Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verassingsgangbang.

U leest om dit moment het verhaal verassingsgangbang gepost door geil teefje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: geil teefje
Gepost op: 2010-6-1

Verhaal:

verassingsgangbang
ik ben een 41-jarige warmbloedige vrouw die toch wel erg degelijk is en monogaam, alhad ik wel fantasieen over sex met meerdere mannen tegelijk.

Mijn partner wist dit en besloot me op een mooie zomerse dag te verassen.Ik wis hier niks van maar op een warme dag met veel zon genoten we van een lekker glaasje wijn in de tuin toen de deurbel ging en er meerdere vrienden van hem kwamen om "onverwachts gezellig bij ons een biertje te komen doen.
Omdat het zo warm was had ik een kort rokje en topje aan, wat ietwat doorscheen en ik voelde me een beetje opgelaten, maar ik zei dit tegen mijn partner en wilde wat anders aan doen maar hij vond dat onzin, zei dat hij het wel geil vond als ik bekeken werd.

Ik vond dat eigenlijk ook en nam nog maar wat wijn, omdat ik weinig drink steeg het als snel naar mijn hoofd en ik werd ook geil van de blikken op mijn tietjes en kontje.

Het koelde af en mijn tepels staken bijna door het topje heen. Plotseling voelde ik de armen van mijn partner achter me die me in mijn nek kuste en zei; "lekkere tietjes heb me wijffie moet je zien" en trok mijn topje naar beneden zodat mijn tepels eruit staken en kneep er lekker in.

Wow, zei de rest en 2 van de vrienden begonnnen eraan te zuigen. Ik voelde de genotsscheuten naar me poesje schieten en begon te kreunen.Ik werd drijfnat tussen mijn benen en voelde dat mijn rokje en stringetje uit werden gedaan.
Mijn poesje werd bewerkt door vingers en ik voelde overal handen over mijn lichaam glijden.Mijn klitje groeide en gloeide en het knopje stak er lekker uit en ooh daar werd aan gelikt!!
Wat gebeurde er allemaal maar het maakte niet uit, ik wilde geneukt worden en goed geneukt.
Ik zakte over een grote lul heen en begon met me kutje te knijpen om hem gek te maken, ooh wat een lekker teefje ben je hoorde ik en er kwam iemand achter me zitten die mij hard op de lul heen en weer haalde, me tepels waren keihard en er werden klemmetjes opgezet met een gewichtje, wat me helemaal gek maakte van geiligheid(dit deden we wel vaker)

Degene achter me deed mijn billetjes wat uit elkaar en stak ze pik lekker in mijn kontgaatje, mmm wat voelde dat lekker om in mijn kutje en mijn kontje geneukt te worden. Tegelijktertijd kwam er een met zijn lekkere lul bij mijn mond en ik begon hevig te zuigen, ooh lekker.
Plotseling voelde ik dat er ook nog aan mijn klitje werd gezogen en ik begon ongelooflijk te komen. Ik spoot met een kracht degene die me zat te beffen helemaal onder, slikte zaad in van de lul in mijn mond en voelde dat ik werd volgespoten.

Maar ik wilde wel verder geneukt worden, het was net alsofer geen eind aan mijn orgasme kwam en het was maar goed dat er meerder vrienden waren zodat ze elkaar lekker konden aflossen.

Nadat ik de hele groep had afgewerkt zowel oraal als anders was het leuk geweest.Iedereen was meerdere malen gekomen en had genoeg gehad.

Achteraf schaamde ik me wel een beetje dat ik zo tekeer was gegaan maar het was een fantastische ervaring. Ik ben tevreden met mijn partner en ons sexleven maar stiekem kijk ik toch weer uit naar de komende zomermaanden.

Aantal keer bekeken: 18729
Waardering: 7.31 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online