Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

thomas op vakantie (deel 3).

U leest om dit moment het verhaal thomas op vakantie (deel 3) gepost door nobody. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: nobody
Gepost op: 2011-8-18

Verhaal:

thomas op vakantie (deel 3)
toen thomas weer wakker werd wist hij in het begin niet meer waar hij was.
toen wist hij het weer, bij opa.
toen thomas zich had aangekleed ging hij naar beneden.
hij had zin in pesten en had een plan in gedachten.
hij pakte een pot sambal uit de keuken en een pot pindakaas, hij goot de sambal in de pindakaas, want hij wist dat opa alleen pindakaas lust.
hij zette de pindakaas terug en ging aan tafel zitten.
toen iedereen beneden was zette de butler het brood en beleg op tafel.
deze grap was alleen voor opa bedoeld maar thomas wist niet dat de hele familie pindakaas wou.
dus na een paar minuten zat iedereen te roepen om water behalve thomas.
de butler haalde snel water en iedereen zat het gulzig te drinken.
thomas lach dubbel van het lachen om dat het er grappig uit zag.
moeder werd boos en stuurde thomas naar zijn kamer.
het werd dinertijd toen hij er weer vanaf mocht komen.
ze aten gewoon en kletsten wat.
daarna mocht thomas nog even tv kijken en toen moest hij naar bed.
de volgende dag moest hij zijn tas vroeg inpakken want ze gingen die dag weg om nog ergens te kamperen.
vader had een jerrycan benzine van opa mogen lenen en zo liepen ze naar de auto.
vader goot de benzine in de auto en ik zette de spullen in de kofferbak.
en zo gingen we naar de camping.
het was een uur rijden voordat we er waren.
vader en moeder hadden een huisje gehuurd.
toen we naar het huisje mochten koos ik meteen een kamer achterin het huisje.
toen alles was uitgepakt en klaar was gezet was het alweer 5 uur.
we gingen snel even naar een restaurant vlakbij en daar hadden we heerlijk gegeten.
toen we weer terug kwamen moest thomas al naar bed.
die nacht kon thomas niet slapen. toen hij bijna was weggedommeld hoorde hij ineens een knal uit de muur.
thomas schrok zich een hoedje.
en moest bijna in zijn broek plassen. hij ging snel naar de openbare schone wc.
toen hij ging slapen had hij geen idee meer, hij was weggedommeld.
toen hij weer wakker werd kwam hij met moeite overeind.
hij keek om zich heen, hij zat in een klein hokje.
toen hij achter zich keek schrok hij zich.
hij had die nacht op de wc geslapen. hij liep snel naar het huisje en zag zijn ouders al zitten.
,waar heb jij gezeten thomas?, zei moeder.
'op de wc, ik moest plassen.'
ze ontbeten lekker en thomas ging zich toen omkleden.

einde van deel 3 deel 4 binnenkort

Aantal keer bekeken: 3920
Waardering: 5.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online