Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

uitdagen .

U leest om dit moment het verhaal uitdagen gepost door Rob. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Rob
Gepost op: 2008-5-6

Verhaal:

uitdagen
Een verhaal waar mijn vrouw en ik nog vaak met veel plezier aan terugdenken is gebeurde afgelopen winter .
Met mijn zus, Karin en haar man,Peter, en stel vrienden ,jan en dinie , gingen we een midweek naar een vakantiehuisje in het hoge noorden . Een mooi park ,dat wel maar weinig te doen s avonds .
We zaten dan ook meestal bij elkaar , wat kletsen , t v aan , een drankje erbij ,lekker rustig aan .
Mijn zus was hoogzwanger en ging vaak met haar man wat eerder naar bed.
Dinie , is een zeer degelijke vrouw die zich ook als zodanig kleede . Altijd een lange broek aan en hooggesloten truitjes aan . verder weinig vrouwelijks aan haar , mar wel een liever goedeerlijke meid ,die we graag mochten .
Jan daarentegen is een beetje apart en het was ons al eens vaker opgevallen dat Jan zijn ogen niet van de borsten van mijn vrouw, Ingrid, kon afhouden, niet zo verwondelijk misschien , want ze heeft een paar mooie grote stevige borsten .
Ook probeerde Jan nogal opzichtig soms bij Karin en Ingrid tussen de benen te gluren , om een slipje te kunnen ontwaren .
Meestal hadden de vrouwen het wel door gingen ze iets anders zitten.
Todat we alleen met Jan kwamen te zitten op een avond . Dinie , Karin en Peter lagen al in bed en Ingrid en ik zaten met Jan nog wat tv te kijken .
Ingrid hing tegen me aan en had een nachtpon aan. Ik had zelf een sportbroekje aan .
Jan was weer lekker aan het gluren, en probeerde Ingrid weer met zijn ogen uit te kleden .
Toen hij op een gegeven moment naar de w c ging , vroeg ik an Ingrid of ze zich daar niet aan stoorde . Ze vond het niet leuk , maar het wond haar ook wel een beetje op zei ze .
Laten we hem een beetje gek maken zei ik , kijken wat ie doet .
Ok, zei Ingrid en trok zonder dat ik wat had voorgesteld hoe en wat we zouden doen, haar slipje uit .Laat hem nu maar kijken, zei ze lachend en ging weer tegen me aan liggen .
Jan kwam weer binnen en ging weer tegenover ons zitten.
Nog wat drinken? zei Ingrid en stond op. We namen nog een biertje en toen Ingrid weer ging zitten , deed ze haar benen iets uit elkaar en gunde Jan een korte blik op haar kale kutje . Jan wist niet meer waar ie kijken moest en pakte snel zijn biertje . Ingrid ging weer tegen me aanliggen , maar nu zo dat ze met haar hand op mijn lul terechtkwam .
Ik reageerde daarop door mijn hand op haar zij te leggen en haar lekker over de billen te wrijven .
Af en toe deed ze haar benen wat uit elkaar en liet jan genieten van haar kale doosje , ondertussen bleef ze heel langzaam mijn al keiharde pik masseren.
Jan had het niet meer en liep naar buiten ,en stak een sigaret op . De gordijnen waren dicht , maar we wisten zeker dat Jan van buiten naar binnen stond te loeren .
Ingrid wist dat natuurlijk , haalde mijn stijve pik te voorschijn en begon er gelijk aan te zuigen .
Ik liet mij ook niet onbetuigd en ging met mijn hand naar haar kutje toe , waar ik een drijfnat spleetje tegenkwam .
Ik werd heerlijk gepijpt en hoorde de deur weer open gaan . Jan kwam binnen en deed of hij enorm schrok.
Ook wij deden of we schrokken en stopten snel .
Sorry , sorry , zei Jan , ik ga wel naar bed , en weg was ie .
Wij lagen dubbel van het lachen , zeker toen we hem een paar minuten later van het toilet af hoorden komen. Hij had zichzelf even lekker verwend , dat is welzeker .
Ingrid en ik gingen door met waar we mee waren begonnen. Ik neukte haar op elke plek van de woonkamer en we maakten lekker veel lawaai zodat Jan het goed kon horen .
Op het eind werd ik nog eens heerlijk gepijpt door mijn Ingridje en liet het sap in haar mondje stromen.
Jan hebben we niet meer gehoord , maar het zal ons niet verbazen als hij ergens heeft staan kijken . het maakte ons niet uit.Wij hebben een leuke avond gehad.


Aantal keer bekeken: 7798
Waardering: 6.92 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online