Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

slaapfeestje (16j).

U leest om dit moment het verhaal slaapfeestje (16j) gepost door slaapfeestje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: slaapfeestje
Gepost op: 2007-9-19

Verhaal:

slaapfeestje (16j)
hey, ik ben een jongen van net 14 jaar. Gisteren ben ik verjaard. ik ben al lang over het verjaardagsfeestjes goedoe en daarom gingen we naar de cinema zoals altijd met 2 vrienden joris en frank alletwee 14 jaar. we keken naar een redelelijk spannende film met een erotisch tintje. na de film 21 uur gingen we met de bus naar huis. frank moest naar huis omdat hij de volgede dag op reis moest maar joris niet. hij mocht blijven slapen. na het verzamelen van allerlei snoep en drank moesten we ons gaan douchen.
ik kom niet zo goed overeen met mijn ouders omdat ze altijd heel vlug kwaad zijn. mijn ouders moesten naar het feest van een paar vrienden. ze moesten vlug weg want ze waren al te laat. mijn ma en pa gingen weg. Ik keek naar mijn harloge en zag dat onze film ging beginnen. die wouden we voor geen geld missen over 10 minuten begon de film op tv. Omdat we niet genoeg tijd hadden en nogal een grote douche gingen we met 2 tegelijk.
dat vonden we niet erg want op kamp gingen we ook altijd samen als het niet anders kon.( maar dan wel met een schort aan ) Deze keer was anders Joris had geen schort bij dus dan maar naakt. ik ging ook naakt in de douche staan. we stonden met onze rug naar elkaar en wasten ons. Joris zei "Op drie draaien we ons om " ok zei ik. 1 2 3 Joris zijn pik was helemaal stijf geworden . de mijne hing daar maar. niet mis zei joris.
ik voel me geil zei hij als we ons nu eens afrukten, omtereerst ? ok ik had wel zin in een wedstrijdje. ik maakte mijn pik eerst hard zodat we gelijk konden beginnen. 3 2 1 start. ik rukte erop los en spoot Joris onder daarna spoot hij. mijn pik was zeker 5 cm groter dan de zeine waarmee hij totaal geen probleem had. we droogden ons af en keken naar de film die net op tijd begon. daarna kropen we in het logeerbed. normaal slaap ik in mijn kamer maar omdat die herschilderd werd moest ik wel bij joris slapen. Joris zocht zijn pyama maar had hem vergeten. ik slaap altijd in mijn boxerschort. Joris is dan maar gewoon zo in zijn bed gekropen. mijn ouders gingen hier toch niets van merken want die gingen na het feest in een motel overnachten. we kropen in het 2 persoonsbed en praten nog even. daarna vielen we als een blok in slaap. ik kwam rond 3 uur weer wakker omdat joris het deken had weggetrokken. ik trok het deken terug maar te ver. Hij lag daar helmaal naakt en ik kon het gewoon niet laten terwijl ik een vrouwelijk lief heb. zijn pik was slap. ik nam hem vast en begon af te rukken terwijl hij sliep.
zijn pik werd stijf en ik pijpte hem. hij werd wakker en ik deed alsof ik sliep hij zag dat zijn pik stijf was en trok het deken over zich hij zag mij liggen in mijn boxer en kon het ook niet laten hij deed mijn boxer een beetje naar beneden en rukte ik deed alsof ik wakker werk en liet hem gewoon doen. hij rukte mij af en pijpte mij. ik deed alsof het een meisje was. ik zei " wedstrijdje ? "
hij nam mijn pik vast en ik de zijne. 3 2 1 start. ik rukte hem af en hij mij we spoten alletwee onmiddelijk. ik spoot recht in zijn gezicht hij in het mijne. ik proefde zijn sperma en slikte het door. hij deed ne het zelfde en pijpte me zelf om mijn sperma te proeven. ik was nog steeds geil en Joris zeker ook. ik zei dat hij op zijn handen en voeten moest staan. ik probeerde mijn dikke pik in zijn aars te steken maar het lukte niet. ik spugde wat in zijn aars en toen lukte het wel. ik stak mijn pik in zijn kont en begon hem te neuken ik spoot zijn aars weer vol. toen neukte hij mij in mijn aars.
de dag later hebben we er nooit meer over gepraat.

Aantal keer bekeken: 17246
Waardering: 5.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online