Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

sex op kamp ( 16 j).

U leest om dit moment het verhaal sex op kamp ( 16 j) gepost door sex op kamp ( 146j). Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: sex op kamp ( 146j)
Gepost op: 2007-9-9

Verhaal:

sex op kamp ( 16 j)
hey,
ik ben een jongen van 16 jaar. op kamp heb ik iets ongeloofelijks meegemaakt. (het zal je zeker interesseren)

na de sport gingen alle jongens gaan douchen. het was een gezamenlijke douche. we vergeleken wie de grootste pik had... ik was wel gelukkig geprezen... met mijn 18 cm had ik de op een na grootste pik !!

daarna hadden we een uurtje pauze..
ik kwam als laatste uit de douches en zag dat de deur van de meisjesdouche nog op een kier stond. Ik keek even en zag dat er nog 1 meisje was. ze deed net haar BH aan. ze had me gezien ! shit !! ze liep naar me toe en zei... als je wil verwen ik je straks even... (zij was ook 16 jaar)
dat kon ik niet laten voorbijgaan.
ik zei het nummer van mijn kamer en vertrok.
nog geen vijf minuten later stond ze aan mijn deur. ik liet ze binnen met volle plezier. ze ging op bed zitten en deed haar bloesje open. ik voelde dat ik een stijve kreeg. ze zei laten we dit een beetje tof doen ... Ik kleed jou uit en jij mij.. goed zei ik.. ik begon met haar bloes.. zij met mijn t-shirt.. daarna haar broek en dan mijn broek. ik liet haar eerst mijn boxershort uittrekken want ik kon niet meer wachten ik stond al naakt en dan was het haar beurt. terwijl ik haar uitklede masseerde ik haar borsten. zalig !! we waren alletwee naakt nu. ze ging op bed liggen en ik er bovenop. ze nam mijn pik vast en begon mij af te rukken.
ik vond het zaaaaaaaaaaaalig !
dan pijpte ze me.. heerlijk !!
ik spoot mijn sperma recht in haar mond. daarna ging ik haar vingeren. ze vond het ook heerlijk. ik befte haar tot ze klaarkwam. dan ging ze met haar benen openliggen. ik ging erbovenop liggen en stak mijn pik in haar kutje. ze kreunde heerlijk zei ze. ik kwam weer klaar. het sperma vloog in het rond. maar ze had er nog niet genoeg van !! ze ging gebogen staan en toonde haar aars. net toen ik wou beginnen kwam mijn vriend binnen ( geert ) ik deed gebaar en hij begreep het onmiddelijk !! hij deed zijn broek af en begon zichzelf eerst af te rukken. ik stak mijn pik in haar aars en neukte haar.. fantastisch !! Geert vroeg of hij eens mocht ... ik had er niets tegen.. maar cindy ( zo heette het meisje ) wou hem eerst eens bekijken...
ze keek en gaf commentaar.. een beetje een kleine pik in vergelijking met dezijne zei ze... ( ik wist wel dat hij een kleine had want ik had hem al eens afgerukt... (experimenteel hé ) hij wou dat ik hem afrukte en dan ging hij dat bij mij doen... hij pijpte me ook .. ik had er niets op tegen want ik dacht dat het een vrouw was ... maar nu terug naar het verhaal )
daarna mocht hij haar toch neuken maar eerst moest ze haar beffen terwijl hij haar befte begon ik geert maar af te rukken... wat kon ik anders doen. geert werd geroepen door een lijder.. hij moest heel vlug weg !!
2 andere meisjes kwamen tergelijketijd binnen in mijn kamer.
ik gaf volle gas en neukte tot ik niet meer kon. bijna een vol uur !!!
ik vond het zalig.


Aantal keer bekeken: 22665
Waardering: 4.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online