Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

straatkinderen.

U leest om dit moment het verhaal straatkinderen gepost door annoniemetje. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: annoniemetje
Gepost op: 2011-7-14

Verhaal:

straatkinderen
Het was stil. Donker, leeg en stil. De zijkant van een vensterbank duwde pijnlijk in mijn schouder. Ik voelde me elendig. Mijn hoofd tolde en mijn slapen bonkte.
Opeens hoorde ik een geluid. knarsend zand, een zware adem....
Een fel licht danste voor mijn voeten. Ik kroop nog meer in elkaar. Een koude regendruppel viel in mijn nek. Tranen stroomde over mijn wangen. De soldaten. Ze waren hier, ze wouden straatkinderen zoals mij dood hebben. Ze kwamen mij vermoorden!
Ik hield mijn adem in om mijn trillende lijf te dwingen om te stoppen met trillen. Met mijn handen in mijn haren kneep ik mijn ogen dicht. Plotseling hoorde ik weer een geluid, maar nu harder en dreigender....
Een zee van licht scheen in mijn gezicht. Mijn ogen sperde zich open en keken recht voor mij uit.
Soldaten!
Ik gilde mijn longen uit mijn lijf van angst....

Aantal keer bekeken: 4053
Waardering: 6.46 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online