Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

toppunt van.

U leest om dit moment het verhaal toppunt van gepost door mistr.X. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: mistr.X
Gepost op: 2011-8-23

Verhaal:

toppunt van
toppunt van zieligheid:
een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft.
bij het weeshuis ouderavond organiseren.
met een vragtwagen vol brood door afrika rijden en zeggen:'is voor de vogeltjes'.
een blinde 2 punaises geven en zeggen dat het zijn lenzen zijn.
een blinde een klap geven en zeggen:' zag je niet aankomen he?'.
tegenover een kerkhof gaan staan en zingen:' tis stil aan de overkant! '.

toppunt van raccisme:
de bloemetjes water geven en de afrikaantjes overslaan.
bij een neger voor de deur schijten, aanbellen en zeggen:' uw zoontje is gesmolten'.

toppunt van geduld:
een pik op de muur tekenen en wachten tot er haar op zit.
een vis op de muur tekenen en wachten tot ie wegzwemt.
een broodje op de muur tekenen en wachten tot er schimmel op zit.



Aantal keer bekeken: 8327
Waardering: 6.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online