Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

start again.

U leest om dit moment het verhaal start again gepost door R.txt. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: R.txt
Gepost op: 2011-8-25

Verhaal:

start again
het is al de laatste week van de zomer en er is iets heel bijzonders gebeurt gister avond.
gister avond kwam jake op msn dat is een oude vriend van me hij is 4 jaar geleden verhuist naar darlington in de UK.
dus verver weg maar hij zei dus op msn dat hij midden in een verhuizing zat alweer en toen vroeg ik waarom hij vertelde mij dat zijn vader weer zijn baan terug neemt in north salt lake, utah.
dat was een grote schok want ik zie hem weer na 4 jaar eerst sprake we elkaar elke dag nu net 1 x in de 2 maanden .
hoe zal hij eruit zien ik herinner me nog een klein jongetje met een hele grote bril en een piep klein kuifje .
oh nee he ik dan ik droeg vlechten en altijd een grote hartjes zonnebril ook al was het winter whaha hoe zal jake er nu uit zien .
hij had geen fotos op msn en ook niet op myspace nergens .
maar nog erger is hij wou de laatste week met mij door brengen om alles bij te praten hij zou om 11 uur sochtends vandaag aankomen en om 3 uur in het park zijn ,oh nee dalijk dalijk vind hij me lelijk wat dan wilt hij dan nog wel vrienden zijn ag natuurlijk wilt hij dat agjah tog een beetje opmaken en haren doen voor de zekerheid .
hij zal wel veel veranderd zijn .
ow wacht het is al een uur zit ik nou zolang te dromen ik zal maar is in de douch springen.
het is half 3 zei katy tegen haar eige.
ik ga alvast naar het park beter vroeg dan te laat .
eenmaal naar 5/10 min lopen kwam ze aan bij het park .
hier ben ik allang niet meer geweest ineens in haar ooghoek ziet ze het oude speeltuintje staan waar jake en zij altijd wedstrijde deden bij de schommels bijv. wie het verste kon springen of wie het hoogste of precies het zelfde als jake op en neer gaan.
ik zal maar op de schommel gaan zitten hopelijk herkent hij mij .
nu maar wachten , na 10 min kwam er een jonge voorbij was hem dat , nee hij liep al gauw verder naar het centrum.
5 min daarna kwam er nog een jongen aan maar nee dat is hem niet tog ?
jake zal niet zo zijn geworden tog?
er kwam een jongen aangelope met donkerblond haar met niet lang en niet kort haar daar tusse ongeveer met gel gestyled ,hij had een vest aan met een lage v hals en aangelegt met knopen en een basic shirt eronder en een broek die halverwege zijn kont hangt haha het voortaan iedereen.

jake zag een meisje op de schommels verwarrend om haar heen te kijken.
whaha het zal katy tog niet zijn waar zijn haar vlechtjes een haar gekke zonnebril.
is ze het wel?
hij zag een meisje zitten licht bruin haar wat lang over haar schouders en rug hing met een mooie glans van de zon erop,turquoise blauwe kleur shirt die strak om haar lichaam viel mooi lichaam ook en een kort broekje van spijker met saaie slippers eronder, maar ook geweldige ogen die glinstere als ze mijn richting in kijken.
weetje wat ik neem de stap ik ga vragen of ze op iemand wacht om een beetje te gokken.

katy zag dat de jongen op haar af kwam lopen langzaam ging hij zitten naast haar en vroeg of ze op iemand aan het wachten was katy zei ja inderdaad en wat doe jij dan hier .
ow ik wacht ook op iemand zei jake lachend .
huh jake?
jake begon hard te lache, we hadde elkaar niet eens herkent waar is je grote bril gebleven je sliep er zelfs mee. tja eenmaal toen je weg was oe oe op een gegeven moment liet een stuk touw van de schommel los en katy viel op de grond , jake moes hard lachen en zei je veranderd ook niks he altijd klunzig, katy begon te bromme tegen der zelf en draaide der kop voor jake maar jake bleef lachen.
ee! het is niet grappig hoor deed best pijn en keek jake afkeurend aan .
heehee we zien elkaar net paar sec en jij lokt op ruzie daarvoor kom ik niet he ,pff oke zei katy en trok een poep gezicht.
hahahaha , lach me nie steeds uit.
sorry haha zei jake ik kan gewoon niet uitstaan hoe je die kop dan trekt ik herken je weer precies .
nou even over iets anders bracht katy ter spraak jij komt hier tog weer wonen waar ga je wonen .
mmm dat is nog een verassing en je komt er nog wel achter .''wat bedoelt ie met je komt er nog wel achter''.
waar ga je naar school?
zelfde als jou er is maar een school.
ohja dom ach .
katy ik wou je altijd iets late zien maar vroeger was ik altijd zo verlegen dus hield ik het geheim ,altijd als ik alleen wou zijn ging ik naar een plek achter de bossen bij de bergen en rotsen.
klinkt nogal gevaarlijk zei katy met haar kin omhoog.
nee hoor ik kan alles aan maar ik zal vanavond wel laten zien leid me maar even rond door het dorp of het allemaal nog het zelfde is .
ja is goed ."jake: waarom doet ze zo chagerijnig".
"katy: waarom doe ik zo chagerijnig hij het me niks gedaan ik heb ook zo'n raar gevoel wat kan dat zijn agjah niks laten merken katy".
katy laat het dorp zien voor de helft want jake vroeg al voor avond eten want het werd al donker.
ze stopte bij een hotdog wagen en pakte er allebei een , katy kom we gaan naar mijn plek ik hoop dat ie er nog is .
jake trok katy mee aan haar arm de kethup kwam waaiend op haar hand .
jaaaa het is er nog , kijk katy hier zat ik heel vaak toen ik klein was.
wat ben jij druk zeg agjah was je vroeger ook al ik kon ook niks anders verwachten.woow katy viel als een blok alleen al voor het uitzicht en de glinsteringe in het riviertje door de rotse en de douw die op de plante glinsteren.
ik snap het zei katy tege jake .
huh wat snap je zei jake snel en geschokt en hij werd langzaam zenuwachtig.
gewoon dat je dit een fijne plek vind zei kate . ohw pff zei jake.
wat is er dan waarom zo van alsof ik iets niet weet.
oke haha nou kijk ik kwam hier om probleme uit mijn hoofd te zetten.
whahaha lachte katy jij problemen jij het het perfecte leven ik zou zo willen wisselen.
ja zei jake maar je weet nog niet alles ik had een jeugd liefde .
egt zei katy geschokt wie was het ken ik haar zei katy blij?
jij , ow...
ja daarom ik kon onze vriendschap nooit verbreken en ik wis al van te voren dat ik ging verhuizen ik moes jou wel uit mijn kleuter kop krijgen haha en dat is gelukt ook.
ohw mooizo "wat moet ik nou zeggen oh nee shit wat heb ik hem aangedaan "
sorry jake .
wat sorry?, omdat ik je die gevoelens heb aan gedaan .
ag ik was nog maar een kleuter wist ik veel.
ik moet denk ik naar huis zei katy , ja ik ook ik moet nog de helft uit pakken zei jake zal ik mee lopen?
ja is goed .
"jake: ik moet wel meelopen haha"
de hele weg zeiden ze niks tegen elkaar .
jake werd er ook een beetje nerveus van alles wat hij het verteld maar nu nog een verassing voor katy.
eenmaal bij katys huis ,jake hoever moet je nog lopen want ik kan vragen of me vader je met de auto wil brengen dat doet ie gerust, ohh nee katy da hoeft niet ik hoef maar 1 sec te lopen.
huh hoezo ?
heb je geen verhuiswagens gezien om 11 uur.?
nee ik lag toen nog een beetje te dro ow uhm nee ik lag nog in bed.
maar hoezo ?
je buurvrouw is 1 maand geleden overleden?
wat ? dat , dat betekent dat je mijn buurjongen bent.
jep kut he zo zie je me bijna elke dag haha.
slaap lekker katy.
ja doei en jake liep al naar binnen.

katy viel op bed neer en dacht bij der zelf ,
dit gevoel heb ik nooit bij hem of iemand gehad wat was het iets nam macht over me ik was kei onvriendelijk tegen jake na al onze kindertijden zo hatelijk.
maar waarom moet ik steeds denken aan de geur die hij droeg en waarom zie ik hem voor me ik zie hem voor het eerst ja eerst ja nou en waarom is hij zo knap geworden en draagt niet eens meer een bril en nu zag ik zijn oog kleur glinsterend groen met blauw ohw nee ik mag dit niet denken wacht mischien luist iemand me erin dalijk is het geen jake.
snel rende katy naar de buren en belde bij "jake" aan .
jake deed open en vroeg wat is er je bent net paar sec weg.
jij bent jake niet ofwel?
huh natuurlijk ben ik jake hoe kom je er bij om dat te denken dat ik ik niet zou zijn.
maar huh dat kan gewoon niet .
hoezo niet en schreeuw niet zo hard me ouders liggen in bed ze hebben zware dag gehad, ja doe die deur dan dicht.
jij bent jake niet bewijs het.
hier jake pakten zijn portomene en liet zijn id zien .
huh jij bent jake of...
vervalst jou foto en jake zijn gegevens ben je een huurmoordenaar of wat .
jake pakte katy bij der schouders, ik ben jake waarom zeg gewoon waarom ik het niet zou zijn.
nou kijk je je ja nou .. je draagt geen bril en waar is je kuif heen waar zijn die gekke klere van je?
mensen verandere soms katy jij bent ook veranderd ik kon ook bijna niet geloven dat jij het was je bent te knap geworden en jake liep weer naar binnen en sloot de deur zonder om te kijken.
huh .. katy ging weer naar binnen en dook weer op bed.
zei hij dat nou egt ?
dat ik te knap ben?
waarom word ik warm?
dat klopt gewoon niet ik ga maar slapen ik krijg vast koorts.


Aantal keer bekeken: 5325
Waardering: 5.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online