Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

tom derveaux.

U leest om dit moment het verhaal tom derveaux gepost door je weet wel. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: je weet wel
Gepost op: 2008-1-15

Verhaal:

tom derveaux
op een onverwacht moment stond hij daar plots in mijn jonge leven,
uiterst knap, heel mondig , show te geven!
niets dat mij toen deed vermoeden, dat mijn hart nog jaren voor hem zou bloeden.
zijn passies en drijfveren ,waren geen die mij interesseerden!
maar voor ik het wist, was mijn lot beslist.
ik viel voor hem en was smoorverliefd,
hij zag het wel maar hij zei me niets.ik was te jong en onervaren , dat kon zijn belangrijke imago schaden.
toch zag ik iets bij hem van binnen, en geheel onverwacht kon ik hem voor mij winnen.
de liefde was groot en passioneel, we gedroegen ons zacht uitgedrukt crimineel.
Hij hield van, zielsveel en ongeremd, hij was voor mij de ware vent.
Toch liepen we uit elkaar, onze omgeving vond ons niet het juiste paar!
Na al die jaren weet ik het nu nog steeds, was ik toch nog maar bij jou geweest.
Tom Ik hou nog steeds van jou

Aantal keer bekeken: 2419
Waardering: 8.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online