Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

spannend in sauna.

U leest om dit moment het verhaal spannend in sauna gepost door lekkerevent. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: lekkerevent
Gepost op: 2010-8-29

Verhaal:

spannend in sauna

Waargebeurd en waanzinnig lekker

gedurende onze relatie ,15 jaar getrouwd heb ik altijd erg genotem van de sex met mijn vrouw. ik ben 44, slank, 1.80 mtr. en mijn vrouw 43, 1.60 mtr. De laatste tijd gaan we vaak samen naar de sauna. tijdens de laatse keer heb ik voor het eerst iets gedaan met een andere man. het ging zo´

bij aankomst is het normaal dat je eerste even gaat douchen. tijdens het douchen stond een man al naar ons te kijken. stieken, zonder dat mijn vrouw het zag speelde ik wat mijn mijn penis . Na het douchen hebben we verschillende sauna´s genomen.

Het was een redelijk rustige avond, vaak zaten we met maar 4 personen in de sauna. soms kwamen we de man tegen die bij het douchen aanwezig was. het was duidelijk dat hij alleen was.

Mijn vrouw gaat meestal lekker op haar rug liggen en doet dan haar ogen dicht en geniet van de warmte. Ze heeft kleine borstjes en een mooi geschoren kutje. Ik vind het altijd erg leuk in de sauna naar andere mensen te kijken.

Op een gegeven moment kwam de man de sauna binnen e ging rechttegenover mij zitten en gaf gaf mij een knipoog en speelde een beetje met zijn licht egzwollen lid. hierdoor reageerde mijn penis door ook wat groter te worden. mijn vrouw lag nog lekker met haar ogen dicht en ik streelde haar voeten een beetje terwijl mijn overbuurman duidelijk een harde erektie had.

Na verloop van tijd zakte mijn erektie weer. Ik vondt het erg spannend om zo duidelijk een man met een erektie te zien. Mijn vrouw vindt sex heerlijk maar dan alleen in bed met haar eigen man. erotiek in de sauna vindt ze niets.

Langzaam kwam mijn vrouw weer rechtop zitten en gaf aan dat ze eigenlijk nog een massage wilde. Ik bood aan om naar de receptie te gaan om te kijken of dat nog mogelijk was.

Binnen 3 minuten was ik weer terug en er was binnen een half uur ruimte voor een massage van een uur.
de overbuurman had dit natuurlijk allemaal meegekregen.

Eerst zijn we samen nog lekker even wat gaan afkoelen in het zwembad en een drankje gedronken waarna wij afscheid namen met een kus.

Tja, dacht ik bij mijzelf, wast ga ik nu doen. het was zo rustig dat de meeste sauna´s helemaal leeg waren.

Dan maar lekker in het kruidenbad.dit kruidenbad lag in een afgeslotenruimte waar je rondom kan zitten-liggen en in het midden staat een kolom waar stoom uit komt.

Bij het binnenkomen bleek dat er slechts een paar mensen in zaten. binnen 5 minuten gingen de meeste mensen weg en de man van de douche bleef achte. we zaten vrij dicht bij elkaar. het water kwam tot ons middel en de temperauuur was heerlijk. af en toe ging ik lekker drijven.elke keer als ik ging zitten leek het net alsof de man steeds iets dichter bij mij kwam zitten. op het laatst kwamen zijn benen tegen die van ij aan en hij trok ze niet terug.

daar zit ik dan, getrouwd, beetje opgewonde door deze ervaring in afwachting wat ging komen. doordat het water natuurlijke helder was kon ik zien dat hij een erektie had. Ik vroeg hem of hij het naar zijn zin had, heel erg gaf hij aan en draaide zich naar mij toe waardoor onze onderlichamen elkaar raaakte. volgens mij ben je een sporter merkte ik op, hij had een erg strakke buik en borstkas. jazeker. ik fiets heel veel en doe aan bergklimmen.

Dat is dan goed te zien. wacht, zij hij ,en ging recht voor mij staan. zo kan je het beter zien gaf hij aan.

En zo stond een naakte man met een behoorlijke erektie recht voor mijn neus. Ondertussen was ik erg geil geworden. stiekum was ik al een tijdje benieuwd hoe het zou zijn om met een man te vrijen en nu deed zich deze mogelijkheid voor. zou ik het durven vroeg ik mijzelf af.

naast strake buikspieren heb je trouwens een egweldige mooie pik reageerde ik maar. Dank je wel.

Je mag hem wel aanraken hoor gaf hij aan. heel vorozichtig pakte ik de penis vast. het voelde geweldig opwindend. rustig aan begin ik zijn pik een beetje heen en weer te bewegen. hij regaeerde door met zijn lichaam mee te bewegem. gelukkig waren wij alleen en ikmijn vrouw werd lekker gemasseerd.

Hij ging naast mij zitte en pakte mijn pik vast en trok mij lekker af.

ik gaf aan dat dit voor het eerst was dat ik een mannenpik vast hield. als reactie bewoog hij zich met zijn gezicht naar mij en gaf mij een kus op de mond. verrast reageerde ik onbewuste door zijn kus te beantwoorden en zo stond ik hevig te tongen met een man. Ik moet zeggen. het was erg lekker en geil.

we bleven een minuuthe of 10 zo lekker met elkaar bezig. ik had een waanzinnig hardde pik en was enornm geil.

helaas kwamen en mensen naar binnen dus moesten we onze activiteiten staken.

nadat mijn pik weer was afgekoeld ben ik lekker gaan dochen.

nadat mijn vrouw van de massage terug kwam zijn we lekker naar huis gegaan.

na een sauna bezoek ben je zo lekker schoon en dan is sexen heel erg lekker.

Toen we thuis in de lsapkamer waren heb ik gelijk alle klerenn van mijn vrouw uitgetrokken en en haar eerst uitegbreid gebeft waarna ze erg nat was waardoor ik mijn ennorme spanning die ik die avond in mij n pik had opgebouwd eindelijk kwijt kon raken,


Het was een heerlijke ervaring en het smaakt naar meer. wie weet wat we de volgende keer meemaken.



Aantal keer bekeken: 40447
Waardering: 7.59 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online