Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

stille lippen .

U leest om dit moment het verhaal stille lippen gepost door butterfly girl. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: butterfly girl
Gepost op: 2009-6-10

Verhaal:

stille lippen
Sara was een meisje heel apart , ze was verlegen , stil , en ze kon moeilijk aan een lief geraken .Op een dag kwam er een nieuwe jongen kijken naar haar school . Hij heette Arthur , lang ,blond en droeg mooie kledij ,Sara liep er voorbij ze zag zijn blik in zijn ogen . En ze dacht in haar eigen wat heeft hij mooie blauwe ogen ik wil hem beter leren kennen . En ja hoor de jongen was ingeschreven nu kon ze haar kans wagen . Maandag morgen zag ze hem aan de bushalte staan ah hoi , hoi zei hij . Sara zag dat hij duidelijk niet zo geïnteresseerd was. Toen het speeltijd was zag ze hem als eerste , en hij keek voor zich negeerde hij mij? . daar kwam een meiden-groepje aan ze begonnen te lachen haha Sara kan het niet aan! . Sara werd woedend , en wandelde naar de andere kant . De meisjes spraken Arthur aan en waren precies aan t flirten met hem .
Arthur vond het blijkbaar niet zo leuk en keek naar Sara , Oke nu is het genoeg geweest dag meiden . Toen de schooldag gedaan was liep Arthur in de richting van Sara , hey Sara gaat het met jou ,nee niet echt ik ben deze school kotsbeu . ze barste in tranen uit , Arthur omhelsde haar , ik heb het allemaal gezien , en ik vind het ook erg voor jou . Bedankt je bent een goede vriend . En jij ook , plotseling gaf Sara hem een kus , en Arthur zei ik hou van jou !


Aantal keer bekeken: 2928
Waardering: 2.96 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online