Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

sex met schoonmoeder.

U leest om dit moment het verhaal sex met schoonmoeder gepost door ton. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ton
Gepost op: 2009-7-4

Verhaal:

sex met schoonmoeder
mijn schoonmoeder, saskia, zei wel eens tegen mijn vrouw, ik wou dat ik jou leeftijd had met de mode van tegenwoordig, ze was nu 48, maar had een prima figuur, deels door chirurgie,borsten en buik en haar lange benen, ik wist het wel, ik zou me net zo kleden als jou, lekkere korte rokjes en die hoge knielaarzen vind ik ook wel sexy, ik zei, het zou je nu ook nog wel staan hoor, je ziet er geweldig uit, mijn vrouw zei wat let je, ga maar passen, ze zei, nee ik moet nog weg, misschien een andere keer, ze belde een paar dagen later op en vroeg, ton ik wil graag wat komen passen, maar ik had een verzoekje, ik neem mijn fototoestel mee en zou jij dan een paar foto's willen maken van mij, ik zei prima, maar marion is niet thuis, geeft niet zei ze, vind ik prettiger. saskia belde die middag aan en het viel me op dat zij zich steviger dan anders had opgemaakt, mooie glimmende roze lippen, mooie lichblauwe ogen en zwarte wimpers, ze zei, ik ga eens wat passen en als ik beneden kom moet je eerlijk zeggen wat je er van vind en wat foto's maken, na een kwartiertje ging de kamerdeur open en daar stond ze in een zwart superkort plooirokje, zwarte kousen met brede boorden, zwarte laarzen tot half op haar dijen een rood torseletje met halve cups die haar lekkere grote tieten mooi deden uitkomen, ze zei, is dit wat voor een paar leuke foto's en ze knipoogde naar me, ik pakte de camera en saskia nam wat uitdagende houdingen aan, ik voelde mijn pik kloppen in mijn sportbroekje en dit bleef niet onopgemerkt, saskia zei, ik denk dat dit wel sexy is of moet ik zeggen...geil..en ze wees naar mijn kruis, ik zei, ik kan het niet ontkennen, je ziet er inderdaad geil uit, ze zei, ga op de bank zitten, ik zat op de bank en saskia kwam voor mij staan, ze plaatste een been op de leuning en ik keek tegen haar kruis aan, ze maakte de strikjes van haar slipje los en liet het stukje textiel op de grond vallen, ik keek tegen haar geschoren kut aan, haar heerlijke grote schaamlippen vielen mij op, ze begon zichzelf voor mijn ogen te vingeren, ze bracht haar vingers naar binnen en bewoog ze heerlijk langzaam in en uit, ik zag het vocht tevoorschijn komen, terwijl ze kreunde van genot, let op zei ze, ze bracht nu ook haar duim en pink naar binnen en met draaiende bewegingen bracht ze haar hele hand naar binnen, deze werd opgeslokt door haar kut, ik had het niet meer ik trok mijn broekje uit en mijn t-shirt en stond op, ik pakte haar mee en liet haar voorover op de eettafel leunen,haar kut stond wagenwijd open en haar schaamlippen hingen er lekker bij, wat een geil gezicht zo'n open ,uitdagende grot, ik stak mijn pik naar binnen en begon haar te neuken, mijn god wat heerlijk en ze gilde het uit, kom op harder, dieper ik wil gevult worden, ze draaide met haar kont en kneep in mijn ballen,opeens viel ze voorover en riep ja..ja..ik kom klaar, hevig schokkend kwam ze klaar en gilde het uit, stop even zei ze en ik trok mijn pik uit haar kut, het vocht liep langs haar benen, ze zei even later , nu wil ik helemaal gevult worden, hier met die pik van je, ik stopte hem in haar zeiknatte kut, ze liet zich voorover op de tafel zakken en pakte haar schaamlippen beet, ze spreide haar benen en trok haar kut open ze zei stop jee ballen er ook in als dat lukt, ik pakte ze beet en voorzichtig werkte ik ze naar binnen en zowaar het lukte, ze liet haar schaamlippen los en ik zat helemaal in haar, ze zei blijf staan,ik ga je verwennen,ze begon heel zachtjes te draaien met haar kont en met haar kut maakte ze een soort van knijpende beweging, de bewegingen werden sneller en sneller totdat ik klaarkwam, ik trok voorzichtig mijn ballen en pik uit haar en haar kut stroomde leeg een mengsel van zaad en kutvocht, het droop eruit, ze lag over de tafel uit te hijgen en ik gaf haar een paar stevige tikken op haar kont, ja zei ze, ga door heerlijk, ik ben je sexslavin, ik ging op de bank zitten en zei kom hier, ik liet haar voor mij op de grond knielen op handen en voeten en gaf haar nog hardere klappen, ze gilde het uit van pijn en genot, haar billen kleurde al aardig rood, ik stopte en trok haar hoofd omhoog naar mijn pik, zuigen slet beval ik, haar roze lippen gleden over mijn schagt, wat kon ze pijpen en likken, lange diepe halen en zo bezorgde ze mij nog een orgasme.

Aantal keer bekeken: 39525
Waardering: 6.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online