Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

toyboy.

U leest om dit moment het verhaal toyboy gepost door Truus Jansen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Truus Jansen
Gepost op: 2010-6-7

Verhaal:

toyboy
Enige tijd geleden kwam ik op internet in kontakt met een leuke jongeman. Het begon met een beetje uitdagen, heel erg onschuldig. Hij plaagde mij en ik plaagde hem. Het klikte gewoon, het voelde goed, bij allebei.
Snel werd het kontakt al wat ondeugender, ging het over seks en wat we lekker vonden met onze partners, ook fantasiën werden uitgewisseld en we ontdekten veel overeenkomsten.
Dit was wel even schrikken.
Toch werd het alleen maar spannender meer en meer gingen we elkaar opgeilen.
Ik vingerde mezelf terwijl ik aan hem dacht en hij speelde met zichzelf onder de douche fantaserend over mij.
Dit was leuk en werd alleen maar leuker, behalve de afstand tussen ons.............., we woonden echt een behoorlijk stuk van elkaar vandaan. Toch moest er een keer een date komen, het hing in de lucht, de aantrekkingskracht was te groot.
Na een paar maanden begonnen we er zo naar te verlangen dat we iets verzonnen om elkaar te zien. We spraken af in een hotel ergens halverwege. Ik was die ochtend op van de zenuwen, hoe zou het zijn, vond hij me wel aantrekkelijk genoeg, noem maar op. Aan de andere kant werd ik er ook verschrikkelijk geil van. Heerlijk straks vrijen met een veel jongere man. Ik vertrok op tijd en was ruim voor de afgesproken tijd al bij het hotel, tot mijn verbazing stond hij gelijk naast me. Hij deed de deur van mijn auto open en zoende me gelijk vol op mijn mond, onze tongen vonden elkaar en ik voelde me smelten.
Dat beloofde wat voor vandaag.
Zo snel we konden gingen we inchecken en naar de kamer, de deur was nog niet eens dicht of we waren weer hartstochtelijk aan het zoenen, ohhh wat was dat lekker. Zoveel spanning tussen ons. Mijn handen gleden onder zijn shirt op zoek naar zijn borst, voorzichtig streelde ik zijn tepels, hij rilde, mmmmm Op hetzelfde moment pakte hij mijn borsten vast en kneep zachtjes plagend in mijn tepels. Ik voelde het in mijn onderbuik, zalig was het. We kleeden elkaar snel uit, grappig was, dat hij wel zag dat ik het nieuwe lingeriesetje aanhad wat ik vlak voor onze ontmoeting had gekocht en uitvoerig had beschreven.
Naakt gingen we verder met de ontdekkingstocht langs onze lichamen, strelen, zoenen, likken noem maar op, Ik nam zijn heerlijke stijve pik in mijn mond en begon te zuigen, hij reageerde gelijk, lang bleef een orgasme niet meer uit, ik voelde het, "kom maar" zei ik zachtjes en op het zelfde moment spoot hij zijn zaad in mijn mond. Ik slikte het lekker door en likte zijn pik schoon. Hij was mij al die tijd al met zijn vingers aan het verwennen en begon me nu ook te likken,ik voelde dat het ook niet lang meer zou duren voordat ik klaar kwam. Hij likte mij van mijn clitje tot mijn anus en ik kwam rillend en schokkend klaar.
Nu wilde ik hem diep in me voelen, hij was er weer helemaal klaar voor, ik opende mijn benen en hij schoof zijn pik in me, lange halen maakte hij, ohhhhhh, het was verrukkelijk. Ik voelde dat het wederom niet lang ging duren voordat ik klaar ging komen. Hij kon het ook niet meer tegenhouden en spoot mijn natte gleufje vol. We kropen lekker in elkaars armen om even bij te komen van deze heftige vrijpartij.
Na enige tijd begon hij me weer te zoenen en te strelen en ik was snel alweer helemaal in de stemming. Hij wilde dat ik op mijn knieen ging zitten en pakte me lekker achterlangs, stopte af en toe een vinger in mijn kontje en ik had het niet meer toen hij zijn pik voorzichtig helemaal in mijn sterretje schoof. Ik bleef klaarkomen, onvoorstelbaar, wat was dit heerlijk! We konden op een gegeven moment allebei niet meer. Klodders sperma liepen nu bij mij overal uit.
Hij ging overeind en liet lekker het bad vollopen waar we samen in gegaan zijn, knuffelend en zoenend in het warme water, we konden geen genoeg van elkaar krijgen.
Helaas tikte de tijd door en moesten we naar huis. We droogden elkaar af en zochten onze kleding en spullen bij elkaar die overal door de kamer lagen.
Dit was een dag om nooit te vergeten, ik hoop dat we het nog eens over gaan doen.......................

Aantal keer bekeken: 19110
Waardering: 7.42 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online