Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Stage .

U leest om dit moment het verhaal Stage gepost door Hinata . Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Hinata
Gepost op: 2007-4-18

Verhaal:

Stage
Stage,

Ik een meisje van 19 jaar oud, met mooi zwart lang haar en een mooi figuurtje, loop stage bij een bedrijf waar ik de administratie moet doen.

Ik zit dan op een kantoortje met meerdere collega's samen. Meestal verveel ik me echt kapot en weet ik niet wat ik moet doen. Op een begevend moment zit ik lekker te surfen op het internet naar nieuwe leuke sites. Ik kom op een begevend moment op een site over sex, dit wind me enorm op en ik kan mijn ogen niet van het scherm afhouden. Ik ondenk veel leuke en spannende weetjes over verschillende standjes enz.

Vanaf nu elke dag ga ik naar dezelfde site en als ik merk dat ik te opgewonden wordt, schiet ik snel van mijn stoel naar de wc om mezelf te vingeren. Ik kom dan met een rood hoofd terug achter mijn bureau met een grote lach.

Mijn stagebegeleider moet dit gemerkt hebben en spreekt me daarop aan, waarop ik antwoord: "er is niks aan de hand ik heb last van mijn blaas.

OP een dag word ik zo onwijs geil van een berichtje van iemand, waarin een heel geil verhaaltje staat dat ik het niet meer kan uithouden en ren naar de wc. Ik trek mijn broek naar beneden en begin me wild te vingeren, ook sop ik lekker mijn vingertjes in mijn kutje zodat alles uitdruipt.

Op dat moment komt mijn stagebegeleider binnen gestormd om te kijken of alles goed met gaat. Ik krijg een rood hoofd en ik zie zijn ogen gericht op mijn nat kutje. Hij raakt een beetje verward en vraagt: "zo dat doe jij altijd op de wc, ruikt hier altijd zo lekker als jij bent geweest." Hij haalt mijn vingers eruit en steekt zijn vingers erin en met zijn andere hand aait hij mijn borsten en drukt ze tegen zijn mond.

Zijn pik begint harder te worden en druk deze tegen mij aan. Ik hou het niet meer uit en trek zijn broek naar beneden, een hele mooie stijve besneden pik schiet om hoog. Ik lik er als een poesje aan en voel mijn stagebegeleider trillen. Hij trekt me om hoog en tilt mij op tegen de muur. Hij schiet zijn pik bij mij naar binnen wat erg gemakkelijk is omdat hij zo nat is. Ik bijt op mijn lip om geen geluid te maken. Wild schiet zijn pik heen en weer in mij. Daarna laat hij me zakken en zeg dat ik me moet omdraaien gelukkig zeg ik, want op zijn hondjes is mijn lievelingste standje. En ook nu beweegd hij wild in mij waardoor ik spuitend klaarkom en hem uit me haal. Ik vraag hem of hij op mijn gezicht wil klaarkomen. Ik vind dat namelijk ontzettend geil om zijn warm goedje op me te voelen.

Dit doet hij met alle liefde en hij hoeft maar een paar keer te trekken en komt met grote kloeders klaar op mijn gezichtje. We doen snel onze kleren goed en bedanken elkaar en we spreken af om dit vaker te doen, zodat ik me niet zo hoeft te vervelen op stage.

groetjes Hinata

Aantal keer bekeken: 10617
Waardering: 5.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online