontje stak, eerst een klein stukje, maar al snel daarna helemaal en even later bood je holletje zelfs plaats aan twee van je vingers, die je ook nog eens op en neer schoof. Je genoot overduidelijk, want de geluiden werden steeds geiler en heviger. Tenslotte haalde je mijn pik uit je soppende kutje en hield mijn eikel tegen je sterretje aan. Mijn lul was nu zo stijf als ik nog niet veel vaker had meegemaakt, dus dat kon geen probleem zijn. Ik duwde voorzichtig, maar kreeg het idee dat het never-nooit zou passen. Jij had echter andere plannen, want door het hard naar achteren duwen van je kontje, voelde ik dat ik toch een beetje bij je naar binnen ging en toen mijn eikel eenmaal voorbij je opening schoof, voelde ik dat de rest wat makkelijker ging. Het deed pijn bij mij en volgens mij ook bij jou, want je kwam met je achterhoofd naar achteren en slaakte een enorme kreet, maar hield de tegendruk vast. Tot mijn enorme verbazing zag ik nu beweging bij de slangen en het was niet zomaar een beweging.

Nee, één van de slangen kroop naar de grootste python toe en ik zag dat ze tegen elkaar aan kropen en met hun enorme lijven tegen elkaar aan gingen schuren. Ik wees jou hierop, maar je had geen interesse. Volgens mij had je je ogen gesloten, terwijl ik doorging met de penetratie van achteren. Pas na een tijdje kreeg ik het gevoel dat het lekker was en toen was het ook meteen super. Kanonnen, wat zat dat lekker strak en toen er ruimte kwam om mijn lul op en neer te schuiven voelde ik dat mijn orgasme nooit lang meer kon duren. Voor jou gold hetzelfde, want je was enthousiast begonnen met vingeren. Ik stimuleerde dit door mijn hand op die van jou te leggen en samen verwenden we je kutje en clitoris, terwijl één meter bij ons vandaan de twee pythons een veel rustiger, maar vast ook opwindend paringsspel lagen op te voeren. Je schreeuwde nu alle dieren wakker, met oergeluiden die zelfs hier nog niet eerder gehoord waren en terwijl je jezelf wild aan het vingeren was en ik mijn lul op en neer bewoog in je kontje, kwam je gillend klaar. Nou wist ik wel dat een orgasme bij jou vaak langer duurt dan bij mij, maar nu kwam er geen eind aan. Je lag nog steeds klaar te komen toen ik ook een orgasme voelde naderen.
“Wacht even”, zei je en je bewoog onder me vandaan. Hierdoor floepte mijn pik naar buiten en je trok eraan tot ik tegen de slangenbak aanstond, waarna je verder ging met afrukken. Ik begreep je bedoeling en bewonderde je fantasie. Je wilde dat ik klaarkwam en mijn zaad in de slangenbak zou spuiten. De slangen hadden het niet in de gaten, maar mijn orgasme was lang en heftig; ik hield het zo lang mogelijk tegen, maar tegen jouw geruk was geen kruit gewassen en al snel vlogen de klodders de slangenbak in en één straal kwam precies op de twee pythons terecht en jij moet weer lachen.
“Mag ik jullie bedanken”, hoorden we allebei en we schrokken ons een ongeluk. We keken om en zagen het meisje staan dat ons vanmiddag nog de kaartjes had verkocht. De schrik was enorm, maar ebde al snel weg, omdat het meisje rustig en vriendelijk reageerde. “Hoe lang ben je al hier?”, vroeg ik. “Ongeveer net zo lang als jullie, denk ik, ik herken jullie nog van vanmiddag en als ik me niet vergis, ook van een paar weken terug. “Dat klopt”, zei ik, “maar we dachten dat jij en je collega weg waren gegaan”. Dat was ook zo, maar mijn afspraak van vanavond werd afgebeld, dus ik dacht: “Dan ga ik nog even de administratie bijwerken”. Toen ik terug binnenkwam hoorde ik meteen dat er iemand binnenwas. Ik wilde eerst de politie bellen, maar terwijl ik al aan het bellen was, hoorde ik aan de geluiden dat zich hier iets heel interessants aan het afspelen was. “Vond je het mooi?”, vroeg jij. “Nou en of”, zei het meisje. “Ik heb zelf ook al wel eens gefantaseerd over hoe het zou zijn om hier seks te hebben. Nu heb ik gezien hoe geil dit is en ik denk dat ik hier binnenkort na sluitingstijd ook te vinden zal zijn”.
“Wist je trouwens dat de dieren hier ook allemaal geil worden als ze zien wat wij aan het doen zijn?” “Nee, dat wist ik niet, maar ik heb het gezien en ik moet zeggen dat ik er zelf ook behoorlijk opgewonden van geworden ben, wat gaan jullie tekeer zeg.” Ik keek jou lachend aan en zag, als ik me niet vergis, enige trots in jouw blik en je vroeg: “Waarom ben je niet mee komen doen?” “Ik wilde jullie niet storen en genoot ook van het kijken alleen, maar als jullie zin hebben, mogen jullie bij mij thuis nog wel even wat komen……eh….drinken”.





Aantal keer bekeken: 41639
Waardering: 7.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online