Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

van verdriet tot geluk.

U leest om dit moment het verhaal van verdriet tot geluk gepost door simone. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: simone
Gepost op: 2008-1-3

Verhaal:

van verdriet tot geluk
jeroen is een jongen bij sabrina en maya in de klas. maya is de beste vriendin van sabrina. maya heeft verkering met joey. ik zal je vertellen over hun verhaal. komt tie:

sabrina en maya liepen samen uit school zoals elke dag. maya had al een vriendje. ze vertelde altijd veel over hem aan sabrina. dus nu ook weer. maya: vandaag ga ik samen met joey huiswerk maken. sorry sabrina, we gaan wel een andere keer shoppen.en dan moest sabrina altijd alleen shoppen of thuis in haar eentje huiswerk maken. had zij ook maar een vriendje. dan zou ze er allemaal leuke dingen mee gaan doen. en zou ze zich gelukkig en in de wolken voelen. maar op het moment voelde ze zich enkel en alleen maar eenzaam. ze ging op een bankje zitten. ze moest huilen. opeens voelde ze een hand op haar schouder en een stem: wat is er? ze draaide zich om. daar stond jeroen. een jongen uit haar klas. hij is altijd aardig en hulpzaam, maar zeker niet verlegen; houd soms van wat actie. sabrina veegde haar tranen weg. sabrina: oh, laat me maar. jeroen: nee, zeg maar wat er is, misschien kan ik je wel helpen. sabrina: nou, ik voel me zo eenzaam en alleen sinds maya een vriendje heeft. ze doet alle dingen die ze met mij deed, nu met hem. en... ik verlang ook naar een vriendje... (ze wachtte even)...en.. ik denk.. dat ik jou... leuk vind.. jeroen: sabrina, maar hoelang zit je er al mee?? hoe lang ben je al zo verdrietig? sabrina: oh, eigenlijk al bijna een maand. jeroen: maar dat is al veel te lang voor zo'n lief meisje als jij.. ze kijken elkaar dromerig aan, komen dichter bij... en.. nee jeroen, zegt sabrina, niet hier dat is te opvallend, kom met me mee. sabrina pakt jeroen bij zijn arm en trekt hem een donker en verlaten steegje in. jeroen streelt sabrina over haar wang en zegt: wil je verkering met me? ja natuurlijk jeroen, zegt sabrina. ze komen weer dichter bij elkaar.. en.. zoenen elkaar... wie had ooit gedacht dat alles opeens zo snel zou gaan? hand in hand lopen ze het steegje uit. zullen we naar jou huis lopen? vraagt jeroen. of wil je nog niet naar huis? sabrina: ik wil nog lang niet naar huis maar ik heb huiswerk, dus dat moet ik eerst maken. jeroen: oh, maar dat kunnen we anders wel samen doen bij jou thuis. sabrina: briljant idee!even later zitten ze dolgelukkig met elkaar op sabrina's kamer huiswerk te maken. jeroen: zullen we morgen samen naar de bios gaan? sabrina: dat lijkt me heel leuk, ja!

Dat was het verhaal van de verdrietige sabrina tot de gelukkige sabrina. ik vind het zelf een heel mooi verhaal.



Aantal keer bekeken: 2542
Waardering: 6.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online