Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

telefoon!.

U leest om dit moment het verhaal telefoon! gepost door Romyke. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Romyke
Gepost op: 2010-10-27

Verhaal:

telefoon!
Wanneer er een meisje van 14 jaar 's avonds alleen thuis is en moet letten op 2 Baby's gaat ze tv kijken, want iets anders heeft ze toch niet te doen.
Het is al 8 uur en het meisje brengt de baby's victor en lily naar boven om te gaan slapen. Wanneer ze teug in haar sofa half ligt te slapen bij de tv, gaat de telefoon...trrring...trrring.Ze schiet wakker en rent naar de telefoon om nog optijd te kunnen opnemen. sssst kggg klinkt het. "Raar". denkt het meisje, maar ze trekter zich niets van aan en gaat terug zitten. Na ongeveer een tweetal minuten gaat de telefoon opnieuw. Deze keer neemt ze niet op want het is waarschijnlijk weer een of andere flauwe gappenmaker. Weer na twee minuten wachten gaat de telefoon opnieuw. Ze is het beu en neemt weer op..."kom eens boven kijken"! klinkt er. Natuurlijk loopt het meisje naar boven want ze is doodongerust. Oei hoe kan dat nou, de telefoon van boven hangt van de horen. Het kan niet zijn dat hier niemand is geweest. Het eerste wat het meisje doet is kijken naar de kinderkamer of de baby's nog slapen. Maar hoe kan dat nou weer, daar ligt niemand in dat bed.
Het meisje rent naar beneden om vlug naar de politie te bellen, maart het is te laat AAAAAAAAAAHHHHHH!! 2 kleine afgehakte baby kopjes van Victor en Lily liggen op de salontafel!

Aantal keer bekeken: 4313
Waardering: 4.66 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online