Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

vakantielove..

U leest om dit moment het verhaal vakantielove. gepost door caitlin . Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: caitlin
Gepost op: 2009-7-12

Verhaal:

vakantielove.
het is weer eindelijk eens vakantie , dit jaar gaat melissa met haar ouders naar limburg op vakantie.
ze is er nog nooit geweest en vind het allemaal heel erg spannend.
ze heeft haar spullen al ingepakt ,en is klaar .
ze vertrekken met de auto , eenmaal aangekomen op de camping gaan ze naar het huisje en pakken de spulletjes uit.
haar ouders zijn nog wel even bezig , en ze heeft geen zin om te wachten dus ze gaat zelf maar een beetje de camping ontdekken.
ze loopt rustig en kijkt een beetje om haar heen , er zijn erg veel kinderen en er is een restaurant en een grote speeltuin , ze loopt door dan komt ze ineens bij het zwembad aan , ze loopt naar binnentoe daar komt een hele groep stormende jongens de deur uitgerent en een paar komen tegen haar aan en ze valt op de grond.
er komt snel een jonge naar haar toegelopen met blond haar en blauw groene ogen , gaat het? zegt hij.
eh euh , ja hoor .
oke sorry dat dit gebeurde.
geeftniet zegt ze , de jonge loopt weer verder .
en zij loopt verder het zwembad in , ze heeft helemaal geen idee hoe het zwembad eruit ziet , het enigste waar zij nog aan denkt dat is die jonge.
ze loopt terug , terug naar het huisje.
haar moeder komt aangelopen ; hee melissa waar was jij dan geweest?
euhm , de camping verkennen en even naar het zwembad.
ooooh, oke zegt haar moeder.
even later moet ze naar de snackbar toelopen om eten te halen voor vanavond.
ze staat voor de kassa te bestellen , en wacht tot het eten klaar is .
maar dan , ze kijkt en die boy die vanmiddag bij haar was gekomen stond ineens in de cafetaria.
ze kijkt ; en hij glimlacht , hoy zegt hij!
hoy zeg ik terug , ik kijk snel om want ik voel gewoon dat ik knalrood word.
ze is helemaal ingedachten dat ze niet eens in de gaten heeft dat haar eten allang klaar is , opeens heeft ze het door ze staat snel op en haalt haar eten op , ze loopt eruit en de jonge glimlacht nog even ,
eenmaal naar het eten , gaat ze naar voor , bij de speelplek , daar komt ze een meisje tegen waar ze erg goed mee op kan schieten, al snel de dagen erna zijn we erg goeie vriendinnen geworden , ze heet mandy.
ze vertelt haar over die jonge en ze schijnt hem en die vrienden van hem wel te kennen.
dezelfde dag gaan ze nog naar het zwembad toe , haar hart die gaat als een gek tekeer, stel je voor dat die jonge daar ook is !
ze lopen naar binnen , en leggen de handdoeken op de stoel neer , en ja hoor !
de jonge en de vrienden zijn er , mandy die zegt : bedoel je die jonge ?
de jonge kijkt om en ik word knalrood.
euhm ja zeg ik , de jonge gaat weer verder , dan gaan mandy en ik van de glijbaan af , en de jongens die staan achter ons , mandy die gaat als eerst als zij eruit is ga ik , maar dan komt ineens die jonge die ik zo leuk vind achter mij aan!
hij glimlacht alleen maar , als ze uit de glijbaan is zwemt ze snel verder.
eenmaal uitgezwommen gaat ze weer naar haar huisje toe , ze kleed zich om doet haar haar en maakt haar op.
ze wil nog even een wandeling maken , het is al redelijk donker.
dan ziet ze die leuke jonge het toiletgebouw inlopen , snel loopt zij er ook heen , en doet net dat als die jonge er aan komt lopen , dat zij ook gewoon van de wc af komt als ze buiten loopt komt die jongge ineens naast haar lopen , hoy zegt hij !
hoy zeg ik verlegen .
schrok je vanmiddag ? zij hij lachend
haha ja best wel zij ik , zo lopen ze nog even een eind door met een gezellig gesprek.
dan stopt hij en pakt hij haar hand vast , ze kijkt hem aan .
en hij zegt vanaf dat moment dat ik je zag , wist ik gewoon dat ik je leuk vond.
ik zeg ; datzelfde gevoel had ik bij jou.
hij keek haar aan ; en hij zoende haar.
er leek geen eind aan te komen , en ze was helemaal aan de wolken.
toen ze weer thuis was , kroop ze lekker in haar bed en dezelfde nacht droomde ze over haar boy die tom heette.
de dagen erna ging het helemaal supper.
ze was heel verdrietig toen ze weer naar huis ging , maar hij troostte haar en ze zouden elkaar volgend jaar weer zien .
uiteindelijk kwam alles goed, en hoopte ze hem snel weer te zien.


ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden.
kusjes caitlin.

Aantal keer bekeken: 3326
Waardering: 7.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online