Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

sex met mijn schoonzus.

U leest om dit moment het verhaal sex met mijn schoonzus gepost door jan. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: jan
Gepost op: 2009-7-17

Verhaal:

sex met mijn schoonzus
mijn zwager en schoonzus en ons gezin waren een weekje naar een bungalowpark in limburg voor 2 weken op vakantie en de kinderen waren ook mee .
we hadden de eerste 2 dagen met de kinderen beetje rustig aan gedaan beetje in zwembad geweest en speeltuin bezocht .
en als de kinderen in de avond op bed lagen gingen mijn vrouw en zwager altijd een uurtje wandelen in het park daar op besloten mijn schoonzus en ik de keuken in te duiken en ff aan de afwas te gaan beginnen .
zij wasde de spullen af en ik droogde de borden af en peste haar een beetje dat er nog vuile plekken op zaten en dat ze het nu maar is moest aflikken daar antwoorde ze op met likken laat ik aan jou over en de tong ging langs de mond , ik ging op gegeven moment de borden in het kastje onder de aanrecht zetten en zegde zal ik je gelijk ff likken nu ik toch op me knieeen zit ze had een kort rokje aan met een tanga er onder .ze keek me aan en deed haar benen een beetje uit elkaar en vertelde snel dan ze komen zo terug .
ik likte haar snel en ze kwam er bij klaar ook we toen hoorden we ze aankomen en we riepen we zijn bijna klaar en koffie is ook bijna klaar we deden onze kleren goed en deden of er niks was gebeurt en liepen de woonkamer binnen met koffie .
de volgende dag was er een kinderkermis in het naburig dorp en me vrouw zei gaan we erheen waarop mijn schoonzus zei ik ga niet mee heb hoofdpijn en ga liever in bed liggen om te rusten waarop ik zei waarom ga jullie niet samen met de kinderen er heen dan blijf ik wel bij me schoonzus om op haar te letten.waarop mijn zwager zei goed plan dan gaan we met 1 auto erheen en ze vertrokken erheen en ze zouden bellen als ze terug zouden komen om te komen eten.
na een half uurtje toen ze weg waren ging ik kijken bij mijn schoonzus hoe het was met haar ze lag in bed en zei he he waar bleef je nu ik lig te wachten op je ik ben geil zei ik doe de deur op slot en ik kom eraan minuut later deed ik me kleren uit en lag in bed bij haar ze nam mijn lul vast en pijpte me zo lekker dat ik klaar kwam en zoog me gewoon leeg ik likte haar daarna ook en ze lag te trillen van genot we lagen een tijdje te vrijen en ze vroeg me om in haar kontje te neuken ik vond het eigenlijk vies maar ze wilde het graag
ze stak haar vinger in haar kut en ik spoot in haat kont mijn sperma en nam daarna haar kut over en liet haar nog een keer klaarkomen waar we daarna in bed lagen van vermoeidheid. we besloten om te gaan douchen en ons aan te kleden daarna maar toen we onder de douche stonden konden we niet van elkaar afblijven en neukten we we nog een keer toen we na de douche ons hadden aangekleed zaten we in de woonkamer en besloten om dit vaker te gaan doen .

Aantal keer bekeken: 25988
Waardering: 4.31 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online