Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

te laat.

U leest om dit moment het verhaal te laat gepost door moi. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: moi
Gepost op: 2009-12-10

Verhaal:

te laat
Omg,
Het is nu al 8,28. School is dus al begonnen. Nee, ik ben niet ziek, En nee, ik ben niet het eerste uur vrij. Wat dan wel? Nou, ik kom expres te laat. WAT, expres te laat? Ja, expres te laat ja. Terwijl ik optijd had kunnenzijn, want om 8 uur zat ik al klaar. Wtf, denk jij nu, wat is dit voor onzin? Nou kijk, reden een : mijn moeder was jarig gister. Het is dus zo’n 12 uur geworden. Ik had dus mn wekker om half 8 gezet, niet gegeten, de belangrijke dingen overgeslagen (vind men) maar, kleren aan gedaan, make-up opgedaan, haar in de plooi gedaan. Blabla, dat vind ik namelijk belangrijk ;).
En ik was dus mooi optijd. Maar, reden 2: we hebben Frans. Ik haat Frans, Frans is zo’n vak waar je té goed op moet letten. En reden 3: ik heb mijn huiswerk samen met iemand gemaakt. En nee, niet zomaar iemand. Echt gewoon een leuk iemand. Een super leuk iemand. En hij dacht: het is wel leuk om even samen hw te maken, van Frans dus. En er stond een opdracht van:waar ga jij op vakantie? En zo, en met wie. En toen schreef hij op: ik ga met marije op vakatnie. Maar die lul van een leraar kijkt altijd samen na. Dus moet ik vast door de klas schreeuwen: hoi, ik ga met jeroen op vakantie, we gaan uitslapen blablabla. En al die kinderen denken dan : omg, hoezo?> het is namelijk niet het geval dat wij wat hebben ofzo. Of, ja.
Maarja,
Nu zit ik dus met dikke buikpijn, omdat ik straks de klas in moet denderen. Waar iedereen naar je kijkt van: omg, hoezo ben je zo laat?
Dus, nu zit ik te twijfelen, of Frans helemaal overslaan, of halverwege binnen vallen, dus nu weg gaan zegmaar, of nog even wachten en dan aan t eind van de les binnen vallen. Ik wil graag het moment waar niemand naar je kijkt,
En dat is 5 min van te voren :0
Das een beetje laat.
OMG was ik maar optijd weg gegaan.
Maarja,
Ik vond dat ik wel eens een x te laat mocht weggaan,
Maarja,
Ik heb dus een problémo.
Help
Mij
Zo !
Ik weeet dat t mijn eigen schuld is maarja,
Oke
DOEHOEG <3

omg nu belt er ook nog iemand,
straks is dat de schoolofzo.
bellen ze dan?




Aantal keer bekeken: 3081
Waardering: 3.82 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online