Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

slechte punten.

U leest om dit moment het verhaal slechte punten gepost door 1997. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: 1997
Gepost op: 2009-11-13

Verhaal:

slechte punten
we moesten een toets maken die op ons rapport zou komen te staan.

En ik moest mijn toets leren.
Maar in de plaats van mijn toets leren ,was ik aan spelen.

En toen we de volgende dag naar school moesten voelde ik me echt slecht.

Maar normaal gezien was het een grap waar mijn moeder in trapte, ik had dat grapje gedaan omdat ik mijn toets nog niet geleerd had.

Maar de volgende dag voelde ik me beter en ik moest naar school, oke ik ben gegaan.........
Maar toen we aan de toets moesten beginnen begon ik al te bibberen van angst.

En uiteindelijk hadden we ons raport gekregen en het was een 0/100!
Ik durfde mijn raport niet aan mijn papa te tonen, want hij dacht dat ik het geleerd had en dat ik goede punten zou krijgen.
Nog erger mijn papa moest mijn raport tekenen, daarom ben ik op straat geweest om aan een meneer of mevrouw te vragen om mijn raport te tekenen, maar niemand wilde maar uiteindelijk wil er toch iemand......

pfffff Gelukkig maar!

Aantal keer bekeken: 4152
Waardering: 3.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online