Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

spannend.

U leest om dit moment het verhaal spannend gepost door bern bartkov. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: bern bartkov
Gepost op: 2011-1-3

Verhaal:

spannend
Het was zomer in een tijd zonderTV en games. Zo liepen mijn vriend en ik met ons buurmeisje naar onze geheime plek bij de rivier. Wij jongens alleen in een korte broek en de meisjes in een dunn weid jurkje. Wij hadden haar zo ver gekregen om met ons ,,dokter,, te spelen. Zo gingen wij achter de bosjes liggen en sonja met de rug tegen een boom aan. Mijn vriend zij, wij gaan doch zwemmen, darom trek ik mijn broek uit, wat ik dan ook deed. Van mijn plek uit kon ik zo tegen haar kutje aan kijken haar knien op getrokken en de benen uit elkaar had ik een mooi zicht op de roze lipjes. En zij zag onze piemels groter worden. Komen julie op je knien naast mij dan kan ik julie piemels onder zoeken. Zij greep mijn piemel en trok mijn voorhuid heen en terug dat maakte mij nog geiler, geiler als dat ik mij zelf aftrok. En de lul van jan werd ook stijver. En nu gaan wij onderzoeken!Zij trok snel haar jurk uit en jan onderzocht meteen haar borsten waarvan de tepels hard stonden. Ik lag met mijn neus vlak voor haar kutje die nog helemaal kaal was. Zij was nog mmaar 16 jaar! ik speelde mooi met haar kutlipjes en zag zo voor eerst en kut van binnen. Op eens schoof haar kut naar mij toe en kwam strak op mijn mond, en zo proefde ik voor het eerst het zalige sap van een natte kut. Dat vergeet een man nooit van zijn leven weer!!! Sonja was nog bezig om jan af te trekken, het was echt geil om de zien,en hij spoot zijn sperma over haar borsten heen. Maar ik bleef maar met mijn tong door haar kut likken en trok mij zelf af en spoot mijn kwak in het gras. Op eens floot iemand heel hart en wij schrokken heel erg omdat wij bang waren gezien de zijn. maar wij konden niemand vinden. Op eens weer en fleut! Toen was de lol er af, en gingen naar huis als of er niets gebeurd was. De volgende dag lagen mijn oudste broer en zijn vriend en ik, in het gras de zonnen en hij vraagt. Waar ben je gisteren geweest? IK? ach beneden met jan wezen zwemmen. Wat wezen zwemmen, julie hebben aan sonjas kut zitten te likken en julie af laten trekken, stelletje viezeriken! Hoe weet jij dat? HA wij zaten boven in de boom, toen julie aan kwamen lopen en hebben alles gezien. Nadat wij gefloten hebben zijn julie rond gelopen en alles af gezocht maar niet in de gaten gehad, dat wij in de boom zaten. OOOO O Nu 40 jaar later moeten wij nog steeds om lachen. Maar de geur en smaak van sonjas kut proef ik nog steets. Sonja waar je ook bent, het was spannent!!!

Aantal keer bekeken: 18034
Waardering: 5.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online