Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

stoute schoenen.

U leest om dit moment het verhaal stoute schoenen gepost door B.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: B.
Gepost op: 2010-6-11

Verhaal:

stoute schoenen
zo, uit het niets hadden we weer contact.

7 jaar geleden hadden we elkaar via een gemeenschappelijke vriend leren kennen. Michael was een lange, knappe jongen. Gebruinde huid, mooi donker haar en sexy groene ogen. Onze eerste blik deed me blozen, mijn wangen werden vast zo rood dat mijn sproeten ervan verbleken. Ik kon aan zijn blik zien dat de vonk oversloeg. Die avond heb ik -na een aantal wijntjes- de stoute schoenen aangetrokken en hem gezoend. Daar stonden we dan, middenin een druk cafe. Lekker ding dacht ik, maar ik was niet uit op een relatie en ik heb hem dan ook niet mijn telefoonnummer gegeven.
Blijkbaar had ik veel indruk op hem gemaakt.... Hij stond in de winkel waar ik werkte met een grote bos bloemen. Ik wist niet wat ik moest zeggen en bedankte hem voor de bloemen.
Een aantal weken later kreeg ik een e-mail, van hem. Hij liet me weten dat ie tot over zijn oren verliefd op me was. Ik moest hem teleurstellen aangezien dit gevoel niet wederzijds was.

Stiekem heb ik nog wel eens aan Michael gedacht. Alweer een jaar of 4 geleden, toen ik single was. Ik was al een tijdje alleen en dacht terug aan de bos bloemen, zijn groene ogen en zijn warme kus. Via msn kwamen we weer in contact, hij had een vriendin. jammer dacht ik.

En dan nu; ik woon samen en zit in een dip. Ben niet meer gelukkig en moet eerlijk toegeven dat ik op zoek was naar spanning. Het was al 2 jaar geleden dat ik me aanmeldde op msn, opende het programma met maar 1 reden. Zou Michael mij nog bij zijn contacten hebben?
Mijn hart maakte een sprongetje toen hij online kwam. Niks zeggen zei ik tegen mezelf, ik wil dat het contact van hem uit zou komen. Ik paste mijn naam aan en ja hoor; daar kwam een venster:

ha meis!
hoe is het met je?

goed, antwoordde ik, lang niet gezien!

er volgde een gesprek over koetjes en kalfjes en ja, ook de bloemen kwamen ter sprake! Ik gaf hem eerlijk toe dat ik wel eens aan hem gedacht had een aantal jaren terug. Hij vroeg me of ik nog samenwoonde. Ja, en zo vertelde ik over mijn dipje...

Kom een wijntje drinken, dan kletsen we even bij vroeg ie. pfffff ik weet niet of ik dan wel voor mezelf in sta.... ben bang dat ik je meteen zoen, ging door mijn gedachten.

Wie weet kwam het door mijn dipje, mijn hunkering naar spanning of de oude herinnering van zijn mooie koppie, sensuele ogen en heerlijke zoenvaardigheden. Ik weet alleen dat ik de stoute schoenen wederom heb aangetrokken en een wijntje bij Michael ben gaan drinken....


wordt vervolgd

Aantal keer bekeken: 2915
Waardering: 4.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online