Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

triest verhaal.

U leest om dit moment het verhaal triest verhaal gepost door Lisa. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Lisa
Gepost op: 2011-3-18

Verhaal:

triest verhaal
Er was eens een meisje Anna.
ze was zestien en heel verlegen en was heel slim.
Haar leven ging heel goed. Totdat ze te horen kreeg dat ze bloed kanker had.
ze moest bijna elke dag voor behandelingen naar de ziekenhuis,en ze zag bijna nooit haar vrienden en ging bijna nooit naar school voor die behandelingen. In middels hadden haar vrienden haar al lang al vergeten.ze waren ook vergeten dat Anna kanker had.
Haar vrienden gingen nu om met Anna,S vijand.(Kimberly)
Toen ze op een dag een keer naar school mocht ging ze naar haar vrienden toe.
die vrienden negeerden haar.
want Kimberly heeft die vrienden van Anna overgehaald om niet met Anna om te gaan. Kimberly heeft vreselijke roddels over Anna gezegd en heel veel onzin en leugens.
Anna besloot om van school af te gaan.
en ging naar een andere school.
Maar iedereen pesten haar voor nieuweling en kale kopie!
dus ging ze ook van die school af.
toen heeft ze besloten om voorlopig niet naar school te gaan.
ze misten haar vrienden en ze probeerden hun op te bellen, maar niemand nam op en als iemand op nam negeerden ze haar toch.en daarna negen maanden later ging het slecht met haar.
ze kreeg heel veel behandelingen dan eerst. ze was het zat! ze wou niet meer leven om geen pijn te lijden.en ze weet dat niemand om haar geeft(vrienden).dus ze is in de zieken huis naar een gif middel te zoeken. uiteindelijk vond ze die en dronk het op als of het water was. en daarna ging het noch slechter met haar. na een paar uurtjes is ze overleden. een kind van 7 vond haar in de kamer van de gif middels. die kind ging verstoppertje spelen en ging in die gif middel kamer. die kind riep een paar dokters om haar in leven te houden. maar hun waren te laat ze is overleden. en haar vrienden hadden GROTE spijt...... en met die vrienden ging het ook slecht op school..ze haalden heel veel onvoldoendes en ze schreven wel duizend keer spijt!!!
ze hadden zo veel spijt dat ze soms wel in z'n polsen sneden. dus ze hadden allemaal psycholoog nodig.
daarna ging het wel goed met hun. maar een ding is zeker ze vergeven zich zelf nooit!!!



Aantal keer bekeken: 4580
Waardering: 7.55 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online