Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

sielig kutje.

U leest om dit moment het verhaal sielig kutje gepost door sidney karens. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: sidney karens
Gepost op: 2011-5-15

Verhaal:

sielig kutje
ik moet weer eens wat anders kopen!
Mijn toppje is kwijt!
Ik loop naar de winkel en zie een nieuw huis staan. Zoals altijd verwelkom ik ze dus ik besluit aan te bellen.
Een man doet de deur open.
Zonder dat ik wat zeg zegt de man:
kom binnen!
Ik zeg tegen de man dat het snel moet maar verder kom ik niet.
Ik wordt neergeslagen en ik zie niks meer..
Terwijl ik langzaam ontwaak voel ik dat ik met boeien vast zit aan een soort tafel..
Ik zie nog steeds nik door een soort doek.
Ik hoor een man zeggen: dit wordt wel proppen! Ik heb nog nooit zo een klein gaatje gezien! Ik voel dat er een man aan mijn kutje zit. Ik heb inderdaad niet zo een groot gaatje daarbeneden.... Als ik het doe gebeurt dat in mijn kont! We doen er eerst gewoon wat dildos in en dan kunnen we verder... Dan slaat een man hart op mijn clit auwww! Schreeuw ik. Hou je bek slet! Schreeuwt een man. Ik voel dat er hard een dildo in mijn kut gedrukt wordt. Owwww! Schreeuw ik weer. Nu is het genoeg! Tijd voor straf! Ik hoor een andere man zeggen: doe dr maar een luier om! Alleen babyls huilen! Meteen voel ik een shock. Nee! Nee! Alstublieft niet! Schreeuw ik. Ik ga niet voor paal lopen in een luier! Ze doen de blindoek bij me af. We hebben een speciale luier in petto! Uit de hoek zie ik een donkere man komen met een luier maar dan een dildo in het midden. Een man steekt de dildo in mijn kutje en maakt de rest vast. De dildo id niet zomaar een dildo.... Het is een shok dildo. Elke keer als je hem uit probeert te doen krijg je een shock. Of als ik vind dat je er een verdient met deze knop. Terwijl ik kreun van de dildo die in mij steekt. Doet de man mijn handboeien af. Hij trekt me omhoog en slaat tegen mijn borsten. Eens kijken of ie het doet.. Hij drukt op de knop en ik duik in elkaar. Terwijl ik op de grond zit doet de man een halsbamd om mijn nek. Lopen slet! Ik begin te kruipen achter de man aan. We staan voor een muur ik zie een gaatje... Nou ja een tunnel. Wat zou het zijn? De man duwt me naar binnen.
Word vervolg

Aantal keer bekeken: 11272
Waardering: 3.24 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online