Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

sm ervaring.

U leest om dit moment het verhaal sm ervaring gepost door ria. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ria
Gepost op: 2006-4-25

Verhaal:

sm ervaring
ik ben ria, volslank, 1.76, volle borsten en 41 jaar, ik heb in het verleden in een sm club als bardame gewerkt en het is ook een hobby van me en dan de hardere kant, spanking, bondage, verkrachtingsspelletjes.
ik was via een adv. in contact gekomen met 2 mannen met een eigen studio die zowel soft als hard sm deden, ik gaf aan wat ik wilde een soort combi van spanking, en een soort spel van sex onder dwang waar ik onderdanig in ben.
de man vroeg mij wat voor soort kleding ik had, want ik moest wel iets lekkers aan doen, nou ik heb van alles zei ik, leer, lingerie,laarzen gewoon en tot over de knie, hij koos voor een zwart strak kort leren rokje, laarzen met erg hoge schagten, deze kwamen tot over de helft van mijn dijen, ik mocht geen slipje aandoen en erboven droeg ik een rose diep uitgesneden topje zonder bh waardoor mijn tepels die altijd vrij hard zijn doorheen priemden, ik bekeek mezelf in de spiegel en moest toegeven dat het wel een geile combinatie was, ik moest nu de man bellen dat ik klaar was en hij zei kom maar naar me toe, ik moest naar de sraat rijden waar hij woonde en daar kreeg ik verdere instructies...dit hoorde bij het spel...ik mocht geen jas over mijn kleding doen en ik voelde me net een escortdame,ik kwam in een buitenwijk uit en moest naar een parkeerplaats rijden en de auto parkeren, tegenover de parkerplaats stonden woningen, de man zij stap maar uit en loop naar de lantaarnpaal en ga daar staan, hij zei ik kan je vanuit mijn slaapkamer zien, er kwam en auto aan en ik zag de bestuurder kijken naar mij, hij reed door maar keerde om, ik kreeg een vreemd gevoel, ik leek wel een hoertje, weer kwam hij langs en mijn hart bonste in mijn keel , gelukkig reed hij weer door, de man zei nu, kom deze kant op lopen en ik begon te lopen, er liepen nu wat mensen en ik voelde de blikken op mij gericht en opeens begon ik het geil te vinden, wat zouden ze denken bedacht ik me...spannend...ik kreeg nu het nummer op waar ik aan moest bellen, we hadden besproken dat het spel direct zou beginnen als ik binnen was, er werd opengedaan door een man die alleen gekleed was in een leren lange broek met daaronder puntlaarzen, door de gang heen kon ik net in de kamer kijken en zag daar een naakte man op de bank zitten, hij lag half onderuit zijn blik op de tv en zat te spelen met zijn penis,de man in de gang zei, wat kom je doen slet en trok mij tegelijkertijd tegen zich aan, hij kneep mij hard in mijn kont en zijn hand gleed naar mijn kutje, zo geile dame geen slipje aan...sprak hij daar weet ik wel raad mee, zijn vingers gleden over mijn schaamlippen en heel snel gleden zijn vingers naar binnen, hij haalde ze er weer uit en likte deze nu af, lekkere kutsappen sprak hij, ben je altijd zo nat, hij riep nu de man in de kamer, kijk wat hier aanbelt zei hij, een echte slet hij duwde mij de kamer binnen en daar lag de man te masturberen, hij had een aardig grote geschoren penis waarmee hij aan het spelen was, waar komt die slet vandaan zei hij, ze belde aan was het antwoord, zo, mooi op tijd, ik heb zin om te neuken, de man trok mijn armen op de rug en hield deze met een hand stevig vast, met zijn andere hand trok hij nu mijn topje over mijn tieten , jezus, wat een tieten, moet je die tepels en die eonrme grote tepelvelden zien, de man begon mijn borsten te kneden en in mijn tepels te knijpen en eraan te trekken, wat zit er onder dat rokje vroeg de man, mijn rokje werd omhoog getrokken en de man op de bank keek tegen mijn poesje aan, mmmmm mooi geschoren hoor, daar hou ik wel van zei hij, kom hier met die slet zei hij, de man duwde mij naar voren en de man voelde aan mijn kut die aardig nat aan het worden was, zo zei hij die heeft er zin in, uit dat rokje zei hij, hij stond nu op en trok ook mijn topje uit, hij duwde zijn penis tegen mij aan en begon mijn tieten te kneden en eraan te zuigen, ondertussen kreeg ik klappen op mijn kont van hard tot zacht en deze begonnen hierdoor te gloeien wat een lekker gevoel was en mij verder in de stemming bracht, de man zei wat een geile laarzen heb je aan, deze blijven aan, voor de rest was ik nu naakt, ik wil gepijpt worden zei de man en van achteren werd ik op mijn knieen gedrukt en ik keek tegen zijn penis aan die recht omhoog stond, de man trok mij aan mijn haren en zei , pijpen slet, ik begon met lange diepe halen en speelde met zijn ballen, na een poosje zei hij genoeg slet ik ga je neuken, ik werd omhoog getrokken en naar de bank gebracht, ik moest op mijn knieen op de bank zitten met mijn kont naar achteren, ik kreeg nu spanking, harder en harder, de man zei, smeek me om geneukt te worden, de klappen werden harder en ik moest wel, neuk me zei ik, neuk me met die lekkere pik van je...alsjeblieft...zo de slet wil geneukt worden zei hij, dat kan geen probleem, ik voelde hoe hij zijn eikel tegen mijn natte kut duwde, hem erlangs liet glijden en opeens naar binnen ramde, met lange , krachtige halen werd ik geneukt, ondertussen ging het spanken door, afgewisseld door kneden in mijn tieten en trekken aan mijn tepels, ik werd geiler en geiler, harder, neuk me harder zei ik , ik had het niet meer, de man ging erg lang door , hij kon zichzelf goed beheersen, het leek wel uren te duren totdat hij klaarkwam, wild schokkend kwam hij klaar het zaad spoot hij over mijn bilnaad, wat hierlangs naar beneden droop langs mijn kut tot over mijn dijen, tegelijkertijd kreeg ik ook een orgasme, ik stond te trillen van genot en liet mij op de bank in elkaar zakken om bij te komen, dat had je gedacht snol sprak de andere man,nu ben ik aan de beurt, draai je om, ik schrok me dood, de man die mij net geneukt had had mijns inziens al een grote, maar dit, ik schatte dat hij zo'n 28 cm moest zijn, hij had een besneden penis en zijn schagt was zo dik als mijn pols, zo zei hij, het beste voor het laatste, hij zei, op je knieen en pijpen, ik pakte zijn penis vast met twee handen en nog kwam hij erboven uit, ik begon te rukken en aan zijn eikel te likken, kom op zei hij zuigen, neem hem in je mond slet, ik proberde zijn eikel naar binnen te werken en begon voorzichtig te zuigen, kom op zei hij kan je niet beter en hij pakte mijn hooft en trok deze over zijn penis heen en weer, ik moest bijna kokken, hij ging maar door en ik begon eraan te wennen en dieper en dieper kom ik hem innemen, zo gaat hij lekker, je kan het wel zei hij, de andere man zei neuk die slet kom op , ik wil het zien, de man smeet me nu op de bank op mijn rug en trok mijn benen wijd over de leuning, hij bracht zijn penis voor mijn kut en liet zijn eikel en schagt langs mijn schaamlippen glijden voordat hij hem naar binnen deed, eerst rustig want mijn kut was hier ook niet aan gewend, daarna harder en dieper totdat hij tot aan zijn ballen erin zat, het tempo ging omhoog, ik erd gek van geiligheid, e andere man stond met zijn pik bij mijn hoofd en zei, zuigen, ik pakte zijn pik en begon te zuigen terwijl die enorme pik in en uit gleed even later begon de man te trillen en kwam gillend klaar, zijn zaad spoot hij over mijn buik en tieten, even later kwam de andere man ook weer klaar, ondertussen likte de andere man mijn kut zodat ik mijn zoveelste orgasme kreeg.
de mannen waren nu voldaan en zeiden , zo dat was lekker en nu weg met die slet, mijn rokje en mijn topje werden gepakt en de man trok mij aan mijn armen naar de achterdeur, zo zei hij, ik hoop dat je het lekker vond slet en nu oprotten, hij gooide mijn kleren naar buiten en zette mij er ook uit en de deur ging dicht, verdwaasd stond ik daar, niet beseffende dat er op de balkons van het naastgelegende flatgebouw mensen zaten die mij konden zien, ik stond daar poedelnaakt, alleen in mijn laarzen, totdat ik iemand hoorde fluiten en roepen, snel trok ik mijn topje en rokje aan en liep de tuin uit, ik zag de man naar binnen schieten en ik liep naar het parkeerterein, even later hoorde ik voestappen achter mij, het was de man, zo zei hij, dat was een mooie show en wat een lekker wijf ben jij, rokje , laarzen helemaal mijn type, kwam jij voor escort daar, als je nog wat wil verdienen ben je welkom, ik kon geen kant op wat moest ik zeggen, ik zei ik ben het een beetje zat, kan je niet snel pijpen dan , ik betaal er goed voor, ik liep verder nar mijn auto en dacht waarom niet, ik zei daar staat mijn auto, als we hem wat naar achtern rijden ziet niemend iets is dat goed, ja zei de man, ik zei dat kost 50 euro, geen probleem zei hij en gaf mij het geld, ik voelde mij nu echt een hoer, dit had ik nog nooit gedaan, we zaten in de auto en zijn handen gleden over mijn dijen en laarzen, ondertussen maakte ik zijn broek los en haalde zijn pik eruit, gelukkig een normaal formaat, ik trok er een condoom omheen en pijpte de man tot hij klaarkwam, hij kleede zich weer aan en zij mag ik je telefoonnummer voor een andere afspraak maar dan wat uitgebreider, ik gaf deze aan hem en toen hij wegliep dacht ik, wat heb ik nu gedaan, ik ben een escorthoertje lijkt wel, en zo is het gekomen dat ik nu af en toe op escort ga.
ik reed nu weg en ondertussen vingerde ik mezelf en fantaseerde hoe het zal zijn als escort, mijn rokje was hoog opgetrokken terwijl ik aan het vingeren was en had niet in de gaten dat vrachtwagenchaufeurs er zicht op hadden totdat ik er een inhaalde die toen ik weer voor hem reed begon te toeteren en met zijn lichte knipperde om mijn aandacht te krijgen en mij bij een parkeerplaats met zijn richtingaanwijzers daarheen probeerde te dirigeren, even dacht ik eraan, maar reed toch maar door,om mezelf een nieuw orgasme te bezorgen, ik had opeens een nieuwe hobby gevonden waarmee je makkelijk geld kon verdienen

Aantal keer bekeken: 47298
Waardering: 7.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online