Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

sex op kantoor.

U leest om dit moment het verhaal sex op kantoor gepost door BeautyandBrains. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: BeautyandBrains
Gepost op: 2007-7-10

Verhaal:

sex op kantoor
ze loopt voorbij...een vleugje wish achterlatend..
Hij staat op, loopt naar de kopieermachine die in het kleine kantoortje achter het grote kantoor staat..
Daar staat zijn nieuwe collegaatje, leuke meid, beetje brutaal, sexy uitstraling, maar ozo onbereikbaar, echt zo'n vrouw waar je voor zou vallen als ze je toeliet...
Hij stopt vlak achter haar, ze heeft niets in de gaten omdat ze haar mp3 speler tamelijk hard op heeft staan....
Plots bukt ze en komt gevoelig met haar stevige billen in zijn schoot terecht, die meteen een tegenreactie geeft...
Met een schok komt ze omhoog, stoot met haar hoofd tegen het kopieerapperaat aan, en valt bijna neer, maar hij was sneller, en ving haar op in zijn stevige armen..(kuch, hoog flutromangehalte)
Verwonderd kijkt ze naar hem op, haar oortje van de mp3 speler hing oeverloos tussen haar borsten te bungelen, in haar iets openstaande witte bloesje...
Verlegen stamelde ze..dank je wel...maar bleef wel in de sterke armen staan...
Zijn lichaam reageerde fel op deze heerlijke vrouw, ze rook zo lekker, ze voelde sexy aan, en ach waarom zou hij loslaten, hij was bloedjegeil opgestaan, en eigenlijk was hij de hele dag al gevoelig....
Ze staarde hem aan in die blauwe ogen, hij was haar al eerder opgevallen, maar ze deed maar net of ze gekke henkie was, hij had een behoorlijke uitwerking op haar, en nu stond ze ademloos in die armen, zijn mannelijke geur op te snuiven, en te genieten van het moment, want voordat je het weet is dat weer voorbij...
Echter...hij bleef vasthouden en voelde ze dat nou goed....hij begon haar iets naar zich toe te trekken, en o god, hij heeft een..erectie...
Dat is vragen om meer bedacht ze...en waarom eigenlijk ook niet, hij is leuk aantrekkelijk aardig sexy, en blijkbaar gewillig...
Ze ging recht vor hem staan, keek hem fel aan, drukte haar wulpse rondingen tegen hem aan, en zei: jij vraagt om meer, prima, dan wil ik meer, kus me .....NU...and let it be good....
Stomverbaasd keek hij haar aan, schijnbaar te lang, ze trok hem aan zijn boordje omlaag en plantte haar volle zachte lippen vol op die van hem en hij voelde haar tong diep in zijn mond kronkelen....
Snel was hij van zijn verbazing bekomen, hij zette haar tegen het kopieer apperaat aan tilde haar op, sjorde haar rokje omhoog, zette haar op het aperaat, en duwde zijn kloppende pik tegen haar hete string aan..
Gewillig duwde ze haar heupen omhoog terwijl ze aan zijn shirt trok, ik wil je nu siste ze tussen zijn lippen, en fel beet ze in zijn onderlip, verrast van de pijn, en verheugd van de extra dimentie die het gaf aan zijn geiligheid, rukte hij zowat de knopen van zijn broek af, sjorde zijn broek omlaag, scheurde bij haar zowat de string kapot, kneep haar hard in haar borsten terwijl ze kreunde, schiet op man, ik wil je..NU!!!!
Geen geleuter, geen gewriemel, NEUK ME.....NU!!!!
Ze trok haar benen omhoog, zette haar hakken op de rand van het apperaat, trok hem aan de heupen tegen zich aan, hij manoevreerde zich in de houding en stootte diep in haar...
Een golf van geiligheid overstroomde hem, hij kon geen zinning word meer uitbrengen, het enige wat hem restte te doen was stoten, diep en hard, dat is wat ze wilde dat is wat ze krijgen kon, hijgend zei ze hem te stoppen, snel liet ze zich van het apperaat afglijden, e ging met haar kont naar achteren staan...hier NU, in me kontje, met haar handen spreidde ze haar stevige billen van elkaar, hij haalde zijn lul in haar natte kut heen en weer en stak zijn van geil glimmende lul zachtjes in haar strakke kontje, met knikkende knieen ging hij stoten, adrealine schoot door zijn lijf, ze stootte met haar kont naar achteren, ze vingerde zichzelf hard, ik kom verdomme al bijna siste ze, met een van genot verdrongen gezicht probeerde hij zich in te houden, geen sucses, met een luide grom leegde hij zijn zak diep in haar geile kontje, keer op keer kwam er een dikke straal wit zaad in het strakke gaatje, ze knikte door haar knieeen, vloekte hardgrondig en krampte en kramte met haar dikke natte kut in het luchtledig....
langzaam zakte ze op de grond...hijgend als een hond, keek ze hem aan.....
Morgen...op dezelfde plek, omstreeks dezelfde tijd, hier...and let it be good!!!


Aantal keer bekeken: 12220
Waardering: 7.07 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online