Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

terrasje.

U leest om dit moment het verhaal terrasje gepost door dirty little angel. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: dirty little angel
Gepost op: 2009-7-25

Verhaal:

terrasje
Weer zo’n mooie zomerdag. Ik dacht, laat ik maar eens een terrasje doen, het is toch zo’n lekker weer. Dus ging ik naar de badkamer en zette de douche al aan. Ik kleedde me snel uit en ging onder de douche staan. Ik nam de zeep en zeepte me lekker in. Toen in over men borsten wreef, voelde ik me al lekker geil worden. Ik masseerde met mijn ene hand verder mijn borsten en met mijn andere hand zakte ik af naar beneden. Ik deed mijn lipjes wat opzij en begon lekker mijn clitje te masseren. Ik werd er helemaal gek van, zo lekker was het. Ik ging verder tot ik helemaal klaar kwam. Ik ging me dan maar verder wassen terwijl ik nog wat bij kwam.
Ik ging onder de douche vandaan en wikkelde een handdoek rond me. Ik ging naar mijn kamer waar ik me dan verder ging afdrogen. Toen ik droog was, liet ik de handdoek vallen en zocht wat kleren uit. Ik was nog altijd geil en had dan ook zin om wat lekkers in me te voelen. Omdat het toch lekker warm was nam ik enkel een mooi klein stringetje uit de schuif, een bh deed ik niet aan, het zat niet lekker en het was toch ook zo warm. Wel nam ik een kort jeans-rokje en een mooi topje met een grote decolleté. Ik moest toch een manier vinden op straks op dat terrasje wat aandacht te krijgen.
Dus kleedde ik me snel aan, droogde mijn haar en deed het in het staart, en deed mijn mooie pumps aan. Ik nam mijn fiets uit de garage en fietste de stad in. Daar aangekomen zocht ik een leuk terrasje uit, waar veel volk zat. Ik zette mijn fiets op slot en nam plaats aan een van de weinige lege tafeltjes. Daar kreeg ik al snel aandacht van de mannen op het terrasje, wat ik wel leuk vond. Ik wachtte af tot iemand bij me kwam zodat ik iets kon bestellen. Ik bestelde een mojito. Toen de man weer terug kwam met men drankje zag ik dat hij bijna de hele tijd naar men borsten keek. Om hem een pleziertje te gunnen liet ik wat geld vallen waardoor ik me moest bukken en hij alles kon zien. Ik zette me recht en betaalde. Terwijl ik dat deed knipoogde ik naar hem waardoor hij me wel geil bekeek. Hij ging verder werken en ik dronk men mojito op.
Toen stond ik op en ging naar de wc, waar ik nog snel even over men stringetje wreef waardoor ik weer helemaal nat werd. Ik moest snel iemand vinden.
Toen ik terug naar men tafeltje ging zat er een man, met een mojito aan mijn kant van de tafel en een biertje langs zijn kant. Het was al een oudere man. Hij was 66 maar zag er nog goed uit. Ik dacht, dit is weer eens iets anders, ik 19 en hij 66, kan wel spannend zijn. Dus ging ik recht tegenover hem zitten. Hij zei dat hij me daarnet al had zien zitten, en dat ik er echt lekker uitzag. Hij wou wel eens over mijn lekker stevige borsten wrijven en mijn tepeltjes in zijn mond te nemen. Ik zei dat ik dat wel lekker zou vinden en keek hem geil aan. Hij kwam naast me zitten en legde zijn hand op mijn been. Hij ging meer naar boven en voelde mijn natte stringetje. Hierdoor keekook hij me geil aan.
Ik wou hem uitdagen en stond snel op en bedankte hem voor de cocktail. Ik liep verder en draaide me om om hem een knipoogje te sturen.
Ik liep snel verder naar de bioscoop zonder nog achterom te kijken. Ik zocht er een erotische film uit en kocht snel het ticketje. Ik ging naar de zaal en zocht een plaatsje uit. Ik koos er een loveseat uit. Dan kon ik me nog lekker liggen en mezelf lekker verwennen.
Maar nog voor de film begon zag ik dat mijn plannetje toch was gelukt. De man was me gevolgd en kwam al snel naast me zitten.
Ook hier voelde ik al snel een hand op mijn dij. Het werd donker in de zaal en de film begon. Het ging er al snel heftig aan toe in de film waardoor ik nog wat geiler werd. Ik ging wat onderuit zitten en deed men benen wat open. Dat merkte de man al snel want zijn hand ging alweer naar mijn stringetje toe. Het was ondertussen nog veel natter geworden. Hij trok het wat opzij en ging op zoek naar mijn clitje. Ik deed zijn hand weg en deed mijn stringetje uit. Dat was nu eenmaal veel handiger. Ik ging weer zitten en trok mijn rokje ook wat omhoog, waardoor hij vrij spel had. Ik legde me neer in de loveseat en zijn hoofd ging al snel naar mijn kutje. Hij begon me heerlijk te beffen. Ik werd gek door geiligheid van de film en nog eens extra gek door genot. Zijn tong kronkelde rond mijn clitje heen. Nooit gedacht dat een man van die leeftijd me zo kon verwennen. Ik voelde dan ook snel dat het niet lang ging duren voor ik klaar kwam. Ik kronkelde helemaal van genot.
Maar nog steeds had ik niemand in me gevoeld, waar ik eigenlijk toch wel op uit was. Nadat ik wat was bijgekomen trok ik snel zijn broek uit toen hij recht voor me stond. Zijn lul stond natuurlijk al helemaal hard, dus daar had ik niet veel meer aan te doen. Toch wou ik hem even proeven en pijpte hem tot hij klaar kwam. Ik proefde zijn heerlijke zaad lekker in mijn mondje.
Ik duwde hem neer op de loveseat en ging netjes met mijn kutje boven zijn paal zitten. Ik liet me naar beneden zakken en door alle geiligheid ging zijn lul lekker vlot naar binnen. Ik moest hierdoor een kreun slaken die ik niet kon onderdrukken. Gelukkig kwamen deze geluiden ook heel luid voor in de film. Toch hadden enkele mannen die dicht bij ons zaten het gehoord. Ze wisten niet goed waarnaar eerst kijken, naar de film of naar ons. Maar het kon me niets schelen, ik werd toch lekker genomen.
Ik ging heerlijk op en neer, steeds sneller en sneller waardoor we allebei weer snel naar een hoogtepunt kwamen. Maar ik was nog steeds niet voldaan, ik wou nog zeker 2 keer genomen worden. Ook al moest hij nog even bijkomen, ik zat alweer met zijn lul in mijn pijpmondje om hem weer lekker hard te krijgen. Dit duurde dan ook niet lang. Ik ging met mijn rug naar hem toezitten en schoof weer lekker zijn lul in me. Ik ging weer op en neer en hij masseerde ondertussen mijn stevige borsten. Ondertussen kon ik ook nog naar die lekkere geile seksscène in de film kijken. Ik bleef echt helemaal geil. Ik bleef maar op en neer gaan, steeds harder en harder. En ook nu kwamen we snel weer tot een hoogtepunt.
Ik wou nog een lekkere beurt krijgen, maar de film kwam op het einde dus daar konden we niet blijven. We gingen dan weer waar het terrasje waar we elkaar daarnet hadden ontmoet. Er zat nu veel minder volk. Ik had daarnet mijn slipje uitgelaten en in mijn tasje gestopt.
We gingen in een hoekje zitten en zaten lekker dicht naast elkaar. Ook daar deed ik mijn benen wat open en snel werd ik weer lekker gevingerd. De man die daarnet de bestelling kwam opnemen kwam ook nu terug. Hij lachte me toe en nam onze bestelling op. We probeerden onszelf wat onder controle te houden en niet op te vallen. De man ging onze drankjes halen en zag van de bar dat ik toch lekker verwend werd. Ik probeerde zo onopvallend en stil klaar te komen en ging nadien naar het toilet. Ik had eerst in mijn “partner” zijn oor gefluisterd dat hij na enkele minuten mocht komen omdat ik daar dan nog eens wou genomen worden. Ik wachtte af en ja hoor daar stond hij. We gingen de mannen WC’s in en gingen daar in het midden op de grond liggen. Wat we niet hadden gezien was dat de man die de bestellingen had opgenomen daar in een hokje zat. Hij keek ons aan vanuit het hokje en wachtte wat af. Ondertussen waren wij lekker bezig. Ik lag ditmaal onderaan en de oudere man zat weer met zijn lekkere stijve lul in me te pompen. De andere man kwam uiteindelijk uit het hokje. Hij kleedde zich uit en begon me heerlijk te tongen. Ondertussen masseerde hij heerlijk mijn borsten. Ik vond het heerlijk. 2 mannen tegelijk!
Hij stopte met tongen en stopte zijn heerlijke jonge lul in mijn mondje. Ik pijpte hem tot hij bijna klaar kwam en net voor zijn hoogtepunt nam hij zijn lul uit mijn mond en spoot zich leeg over mijn gezicht en borsten. Heerlijk smeerde ik het uit. Ik likte zijn lul lekker schoon en hij kleedde zich weer aan en vertrok. Ondertussen kwamen wij beide weer naar een hoogtepunt en trilden we nog helemaal na. Ik trok mijn kleren al snel weer aan, behalve mijn stringetje. Dat gaf ik aan de oudere man en zei hem: hou het lekker bij je als herinnering. Misschien zie ik je nog wel een keer en dan krijg je er misschien nog wel eentje mee, kan je een verzameling beginnen. Ik gaf hem nog een lekkere tongzoen en liet hem daar nog verder nagenieten.


Vond je dit wel leuk, of wil je wat aan me kwijt: dirty_little_angel89@hotmail.com


Aantal keer bekeken: 29431
Waardering: 7.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online