Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

sexdream.

U leest om dit moment het verhaal sexdream gepost door sexmachine. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: sexmachine
Gepost op: 2011-2-26

Verhaal:

sexdream
jasper is op mij al sinds de 1e. we zitten nu in de 3e en we zijn een stel. op een dag wou ie bij me komen slapen.sex night zei mn moeder, ze is nogal versekst. ik en jasper gingen op mn bed liggen hij vroeg: 'heb je 'het' ooit gedaan?" nee zei ik. 'jij?" nee, antwoordde hij. hij vroeg of ik het wou proberen. mn ouders gingen naar een vergadering. is goed zei ik. hij begon eerst rustig zijn vinger in mijn vagina te doen. dit voelde supervreemd, later werd ik er best geil van hij deed er niet zo lang een tweede in en begon mijn vagina te likken. ik maakte bewegingenn . hij ded zijn handen onder mijn shirt en begon in mijn tieten te kneden. ahhh lekkker, zei ik. hij vroeg of ik me wou strippen en dat deed ik. hij even later ook en toen waren we officieel naakt. hij pakte zn piemel van 28cm en stopte het in mijn mond. zeg het maar als het te veel word, zei hij. ik vroeg of hij een stap verder wou gaan. dat deed hij. hij ging in mijn natte kutje. in, uit, in, uit. ik kreunde zachtjes mee. hij ging mijn kut weer uit. kun je mij nou vermaken vroeg hij en hij sloeg op mijn kont. ik trok zijn harde stijve lekkere lul af terwijl ik zijn eikels likte. dit klonk raar, maar het was heerlijk.

Aantal keer bekeken: 4318
Waardering: 4.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online