Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

sex met vriendin.

U leest om dit moment het verhaal sex met vriendin gepost door Peter Jans. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Peter Jans
Gepost op: 2009-3-25

Verhaal:

sex met vriendin
Carnaval vieren wij altijd in onze geboorteplaats. Echter sinds wij anderhalf jaar geleden verhuisd zijn naar een andere stad, slapen we dan bij Ronald en Desiree, goede vrienden van ons.

Desiree is de beste vriendin van mijn vrouw Chantal. Zij is een leuke spontane vrouw, met een stevig lichaam en een geweldig mooi koppie. Echt waar ik van hou. Ik fantaseer dan ook al geruime tijd dat ik sex met haar heb, helaas is dit er nog nooit van gekomen.

Wel heb ik bij een vorige logeerpartij een aantal gedragen slipjes van haar uit de wasmand gehaald en eraan geroken. Echt heerlijk roken ze, ik werd hier zo geil van, dat ik naar de logeer kamer ben gegaan en mijn eigen stevige geile vrouwtje een flinke neukbeurt heb gegeven.

Maar goed nu terug naar Carnaval. Het was zaterdagavond en we hadden al de nodige biertjes genuttigd, toen Chantal aangaf dat ze het wel genoeg vond en naar huis wilde. We overlegde met Ronald en Desiree en het bleek dat Ronald ook wel naar huis wilde maar dat Desiree en ik graag wilde blijven.
Geen probleem, Chantal en Roland gingen naar huis en ik en Dees bleven gezellig achter.

Een uurtje of twee later vonden Dees en ik het ook welletjes en gingen te voet naar huis. Het was aardig fris zodat Dees en ik tijdens het lopen opwarming zochten bij elkaar door een arm om elkaar heen te slaan. Na een tijdje lopen keken we elkaar aan en op één of andere manier sloeg er een soort vonk over. Ik kust haar op haar mond en vertelde Dees dat ik al lang gek op haar was en geregeld fantaseerde over haar. Dit bleek wederzijds te zijn.
We pakten elkaar stevig vast en begonnen te zoenen. Eerst voorzichtig maar al vlug krioelden onze tongen om elkaar.

Al zoenend liepen we vlug naar huis, zachtjes gingen we naar binnen om toch maar vooral niet te zorgen dat onze beide partners wakker werden.
Al vrijend kleedde we elkaar uit. Dees was voorzien van flinke boezem, C of zelfs een kleine D-cup. Waarbij opviel dat ze vergeleken met Chantal hele grote tepels had en de schijf om deze tepel heel donker was. Zij had inmiddels mijn flinke stijve pik bevrijd en liet een soort oh horen toen zij het vast had. Ze vond hem heel mooi en groot zei ze, ook vond ze het heerlijk dat alles lekker glad geschoren was.

Dit had ik die ochtend thuis onder de douche nog eens goed gedaan, met in mijn gedachte dat bovenstaande zou kunnen gebeuren. Puur een droom en niet de intensie dat dit wel eens werkelijkheid zou kunnen worden.

Ze begon me heerlijk te pijpen en te likken. Ik moest oppassen dat ik niet al direct ging komen. Ik verlegde dan ook de aandacht naar haar, ik was zéér benieuwd hoe haar kutje eruit zou zien.
Het bleek een mooi play-boy kutje te zijn met een mooi fijn streepje op de venusheuvel. En hij rook fantastisch lekker. Natuurlijk al heel de dag in gefeest, zweet en plaslucht maakte deze kut tot een genot.

We waren echt beide zo geil dat we niet konden wachten tot mijn penis in haar natte kut zou gaan. Allerlei standen kwamen aan de orde en ik moest echt alles uit de kast halen om niet al alles onder te spuiten.
We namen even rust en vertelde over ons beider sexleven. Wat ik al had gedacht was het bij haar vrij simpel, zonder toeters of bellen. Bij mij wat dat betreft veel anders, dildo's, buiten, spuiten van mijn vrouw, anaal, trio met twee vrouwen en mijn wens om nog eens geneukt te worden door mijn vrouw met een voorbindpenis. Nu stopt ze al wel eens een vinger of een kleine vibo in m'n kont, maar geneukt worden lijkt me echt geweldig.

Dees stond te klapperen met haar oren en was inmiddels weer zo geil van mijn verhalen geworden dat ze graag anaal ontmaagd wilde worden. Dat liet ik mee natuurlijk geen tweede maal zeggen en maakte met mijn vingers haar poepgaatje klaar om mijn pik te ontvangen. Terwijl zij zichzelf vingerde kwamen wij nagenoeg tegelijk aan ons hoogtepunt, waarbij we ons natuurlijk flink moesten inhouden ivm de slapende partners.

Na elkaar nog een lekkere nachtzoen te hebben gegeven zijn we beide naast onze partners in slaap gevallen.
De volgende ochtend had ik bij het ontbijt een raar gevoel, ik merkte dat Dees hier ook last van had. Was het het schuldgevoel naar de partners of was het juist de gedachte aan het heerlijke gevoel wat we beide die nacht hadden gehad? Toen mijn vrouw boven was om de tas in te pakken en haar man op de toilet zat hebben we nog even lekker gezoend en afgesproken dat het tussen ons zou blijven en dat we geen druk erop legde om het nog eens plaats te laten vinden. We zouden wel zien hoe het ging lopen.

Maar wat mij betreft mag er wel een herhaling plaatsvinden, we zullen zien....

Aantal keer bekeken: 12189
Waardering: 7.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online