Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

titanic dag 1.

U leest om dit moment het verhaal titanic dag 1 gepost door jordi. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: jordi
Gepost op: 2009-1-11

Verhaal:

titanic dag 1
veel kennen het verhaal al vcan de titanic en ook de film maar ik wil het de andre ook laten weten wat er is gebeurd die koude nacht dus begin ik met het verhaal.

laat ik beginen met rose. rose stapt uit de auto met der moeder en verloofde. ze kijkt naar de titanic maar is niet verbaast om de grooste schip (toen dan) ter wereld te zien . der verloofde genaamd caledon iemand in huurt om hun spullen naar de cabine te dragen. hoogmoedigend lopen ze met zun drieen en hun bediendes van het schip het schip in. in een klein cafétje ietsjes verderop zit jack met zijn vriend bruce te gokken op de kaartje voor de titanic 3e klassen. hier en daar maakt hij nog wel geintjes maar tog winnen ze. de verliezers worden woest en beginnen te slaan . maar daar hoort jck dat de titanic over precies 1 minuut vertrekt hij en zijn vriend pakken de spullen en het geld en rende zo hard als ze maar konde en waren egt net op tijd. daar ging de titanic op weg naar amerika. veel mensen stonden op het dek toen de titanic vertrok om de andere mensen uit te zwaaien. in totaal zaten er 2208 mensen op het schip. rose was best deprisief waarom wist niemand. ze het heel erge gedachten en wou er de eerste nacht al een einde aan maken . terwijl jack aan de achter kant van de boot op een bankje lag naar de steren te kijken . kwam rose langs hem rennen. jack schok en ging recht op zitten . en volgde haar. toen hij haar zag was ze over de rand aan het klimmen . rose zag hem en riep stop geen stap dichter bij anders spring ik . rustig maar zei jack terug en vroeg hoe ze hette. wat gaat jou dat aan antwoorde rose meteen. ik wil niks te maken hebben met 3e klassers . en blijf daar ik ga springen. maar waarom zei jack meteen dat zou zonde zijn. ag niemand bergijpt me . jack wou zijn peuk in het water gooien en vroeg of dat mog . rose knikte. toen jack bij de rand stond naast rose. moes hij lagen. wat zei rose meteen. niks zei jack. kijk ik sta nu naast je en je bent niet gesprongen. nou en . ah ik weet nog goed door ik in het ijs zakte zei jack . wat toen ?? het was koud en het leek net of er honderd messen in je worden gestoken . rose schok en keek naar benden. zou dit ook zou koud zijn ?? nee dit is nog kouwder . tjah als je hier springt ben je op slag dood. maar ik zou je wel achter nagaan hor. nee dat is gekkenwerk als je da doet ben je gek . zei rose meteen . met alle excus maar ik hang niet achter aan een schip .rose lachten en zei dat ze terug wou . en jack wou helpen . toen jack haar vast pakte gleed ze uit met een gil. bemaning hoorde dat en gingen er op af . maar jack had der al over het hek gehaald. toen viel rose op jack en lagen ze op de grond. toen de bamening dat zag schroken ze en dachten dat jack iets anders wou doen dan redden. toen der verloofde aan kwam hollen kreeg jack vam hem een klap . maar rose zei dat hij haar heeft geholpen en zonder hem mischien wel dood was nu . oh wat een misverstand zei caledon en hielp hem. m,aar je komt uit de 3e klas en hij trok zijn neus op . hendrik ( is een knegt van hem ) geef hem maar wat los geld. rose zei in de oor van caledon dank je zo de reder van je vrouw? nee zei hij kom morgen maar lekker eten bij ons in de restourant maar doe wel wat anders aan. jack lagde en keek rose na.

lees verder met titanic deel 2

Aantal keer bekeken: 2812
Waardering: 4.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online