Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

the sky is falling down(deel 1).

U leest om dit moment het verhaal the sky is falling down(deel 1) gepost door lilllyyy. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: lilllyyy
Gepost op: 2011-6-25

Verhaal:

the sky is falling down(deel 1)
Zijn naam is Justin,hij heeft licht-bruin haar en bruine glinsterende ogen.
Mijn naam is kimberly,donkerbruin haar,bruine glinsterende ogen.

We ontmoeten elkaar in New York,in juni 2010. Ik was op vakantie in NY en wist niet echt de weg. Toen ik iets ging gaan eten,zag ik hem. Hij was zo knap en toen ik zijn mooie ogen zag;kon ik ze niet van me afhouden,ze bleven me ropen. Opeens glimlachte hij naar mij,ik glimlachte terug en begon te blozen. Hij vroeg me om naast hem te komen zitten,dat deed ik,we keken alweer in elkaars mooie bruine ogen.
hij vroeg of ik iets wou drinken,ik zei ja. Hij zei dat zijn naam Justin is en hij was 17 jaar oud. Hij woonde hier in een appartement in NY. Ik zei dat ik Kimberly heette en hier op vakantie was en ben 15 jaar. Die avond nam hij me mee naar zijn appartement,twas er gezllig. Toen nam hij mijn hand en trok me mee naar bovennaar het dak van het gebouw,het was zo'n moo uitzicht over NY,twas zo romantisch. we zaten daar tot in de nacht. ik viel tegen hem in slaap,hij droeg me naar zijn bed en deed een laken over mij. Hij ging bij me liggen en gaf me een nachtzoen op mijn wang. de volgende morgen kwam ik wankker,Justin kwam ook wakker en hij gaf me een een zoen op mijn wang,"goeiemorgen",zei jij,"goeiemorgen,bedankt dat ik hier mocht slapen vannacht",zei ik. We aten samen ontbijt. En zo ging het de hele vakantie door. We werden betere vrienden en dat ging langzaam over in verliefdheid,ookal beknden we dat niet,ik zag het aan zijn ogen als hij bij me was en hoe hij me aanraakte. Maar toen was het tijd om te vertrekken. Ik moest terug naar huis,de vakantie was voorbij. Ik zei:"Ik ga je missen en ik moet je nog iets bekennen,ik h...",Voor ik was uitgesproken,pakte hij me vast en begon me te zoenen. Hij zei:"Ik ga je ook ontzettend missen en ik hou ook van jou." Ik pakte mijn koffers en keek nog een laatste keer naar hem...
Zou ik hem ooit nog weerzien,wordt vervolgd.

Aantal keer bekeken: 3226
Waardering: 5.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online