Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

spannende date.

U leest om dit moment het verhaal spannende date gepost door chris. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: chris
Gepost op: 2009-5-20

Verhaal:

spannende date
Ooooww ik weet gewoon niet precies wat ik nu moet voelen. Ik voel mijn bobbel in mijn broek en ben gewoon erg geil. We hebben lekker contact gehad via internet en nu is het uitgelopen op een afspraakje, hmmmmm, Maar ja ik heb wel een relatie dus eigenlijk klopt het niet helemaal. Ik heb het fantastisch naar mijn zin in mijn relatie maar toch zoek ik altijd wel een beetje afleiding via leuke meiden op het internet. Ik heb je leren kennen via deze site en vind dat je altijd fantastische verhalen schrijft, zo sensueel en opwindend. Dat ik vervolgens verschillende malen contact met je heb gehad heeft de spanning niet minder gemaakt en ik wordt al een beetje geil als ik alleen al zie dat ik weer een lekker mailtje van je gekregen heb. Eigenlijk is het bij mij bijna nooit verder gekomen dan gewoon genieten van elkaar op afstand, zo was het ook met jou. Beetje van:"we doen er niemand schade mee en we genieten er allebei lekker van". Maar nu is het zover gekomen dat we elkaar gaan treffen. We hebben afgesproken dat je op de terugweg tussen je studentenleven en thuis uitstapt in Zutphen en dat ik je daar zal oppikken. De tijd tikt voorbij en ik weet eigenlijk niet helemaal goed wat ik die dag allemaal aan het doen ben omdat ik met mijn gedachten bij jou ben. Ik denk aan je lichaam, zoals je jezelf hebt omschreven maar met name denk ik aan de dingen die ons samen opwinden. Ik zie dat het bijna 4 uur is en jou trein komt om ongeveer kwart over 4 aan op het station. Ik stap in mijn auto en rij wat afwezig naar het station. Ik parkeer mijn auto en rook een sigaretje. we hebben afgesproken dat ik je zou oppikken op het perron en ik loop er heen met kriebels in mijn hele lijf. Hoe zou het zijn? Zouden we dezelfde gevoelens hebben als we elkaar werkelijk treffen? Ik begin het idee te krijgen dat het niets wordt, je zult vast niet eens uit de trein komen. Of toch? Ik voel door de kriebels in mijn buik mijn lul zich wat spannen in mijn broek en heb het idee dat iedereen het vast zal zien.

Dan stopt de trein en komen er veel mensen uit de trein. Ik kijk wat gespannen of ik je al zie. We hebben afgesproken dat je een zwart rokje aan zult hebben met een wit haltertopje er op. Ik kijk rond maar zie je niet, nergens. ik denk al dat het toch niets wordt. dan opeens als de meeste mensen al van het perron af zijn schiet mijn bloedruk omhoog. Ik zie je daar staan. Ik kan het niet geloven dat jij het bent. Wat een heerlijke mooie meid zeg, wowwwww. Dit kan niet waar zijn. Wat een stoot en wat een sensualiteit. Jij zoekt ook en je kijkt de andere kant op zodat ik je eerst van afstand kan bewonderen. Jezus wat wordt ik geil van de aanblik van dat heerlijke meisje. Ik loop langzaam naar je toe en net als ik op een afstand van een meter of 3 tot je ben gekomen draai je je om en kijk ik in jou mooie sprekende ogen en schiet er een moment van hekenning door ons heen. We weten het allebei zeker. Nu wordt ik weer even wat nerveuzer want je neemt me in je op. Zou je me afwijzen. drinken we alleen samen een drankje en dan gaan we weer uit elkaar of..... Dan kom je naar me toe en begroet me: "Dag chris, hier ben ik dan". "Dag schoonheid wat zie je er fantastisch uit, zin om met me mee te gaan?". ik geef je een zoen en jou lippen voelen heerlijk tegen de mijne. Ik open mijn lippen heel even iets en voel dat jij dat ook meteen doet waardoor we ineen gestrengeld heerlijk onze tongen met elkaar laten stoeien. Ik voel je warme lichaam tegen de mijn en wrijf met mijn borst over jou borsten, hmmm. dan stop ik en geef je een hand. "Ga je mee lekker ding? Samen lopen we het perrron af en lopen naar mijn auto. We praten wat over elkaar, over ons gevoel, over je reis maar het is zeker dat er een bepaalde sensuele spanning heerst.

Als ik je deur geopend heb en je in heb laten stappen duw ik je deur dicht en loop naar mijn eigen kant. ondertussen giert het door mijn hoofd. Is dit wel goed, kan dit wel, ik ben 35 en jij bent net in de 20. Allebei een relatie. Moet ik je meteen maar zeggen dat ik het niet kan en wil en...

Ik stap aan mijn kant in de auto en meteen ben ik weer verkocht. Ik voel je hand meteen mijn bovenbeen zoeken en ik zoek met mijn rechterhand de jouwe. Je streelt over mijn bovenbeen en glijd van mijn knie langzaam omhoog. Ik streel je over je blote been en kan me bijna niet bedwingen om niet meteen onder je rokje te glijden. Hmmmm, wat wil ik graag weten hoe het daar voelt. Terwijl je met je hand naar mijn kruis glijd fluister je tegen me dat ik maar eens moet voelen hoe het onder je rokje is, heb je mijn gedachten geraden schatje? Ik glij met mijn hand omhoog en schuif je rokje op. even til je je kontje omhoog en je rokje schuift nog wat verder terwlijk je over mijn bobbel zit te kneden zie ikd at je helemaal geen slipje aan hebt en je heerlijke kale doosje wordt zichtbaar. Even streel ik over je lipjes en pak dan je kutje vol in mijn hand om met mijn handpalm langzaam op en neer te glijden. Je kutje staat al een heel klein beetje open en is lekker vochtig. Ik ruik je geiligheid al, hmmm. je knoopt mijn borek los en glijd met je hand over mijn boxer, over mijn harde lul. Ik laat een vinger tussen je lipjes door glijden in je kutje en druk die even een stukje naar binnen. Dan haal ik mijn hand terug en kijk je recht in je ogen terwlijk ik lekker je sap van mijn vinger lik. "Kom schatje, ik moet nu even stoppen, we kunnen hier toch niet zo doorgaan". Jij zegt niets maar in je ogen zie ik de geiligheid. Ik start de auto en ondertussen haal je gewoon mijn lul uit mijn broek. Ik rij langzaam weg en tot mijn verbazing zie ik je hoofd in mijn schoot glijden. HMMM, als je als man hier niet gek van wordt dat weet ik het ook niet meer. Ik rij zo goed mogelijk verder en ondertussen voel ik je vingers om mijn ballen en mijn schacht glijden, met je tongetje over mijn eikel en helemaal langs mijn lul heen. Jee wat geil is dit zeg. Ik hoop wel dat ik het even in kan houden want klaarkomen onder het rijden lijkt me niet zo'n goed idee. dan kom ik bij de plek aan waar we van afgesproken hadden dat we heen zouden gaan. Dit is een plek waar ik de sleutel toe heb en waar een bureau is, een keukentje, zelfs een douche. Ik parkeer mijn auto en sla mijn hoofd naar achter> ik geniet van je, ik zie je hoofd op en neer over mijn lul heen glijden en streel je borsten. Voel je tepels lekker hard zijn en wil niets liever dan je lekker verwennen. Je hoofd gaat nu wat sneller op en neer en ik hou het bijna niet meer. Ik pak je hoofd in mijn handen waarvan je heel even schrikt maar het dan toelaat en ik schuif je hoofd nog iets sneller over mijn lul heen. Je weet wat ik nu wil en zuigt als een pomp aan mijn lul. Ik neuk je in je mondje en voel mijn sperma opborrelen vanuit mijn buik. Dan kreun ik het uit en spuit de klodders geil recht in je keeltje. Je verslikt je bijna maar dan slik je alles door en lik je me helemaal schoon.

Volgende keer ga ik weer verder met dit verhaaltje. Nu geen tijd meer.
Chris.

chris_van73@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 13206
Waardering: 7.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online