Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

spannende blind date.

U leest om dit moment het verhaal spannende blind date gepost door anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: anoniem
Gepost op: 2009-10-26

Verhaal:

spannende blind date
Ik had al een tijdje telefonisch spannende gesprekken met een man die ik had ontmoet op een datinglijn. Gesprekken gingen in het begin over wat we lekker vonden en eindigde in lekkere telefoonsex waarin we ons beide lekker konden laten gaan. Hij vertelde mij waar hij van hield en ook ik was daarin open naar hem toe. We besloten om af te spreken, ergens aan een bosrand zodat we niet betrapt konden worden.
Toen ik uit de auto stapte zag ik een aantrekkelijke man staan. Blijkbaar vond hij mij ook lekker want beantwoorde mijn zoen met een lekkere tongzoen. We zijn in zijn auto gaan zitten en na wat gekletst te hebben begonnen we met heftig zoenen. Het regende buiten wat goed was voor de sfeer. Mijn handen verdwenen onder zijn vest waar ik zocht naar zijn tepels. Vervolgens gingen mijn handen naar benden op zoek naar de bobbel in zijn broek. Ik deed zijn broek los war een lekker stijve paal in zat. Ik wist wat hij lekker vond uit onze gesprekken. Na wat met zijn eikel en ballen gespeeld te hebben stopte ik zijn eikel in mijn mond. Ik voelde zijn lijf schokken. Ik begon met zuigen op zijn eikel. Hij zocht onder mijn shirtje naar mijn borsten. Hij streelde heerlijk mijn tepels en kneep er zachtjes in. Ik stopte zijn heerlijke paal volledig in mijn mond. Hij zat er lekker diep in en zoog er hard op. Ik voelde zijn pik lekker kloppen. Zijn handen gingen op zoek naar mijn geschoren kutje, hij begon me zachtjes te vingeren. Zijn pik ging hard en snel op en neer in mijn mond en ik voelde dat hij het niet lang meer hield. Vervolgens ben ik lekker op zijn pik gegleden en voelde ik zijn heerlijke eikel in me pompen. Ik wist dat hij snel klaar zou komen en voelde zijn zaad in me. Nadat hij rustig was bijgekomen ging hij voor me zitten en befte me geweldig lekker! Ik kwam lekker klaar en hij genoot van mijn sap dat met dat van hem vermengd was.
Na deze eerste date hebben we het nog op verschillende plekken en met verschillende manieren overgedaan. Heerlijk

Aantal keer bekeken: 8531
Waardering: 4.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online