Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

vakantieliefde.

U leest om dit moment het verhaal vakantieliefde gepost door evi (schuilnaam). Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: evi (schuilnaam)
Gepost op: 2010-5-5

Verhaal:

vakantieliefde
Het begon allemaal toen ik thuis was met mijn vriendinnen Iris en Melissa. Ik had nog nooit een vriendje gehad, en ze vonden dat dat nodig eens eentje moest krijgen.(nou ja, ik heb er 1 in groep 3 en 5 gehad, maar dat telt niet vind ik) Ik vond dat eigenlijk ook, maar als ik eens verliefd was op een jongen (wat bijna niet gebeurd) viel hij niet op mij. We maakten een lijstje van de jongens die ik leuk vond.

De volgende dag op school moest ik met een jongen gaan flirten die bovenaan mijn lijstje stond. Echt doodeng vond ik dat. Maar ik was zó zenuwachtig dat ik mijn cola omgooide boven op z'n broek. Ik kon wel door de grond zakken! Hij zei: "waar ben je nou mee bezig! moet je kijken wat je gedaan hebt!" Melissa en Iris lagen in een deuk toen ze het hoorden. Daarna heb ik het nog een paar keer geprobeerd bij andere jongens. Ik ben 2 keer uit geweest, maar dat was niks geworden.

In de zomervakantie gingen Iris, Melissa en ik op vakantie naar een camping ergens in Zeeland. Iris zei: "eef, als je nu geen vriendje vind, ga ik er 1 voor je zoeken." Dus ik kon niks anders dan een vriendje zoeken. We gingen op het voetbalveld kijken of daar leuke jongens te zien waren. Daar was niet echt iets bijzonders. 's Avonds gingen we volleyballen met andere jongens en meiden van de camping.We waren zo aan de beurt. Opeens zei Melissa: "wow! moet je daar eens kijken, wat een lekkertje!" Iris en ik draaiden tegelijk ons hoofd om. En toen leek het net of er allemaal sprinkhanen in m'n buik rond springden. "die is van mij!" fluisterde Melissa. "is goed hoor, ik heb toch Brian al" zei Iris, maar ze keek toch een beetje jaloers. "En Eef, wat vind jij van hem?" vroeg Melissa plotseling. I-ikke? ik werd natuurlijk superrood. "O, ik zie het al, zei Iris, eindelijk verliefd!" "nou ja, hij ziet er wel goed uit ja" antwoordde ik. "hij ziet er goed uit?! hij is gewoon lekkerder dan lekker!" schreeuwde Melissa. Nou werd ik nog roder, omdat iedereen naar ons keek. Ook dé jongen. Hij lachte naar me. HIj láchte naar me! ik lachte terug. Nu wist ik het zeker: ik was tot over m'n oren verliefd. Ik zei tegen Melissa: "stil joh, iedereen hoort ons" "Ach, maakt toch niet uit, ze weten toch niet over wie we het hebben. "Maar jij mag hem wel hebben hoor, over een week vind ik toch een ander leuker." vervolgde toch maar iets zachter. "nou moet je echt actie ondernemen hoor, ga naar heb toe!" zei Iris. "dat durf ik echt niet hoor!" "Tuurlijk wel, je durfde op school toch ook!" zei Iris. "ja, maar nu ben ik wel verliefd!" zei ik. "en daarom moet je nu actie ondernemen!" zei Melissa.

Zenuwachtig ging ik naar hem toe. Ik zei "hi!" en hij zei "hoi." we stelden onszelf voor en praatten over koetjes en kalfjes. Daarna zei hij: "hé, zullen we even naar het strand gaan?" "is goed" zei ik. We wandelden een stukje en gingen toen zitten. Hij zei: "Weet je, toen je naar me lachte, dacht ik: dát word mijn meisje! en ik ken je nog maar net, maar ik weet nu al dat ik van je hou." "ik hou ook van jou" zei ik, en hij kwam naar me toe en begon me te zoenen.

einde

Aantal keer bekeken: 13846
Waardering: 4.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online