Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

spin the bottle.

U leest om dit moment het verhaal spin the bottle gepost door Noah- mae . Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Noah- mae
Gepost op: 2011-5-14

Verhaal:

spin the bottle
Alle meisjes van mijn klas hebben al hun eerste kus gehad, en alle meisjes uit mijn klas hebben ook al eens een vriendje gehad.
Ik niet. Ik heb nog nooit iemand gekust en heb nog nooit een vriendje gehad. Maar ik vraag me altijd af hoe het zou voelen. Als ik het vraag aan Lore, mijn bestte vriendin, antwoord ze altijd: " Het is echt magisch!" waarna ik dan diep zucht.

Met veel tegenzin stond ik op.
Het was maandag. een niewe schoolweek.
Ik schoot in mijn kleren.
En fietste zo hard ik kon naar school. Daar wachte Lore met een brede glimlach op me.
Ik vroeg me af waarom ze zo blij is.
" Wat is er? Waarom ben je zo blij?"
" Mijn ouders en de ouders van mijn neef zijn niet thuis vanavond. En daarom houdt mijn neef een fuif bij hem thuis. Ik mocht nog iemand uit nodigen en natuurlijk ga ik jou uit nodige.", zei ze enthausiast.
" Ja, hoor. lijkt me wel leuk.", mompelde ik.

Het was ondertussen al avond geworden en ik heb met een smoes mijn ouders kunnen overhalen dat ik bij Lore bleef slapen.
We waren in Lore's kamer ons aan het opmaken voor de fuif.
Ik ga niet zo veel uit omdat ik egenlijk een beetje een verlegen tiepetje ben.
Ik had snel wat kleren in mijn zak gemoffeld om mee te nemen naar Lore's thuis maar blijkbaar vond Lore het geen mooie kleren want ze gooide me plots andere kleren toe.
" Probeer dit eens voor de fuif.", zei ze. Ik paste perfect n de kleren van Lore want we hadden dezelfde maat.
Toen ik klaar was keek ik verbaasd in de spiegel.
" Wauw, dat staat je goed.",zei ze terwijl ze haar duimen omhoog stak.
Ik had een zwart glittertopje aan en daar onder een donkere skinnyjeans.
Ik draaide om mijn as en keek verwonderd naar de kleren.
" Omdat het je zo goed staat mag je de kleren houden.", zei ze glimlachend.
Ik kon mijn ogen niet geloven. Ik vloog haar om de hals om haar een dikke knuffel te geven.
Ze had me geschminkt en mijn haar gedaan.
Nu zaten mijn donkere krullen opgestoken maar een deel van mijn krullen viel nog achter mijn nek waardoor het een erg mooi effect had.
Zij had zich ook prachtig opgemaakt.
Ze had een roos topje aan en een strake zwarte rok eronderaan.
We gingen met de bus naar het huis van haar neef. Toen we bij de voordeur aanbelde hoorde ik al luide muziek door het huis denderen.
De deur ging met een klik open en er verscheen een grote slanke jongen aan de deuropening. Hij zag er heel knap uit. Donkere haren die nonchalant voor zijn ogen lagen en prachtige heldergroene ogen waar ik haast in zou kunnen verdrinken. Eerst groete de jongen Lore en toen wierp hij me een verbaasd gezicht.
Hij begon me op te nemen van top tot teen en toen hij daarmee klaar was begon hij plots breed te grijnsen waardoor ik moest blozen.
" Dit is mijn neef Matheo.", stelde Lore me voor aan hem. " Matheo, dit is mijn vriendin Ella.
Hij stak zijn grote hand uit en ik schudde hem nog steeds verlegen. Hij had een warme hand.
" Kom maar binnen, dames.", zei hij terwijl hij de deur voor ons open deed.
We liepen naar binnen.
Ik stond in een hoekje bij de muur te wachten op Lore. Ze zou drinken gaan halen maar nu was ze wel heel lang weg.
Plots kwam ze lachend, tussen de fuifgangers heen gewurmd, op me af met twee Cola's in haar handen.
" Ella, je moet echt meekomen.", riep ze lachend over de muziek uit. " Ze zijn een spelletje aan het spelen. Kom, we gaan meedoen."
Terwijl we ons tussen de mensen wurme vroeg ik welk spelletje ze aan het spelen zijn.
" Wa gaan 'spin de bottle' spelen."
ik knikte, maar eigenlijk had ik geen idee wat voor spelletje dat was.
Toen plofte we neer in een zetel.
Voor mij en Lore waren nog een paar meisjes en jongens gaan zitten. We zaten alemaal in een kring.
Ik merkte dat Matheo er ook bij zat.
Hij legde een lege fles plat, in het midden van de tafel en begon te draaien. Iedereen keek nieuwsgierig naar de fles. ( Geen idee waarom)
Plots stopte de fles en de teut van de fles richte recht op mij. Iedereen keek verbaasd naar mij.
Matheo grinsde.
Ik keek vragend naar Lore en Lore begreep meteen dat ik dit spelletje helemaal niet begrijp.
Ze bog zich lachend naar me toe en fluisterde:" Degen die de fles draait moet degen kussen waarnaar de teut is gericht."
Mijn ogen schoten wijd open en ik keek recht in de heldergroene ogen van Matheo.
" Dit is je allereerste kus. Succes.", zei ze luid. Ik werd knalrood. ik had tegen haar gezecht dat ze dat aan niemand mocht vertellen.
" Geeft niet.",stelde Matheo me gerust." Ik zal het rustig aan doen."
Lore schoof een beetje op en Matheo ging tussen ons in zitten en sloeg voorzichtig zijn arm om me heen.
Hij kust me eerst heel zachtjes op mijn nek, toen op de wang. Hij gaf me daarna eerst een snellen kus op de lippen. zodat ik een beetje kon wennen. Toen kuste hij me langer op de lippen.
Hij kuste me zo zacht en teder.
Ik besefte dat dit mijn eerste kus was.
Lore heeft gelijk het voelt echt Magisch!

WORD VERVOLGD...








Aantal keer bekeken: 6056
Waardering: 8.41 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online