Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

super tio vervolg.

U leest om dit moment het verhaal super tio vervolg gepost door Ronald. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ronald
Gepost op: 2011-7-14

Verhaal:

super tio vervolg
Bijna 14 dagen later nadat we in het hotel lekker tekeer waren gegaan spaken we af bij ons thuis.Arnout zou rond 9uur bij ons zijn.Van te voren had ik alles geregeld boven op de slaapkamer en ook de kleding van Leni,
gekleed in zwarte string en bh daarover een kort strak zwart jurkje met jarretels en kousen,zwarte laarzen heerlijk geil zag ze eruit!Om kwart over 9 stapte Arnout binnen,na een kopje koffie en een bewondere blik van Arnout, die zich afvroeg of er wel of geen broekje onder zat gingen we naar boven.Ik zei tegen Leni dat ze op het bed moest gaan liggen en dat Arnout naast ons moest gaan staan vervolgens kroop ik naast haar op bed en vertelde wat ik ging doen: Nou Arnout volgens mij is Leni heel erg geil vandaag, zal ik eens voelen hoe nat ze is?Jaja antwoordde hij.Ik gleed met mijn vinger in haar broekje en merkte aan haar gekreun dat ze had leuk vond dat ik het zo speelde,voorzichtig duwde ik een vinger in haar drijfnatte kutje en zei tegen Arnout wow die is nat zeg!!
Ben je zo geil vroeg ik haar?Ja zei ze zachtjes.Ok moet Arnout je dan maar neuken?Jaja was haar antwoord. Ok Arnout neuk der dan maar vervolgens trok hij zijn broek en short uit en douwde haar string opzij en deed zijn lul in haar zijknatte kutje.Heerlijk begon hij haar te neuken ik genoot ervan net als de kreunende Leni.
Harder en harder ging het terwijl ik toe keek hoe hij mijn vrouw nam.Ik vroeg haar of ze lekker vond en of hij haar goed neukte, ja zei ze.Ok riep ik nu moet het nog harder en wil ik dat jullie teglijk klaar komen!!Dat ging binnen enkele minuten gebeuren terwijl hun beide kreunend klaar kwamen spoot ik ook spontaan in mijn short!! Wat een genot om klaar te komen!!!
Na ons even gewassen te hebben lag Arnout bij terugkomst op zijn rug, ik kroop bij hem en begon aan zijn lul te zuigen, heerlijk!! Ik maakte hem weer stijf want de volgende ronde kwam eraan.Ik zei tegen Leni die inmiddels helemaal naakt uit de badkamer kwam dat ze boven op hem moest gaan zitten.
Vervolgens kroop ik achter haar en knielde zo dat ik ter hoogte van haat kutje zat met mijn lul terwijl Arnout haar al voorzichtig aan het neuken was douwde ik mijn lul ook voorzichtig in haar kutje erbij.Leni kreunde ze had nu 2 geweldig grote lullen in haar kutje.Ze meot enorm genoten hebben net als wij want we kwamen tegelijk met zijn drieën klaar.Toen we van elkaar waren afgerold lagen we nog even na te hijgen in bed, veel tijd hadden we niet meer want Arnout moest nog aan het werk. Met weemoed namen we afscheid van Arnout, tot de volgende keer dan maar!!!

Aantal keer bekeken: 14055
Waardering: 5.62 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online