Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

stille vooravond aan zee.

U leest om dit moment het verhaal stille vooravond aan zee gepost door dirty little angel. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: dirty little angel
Gepost op: 2009-9-7

Verhaal:

stille vooravond aan zee
Stille vooravond aan zee.

We waren een weekje op vakantie aan zee. We gingen pas in de namiddag naar het strand omdat het zo warm was. We namen al onze spullen en gingen een leuk plekje zoeken.
Na een uur vond ik het veel te warm en was het beu om overal vol zand te zitten. Daarom ging ik alleen wat vroeger naar het appartement. Ik ging me snel douchen om al het zand weg te spoelen. Door me in te zepen kreeg ik het snel al warmer. Dus zochten mijn handen weer andere plekjes op. Het was heerlijk, maar het voldeed niet dus stopte ik er maar mee.
Ik stapte uit de douche en wikkelde men handdoeken rond me. Ik liep zo door naar de keuken om wat te drinken te nemen en ging dan de tv aanzetten. Voor ik ging zitten keek ik wat door het raam. Het kijkt uit over een appartementenblok, waar je wat kan binnen kijken en iedereen op zijn terrasje kan zien zitten. Dit ook omgekeerd. Ik ging met mijn ogen van het ene terras naar het adere. Dan zag ik een man zitten. Hij was een tijdschrift aan het lezen maar keek opeens op. Hij keek recht naar ons appartement en zag me staan.
Ik draaide me om maar keek achterom naar hem. Hij bleef naar me kijken. Ik vond het wel spannend. Daarom liet ik mijn handdoek vallen. Hij had zicht op mijn achterste. Blijkbaar vond hij het wel lekker, want hij stond recht om nog wat beter te kunnen kijken.
Ik ging wat dichter bij het raam staan en deed teken dat hij maar moest komen. Eerst bleef hij nog wat aarzelen. Daarom draaide ik me om zodat hij nu ook zicht had op men borsten en kutje. Ik nam mijn handdoek en deed hem opnieuw rond me. Ik nam een papier en schreef er in het groot het nummer van het appartement op en liet het zien aan het raam. Hij las het en haastte zich naar binnen. Even later zag ik hem zijn appartement uit lopen richting het onze.
En ja een minuutje later ging de bel. Zonder iets te zeggen nam ik op en deed de deur voor hem open zodat hij de lift kon nemen naar het juiste verdiep. En even later werd er op de deur geklopt. Snel deed ik de deur open en hij kwam binnen.
Ik draaide me om om de deur weer op slot te doen en hij stond achter me. Toen ik me opnieuw omdraaide had hij zich al bijna helemaal uitgekleed. Hij stond nog enkel in zijn boxershort. Toen hij ook deze wilde uittrekken hield ik hem tegen en duwde hem tegen de muur. Ik begon hem heerlijk te zoenen, en al snel vonden onze tongen elkaar. Na enkele minuutjes stopte ik ermee en liet mijn hand naar beneden glijden tot aan de rand van zijn boxershort. Ik nam de rand vast en trok hem wat naar voor om te zien welk materiaal ik in huis had gehaald. Het stond me al snel aan. Ik trok hem mee naar de woonkamer en liet hem staan voor een stoel. Ik trok zijn boxer uit en duwde hem neer op de stoel. Langzaam ging ik rond de stoel en maakte zijn handen vast. Ik ging weer voor hem staan en liet langzaam mijn handdoek vallen. Ik zag dat er wat lager al wat beweging in kwam maar nog niet genoeg. Daarom gaf ik hem een lapdans. Hierdoor kwam er snel veel meer beweging in en na enkele minuutjes stond hij helemaal stijf. Hij wou me ondertussen natuurlijk al een lekker stevige beurt geven maar met vastgebonden handen ging het iets moeilijker. Ik had hier toch wel de touwtjes in handen. Ik ging voor hem om mijn knieën zitten en nam zijn lul in men mond. Ik ging enkele keren met mijn tong helemaal er langs om hem goed nat te maken. Dit vond hij heerlijk. Dat merkte ik omdat hij al wat geluidjes begon te maken. Maar ik stopte er al snel mee. Hierdoor begon hij tegen te pruttelen omdat hij nog wel wat verder wou genieten, maar ik gaf hem een lekkere tongzoen waardoor het snel weer stil werd. Ik ging over hem staan en duwde zijn heerlijke stijve pik in mijn ondertussen kletsnat geworden kutje. Al snel begon ik op en neer te bewegen, eerst wat sneller, dan weer wat trager en weer wat sneller. Zo kwamen we allebei al snel op ons hoogtepunt. Maar ik wou blijven doorgaan en bleef dus verder op en neer gaan. Hierdoor was ik totaal de tijd uit het oog verloren. Opeens ging de bel. Ik had hier helemaal niet meer op gerekend en ging maar snel van hem af en deed de deur open via de telefoon. Ik maakte hem los en zorgde ervoor dat hij zich in mijn kamer ging verstoppen.
Hij moest daar maar blijven tot ik hem ging halen. Ik deed de deur van het appartement open om hen binnen te laten. Ze namen iets te drinken en gingen zich dan wassen. Gelukkig hadden we meer dan 1 badkamer in het appartement.
Zodra ik het water hoorde lopen ging ik naar mijn kamer. Daar had de man zich in een hoekje verstopt. Toen hij zag dat ik het was kwam hij tevoorschijn. Hij kwam al snel naar me toe en begon heerlijk mijn borsten te masseren.Hij wou alweer verder gaan maar ik gaf hem snel zijn kleren die ik daarnet vlug had verstopt. Ik had ook mijn handdoek weer rond me gewikkeld. Maar die viel natuurlijk snel naar beneden. Toen hij zich had aangekleed nam hij weer mijn borsten vast en nam mijn tepels een voor een in zijn mond. Zijn handen gingen richting mijn kutje en begon mijn clitje wat te strelen wat helemaal zalig was. Maar ik hoorde dat de douche werd uitgedraaid en liet hem stoppen. Ik deed de handdoek weer rond me en liet hem snel naar buiten gaan.
Ik ging dan maar weer naar mijn kamer om me dan uiteindelijk toch nog aan te kleden. Toen ik terug in de woonkamer kwam, zag ik hem aan de overkant in zijn appartement aan het raam staan. Ik nam een papier en schreef er een boodschap voor hem op dat ik aan het raam hield. Er stond op dat hij terug moest komen als ik drie keer het licht aan en uit deed. Ik zou dan beneden op hem staan wachten.

Tegen de avond toe en het al wat donkerder begon te worden, keken we nog wat tv. Ik was helemaal niet aandachtig omdat ik enkel nog kon denken aan wat er al gebeurt was en er nog ging gebeuren. Uiteindelijk gingen ze toch naar bed. Toen ik zeker was dat ze sliepen, ging ik eerst eens kijken aan het raam. Nadien ging ik naar de lichtschakelaar en deed het licht drie keer aan en uit, en ging weer naar het raam. Ik zag dat hij zijn sleutel zocht en naar me toe zou komen.
Dus ging ik zo stil mogelijk naar beneden. En na enkele minuten was hij er. Hij had alweer zo’n geile blik. Hij stapte op me af en begon me alweer heerlijk te tongen. Ik trok hem verder mee de gang in richting de lift en duwde op het knopje. We stapten de lift in en ik duwde op het knopje voor ons verdiep. Maar ondertussen duwde hij op een knopje waardoor we bleven hangen. Ik schrok wel wat maar hij zei dat hij het wel spannend zou vinden om wat te proberen in de lift. Daar ging ik natuurlijk wel mee akkoord want ik vond het ook wel spannend. En ik voelde alweer snel een hand onder mijn rokje. En snel schoof hij mijn stringetje opzij. Ik voelde zijn vingers hun weg zoeken naar mijn clitje. Dat begon hij wat te masseren en nadien begon hij mij te vingeren. Eerst met een vinger, daarna nog een en uiteindelijk stak hij er nog een derde bij. Hij ging er in en uit. Het was heerlijk. Ik kwam dan ook snel over zijn hand klaar. Nadien legde hij me op de grond in de lift. Hij trok mijn rokje omhoog en deed mijn stringetje uit. Hij kroop met zijn gezicht tussen mijn benen en begon me te beffen. Zijn tong gleed heerlijk rond mijn clitje en begon er zachtjes op de bijten en te zuigen. Ik begon al snel te kreunen. Hij bleef maar doorgaan en ik begon te trillen en kwam heerlijk klaar.
Hij zette me recht en hij duwde weer op een knopje waardoor we weer verder omhoog gingen.
Op de juiste verdieping aangekomen zocht ik snel naar de sleutel van het appartement en haastte me om de deur te openen. We gingen zo snel en zo stil mogelijk naar mijn kamer. Daar aangekomen duwde hij me op het bed en kleedde hij zich helemaal uit. Ik deed snel hetzelfde en legde me weer goed op bed. Hij kwam op bed zitten en begon me weer heerlijk te tongen. Ik trok hem helemaal op me. Hij zette zich wat rechter en stak zijn heerlijk stijve lul lekker in mijn kutje. Eerst zacht en nadien harder gingen we op en neer. Ik wou dat hij nog harder ging en fluisterde dit dan ook tegen hem, mezelf inhoudend om het niet te uit te schreewen van genot. En hij deed wat ik zei, hij bleef maar harder en harder gaan. Het was zalig! Hij deed verder tot ik klaarkwam. En nog ging hij verder. Hij wist van geen ophouden. Tot ik na enkele seconden een grote hoeveelheid zaad in me voelde spuiten.
Hij liet zich op me vallen met zijn lul nog steeds in me. Nog half aan het bijkomen en half weer zo geil omdat hij maar niet stopte begon ik mezelf nog verder te vingeren tot ik nog een keer klaarkwam.
Het was ondertussen al laat en we waren helemaal uitgeput. Dus liet ik hem maar terug naar zijn appartement gaan en viel ik rustig in slaap.

Hopelijk vonden jullie ook dit een leuk verhaal, laat het me maar weten op:
dirty_little_angel89@hotmail.com


Aantal keer bekeken: 11471
Waardering: 6.27 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online