Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

sexseceratresse.

U leest om dit moment het verhaal sexseceratresse gepost door p. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: p
Gepost op: 2006-1-4

Verhaal:

sexseceratresse

De Sexsecretaresse.
situatie is zo uitzonderlijk dat ik deze wil vertellen. anderhalf jaar geleden stond een advertentie in een sexblaadje dat mijn man had gekocht,er werd een fulltime directie secretaresse gevraagd die tegen een zeer goed salaris ook bereid was haar baas sex te geven.ik heb daarop gereageerd,mijn man vond dit prima,wij gaan ook al 11jaar naar parenclubs en vinden dat heerlijk.ik belde en kreeg een vriendelijke vrouwenstem aan de telefoon die me een afspraak gaf. ik vroeg mij af of zij van dit aanbod,sex met de baas,wist of misschien zelf wel met hem neukte.daar fantaseerde ik veel over,tot de betreffende dinsdag. ik wist niet goed wat ik aan moest trekken,koos voor een net chanelpakje,donkerblauw,met witte bloes,daaronder zwarte lingerie met zelfophoudende kousen met kant en mooie blauwe pumps en bij passende tas.mooi opgemaakt en een lekker luchtje op...ik voelde me mooi en sexy,maar ook nieuwsgierig en nerveus. ik was toen 43 jaar en ben mollig tot flink,grote tieten en ronde heupen,blonde haren en blauwe ogen. men zegt dat ik er best mag zijn.enfin,de toenmalige secretaresse die ik al aan de telefoon had gehad,begroette me vriendelijk en gaf me koffie.we praatten over niets bijzonders,ik fantaseerde in gedachten,zou zij nou wel of niet???daar ging de deur open en een man,groot,beetje buikje,grijzend haar en een knap gezicht met snor en bril,strak in het pak,begroette me en stelde zich voor als de directeur,ik zal hem Hans noemen.hij taxeerde me van top tot teen en glimlachte...hij bestudeerde mijn C.V en was onder de indruk van mijn indrukwekkende staat van dienst ook al was ik 4 jaar uit de running geweest.ik geloof dat ik hem aangaapte en mijn fantasie sloeg op hol,hoe zou dat nu gaan,sex en werk enz.hij noemde mijn salaris,een normaal tarief voor directiesecretaresses en zei toen: als je mij aantrekkelijk genoeg vindt om een paar keer per week sex met mij te hebben,komt de helft van dat bedrag erboven op,handje kontantje!!nou aantrekkelijk vond en vind ik Hans zeker.hij vertelde 8 jaar geleden te zijn gescheiden,en zich puur te willen richten op zijn zaak,hij heeft 2 kinderen uit deze verbintenis en wil geen vaste relatie meer,te veel werkanimo,te weinig tijd,zei hij.maar ik ben altijd geil en heb gewoon vaker sex nodig,het liefst met een mollige mooie vrouw als jij die al gebonden is en niets meer van mij wil.ik zal je op handen dragen en je zult het leuk vinden om voor mij te werken.de vorige secrestaresse had ook al jaren met hem gevreën maar nu een vriend en ging trouwen,dus ze wilde niet meer sexen met hem.vandaar de vacature.nou mensen,tot de dag van vandaag heb ik er geen spijt van,het werk is leuk en ik heb veel in de melk te brokken. en bijna iedere dag gaat de deur van de directie kamer op slot,niet gestoord worden wegens dictee en overleg heet het dan voor anderen,maar dan klapt hij een mooie leren bank uit en vraagt hij mij of om hem lekker te pijpen,wat ik altijd heel graag doe,zijn pik is groot,dik en geaderd,ruikt lekker en smaakt heerlijk,hij scheert zijn kruis,dus ik lik ook zijn ballen en anus,dan kreunt hij van genot.soms spuit hij in mijn mond,ondertussen mijn grote joekels,waar hij verzot op is,masserend in zijn warme grote handen. of hij likt me vol overgave,mijn kut smaakt zalig zegt hij altijd,ook ik ben al jaren geschoren.meestal neukt hij me een half uur lekker diep en lang en spuit mijn kut vol.we zoenen niet,dat is de afspraak met hem en mijn man.ik mag hem heel graag,hij is een goede baas voor mij en de rest van het personeel,gul met presentjes en vrije dagen. iedereen werkt graag voor hem. ze moesten eens weten wat er zich in zijn kantoor steeds afspeelt....naast zijn kantoor is een kleine slaapkamer met douchecabine,hij overnacht wel eens op het bedrijf.na de sex spuit ik een beetje luchtverfrisser tegen de sexgeurtjes en wassen we ons en.... gaan weer opgefrist met prima humeur aan het werk.niemand behalve mijn man weet dit en dat wil ik zo houden,maar ik moest mijn uitzonderlijke verhaal even kwijt. ik voel mij absoluut geen prostituee (waar ik trouwens echt niet op neer kijk!) maar meer een super secretaresse die een super job met bijpassend salaris heeft,waarvan wij hele leuke dingen kunnen doen.ik zal er nog wel eens over schrijven.ik noem mijzelf Donna.





Aantal keer bekeken: 29205
Waardering: 6.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online