Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

stout.

U leest om dit moment het verhaal stout gepost door Truus Jansen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Truus Jansen
Gepost op: 2009-7-10

Verhaal:

stout
Ik heb al 12 jaar een beste vriendin, een schat van een vrouw met een leuke man en lieve kinderen. Het is dan ook niet zo vreemd dat ik daar vaak in huis te vinden ben. De man des huizes is groot en blond,iets op afstand, heeft nooit echt aandacht aan mij besteed.
Tot ik op een dag even om een kopje koffie ging, hij op zijn computer zat te werken en mij wat wilde laten zien.
Ik stond achter hem en voelde mijn tepels hard worden. Op de een of andere manier heeft mijn lichaam altijd heftig op hem gereageerd maar heb ik dit genegeerd,het was hem ook nog nooit opgevallen, tot die middag. Ik boog me een beetje voorover om beter op zijn beeldscherm te kunnen kijken, hij wilde mij aankijken maar merkte mijn harde tepels op, gelijk begon er in zijn broek iets te groeien.
Dit was het begin, ik voelde instinctief dat er nu geen weg terug meer was, iets waarvan ik nooit had gedacht dat het mij zou overkomen gebeurde. De man van mijn beste vriendin die ik al zo lang kende reageerde ook op mij, ik liep snel weg en dronk mijn koffie op in de woonkamer.
De dagen erna moest ik steeds aan het voorval denken en je raad het al, hij ook. Na een paar behoorlijk geile telefoongesprekken en de nodige sms-jes zagen we elkaar op een avond in het park. We zoenden en onze handen verkenden elkaars lichaam. Hij streelde mijn borsten, likte mijn telpels en voelde aan mijn natte kutje. Ik maakte zijn rits los en haalde zijn heerlijke dikke stijve pik tevoorschijn. Bang om betrapt te worden zijn we die avond niet veel verder gegaan, maar dat hier een vervolg op zou komen stond vast.
De week erna heeft hij me op een avond opgepikt met zijn auto, al rijdend heb ik zijn harde pik bevrijd uit zijn stakke boxershort en ben hem gaan pijpen, mijn tong langs zijn glimmende kloppende eikel, hij had alles nodig om de auto op de weg te houden. Fluisterde me toe dat hij het al had gehoop dat ik hem met mijn mond zou verwennen.
Zo snel mogelijk reed hij naar een afgelegen plek waar hij mij gelijk begon uit te kleden, hij kneep in mijn borsten, zoog mijn harde tepels waar ze nog harder van werden, ik werd bijna gek van opwinding, voelde het vocht uit mijn kutje lopen. Hij stopte zijn hand in mijn broek en voelde voorzichtig, kreunde, en trok snel mijn broek uit waarna hij mij heerlijk begon te likken, zijn zachte tong maakte lange halen langs mijn klit, die inmiddels heel erg dik geworden was.Hij stopte een paar vingers naar binnen en ik hoorde soppende geluidjes.
Ik kon niet van zijn grote dikke kloppende pik afblijven, streelde zijn ballen en vroeg of hij me wilde neuken. Ik deed mijn benen uit elkaar en voelde zijn genotsknobbel tegen mijn natte gleufje, zachtjes, bijna plagend schoof hij hem naar binnen. Ik kwam bijna gelijk klaar, zo heerlijk, de spanning die in jaren opgebouwd was kwam vrij, ik genoot onder zijn grote lichaam, hij spoot me vol, grote klodders sperma liepen lang mijn kontje.
Daar ga ik je ook nog een keer pakken zei hij terwijl we onze kleren aan het zoeken waren. Snel kleeden we ons aan en gingen naar huis.
Ik was hiervoor nog nooit stout geweest, maar wil nu alleen nog maar stouter worden.

Aantal keer bekeken: 38183
Waardering: 7.68 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online