Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

slaap zacht rosalietje deel 4 het einde .

U leest om dit moment het verhaal slaap zacht rosalietje deel 4 het einde gepost door sven beelen . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: sven beelen
Gepost op: 2011-8-24

Verhaal:

slaap zacht rosalietje deel 4 het einde
Moeder, Vader, Dochtertje Imane(11), Zoontje ayman(5).

Eerste dag van hun intrek hoort Imane geesten in haar kamer.
Ze ziet steeds een meisjesgeest die haar hand uitsteekt met lange vingers en stamelt: ik zou maar vertrekken het is hier gvaarlijk .Imane rent naar haar ouders en ziet dat ze dood zijn . Ze heeft bang en loopt uit het huis . Maat imane is vergeten dat haar broertje nog binnen is . Ze kijkt naar het raampje van zijn kamer en zien dat hij buiten wil lopen . Iets trekt hem van het raampje weg . En ziet dat er bloed op het raampje komt . Ze begon hard te huilen en viel buiten op de gedroogde bladeren . Een zacht gezang . Trooste haar . Ze ging recht zitten en zag . Dat alle mensen die in het huis woonden .
Rosalietje stak haar hand uit . En nam haar mee diep in het bos . Rosalie stopte even en stak haar hand uit naar het huis . Het huis ging opeens in vlammen op . Imane volgde Rosalie in haar kousjes en haar slaap kleed . Ze liep verder en verder .
Volgende dag in de krant : gezin dood terug gevonden in uitgebrand huis . Familie lid vermist .

Het nieuws ging de wereld rond . Imane is al 5 maanden vermist het laaste wat van haar gezien is dat ze verdwaalt in het bos rondloopt
Het huis word niet terug op gebeurd
En zo komt het einde aan het huis .

imane . stef en rikert
En ik zelf hebben het verhaal gemenk

Dit is het einde er komt een nieuw verhaal in de plaats

Aantal keer bekeken: 4466
Waardering: 5.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online