Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verboden liefde .

U leest om dit moment het verhaal verboden liefde gepost door Hermans Patricia. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Hermans Patricia
Gepost op: 2007-3-13

Verhaal:

verboden liefde
Het begon allemaal op een mooie zomerdag .
Ik was bij vrienden op bezoek en plots stopte er een motorfiets en zei :Uw ouders zijn op zoek naar u je moet onmiddelijk mee komen .
Mijn ouders waren tamelijk streng dus besloot ik om direct mee te gaan .
Maar in plaats van huiswaarts te rijden vertrokken we naar een andere richting .Bij zijn huis stopten we en gingen naar binnen .
Ik vroeg wat hier de bedoeling van was en hij zei : Ik ben op zoek naar een goede relatie .
Toen begon onze ellende pas echt .
We waren zo verliefd op elkaar en alles was zo mooi ondanks onze prille leeftijd van 14 jaar .Het gevoel die wij deelden was onbeschrijflijk .
Op een dag liepen we samen hand in hand op de kermis en kwamen zijn ouders tegen ,de vader keek plotseling boos mijn richting uit zijn blik vergeet ik nooit .Ook mijn vader kwam achter onze relatie en ik moest er onmiddelijk een punt achter zetten zonder verder commentaar .
We wisten geen van beiden wat er gaande was .We bleven elkaar toch zien in het geheim zien en onze vrienden speelden daarin een bijzondere rol .Tot op een dag dat zijn vader ons weer tegenkwam hij moest onmiddelijk naar huis .
Weken mocht hij niet naar buiten .
Ondertussen was ik wat speurwerk gaan doen en achterhaalde ik dat onze vaders ooit een ruzie hadden gehad en dat dit de reden was dat wij niet bij elkaar mochten zijn .
We spraken toch nog vele uren in het geheim af en de momenten dat we samen waren zo intens en gemeend .
Op een dag werden we weereens betrapt en dat was de fatale klap .
Ik zei tegen hem dat het beter was dat we elkaar los zouden laten dat dit voor ons beiden beter zou zijn .
Hij besloot daarna om naar het leger te gaan omdat hij niet meer bij zijn vader wou zijn .Hij zat in Duitsland waar hij de 3 eerste maanden moest blijven .Mijn hart deed zo een pijn maar we wisten beiden dat dit het beste zou zijn .
Op een dag werd er op mijn werk (ik werkte als dienstmeisje in een gezin )
aan de deur gebeld .Ik opende de deur en daar stond hij plotseling voor mij met tranen in zijn ogen zei hij mij :
Ik kan je niet laten gaan ik mis je zo verschrikkelijk .Daarna werd onze vreugde weer verstoord en besloot ik om terug een einde te maken aan onze relatie .
Ieder ging zijn eigen weg en trouden beiden met een ander .
Mijn huwelijk liep al vrij snel op de klippen .
Enkele jaren later ben ik terug hertrouwd en ben ik dit nog steeds .
Er gingen verschillende jaren overheen toen we plots elkaar op een markt oog in oog met elkaar stonden .
Beiden hadden we tranen in onze ogen en besefften we dat het gevoel nog steeds hetzelfde was .
We hebben toen elkaars nr gegeven en sinds die dag sturen we regelmatig berichten naar elkaar in het geheim .
Ik ben getrouwd en moeder van 2 mooie dochters ik kan dit niet opgeven voor mijn kinderen .
Onze harten liggen nog steeds bij elkaar . Nu 40 jaar later vragen wij ons beiden af of het gevoel nog steeds het zelfde zal zijn als toen .
Hij stuurde deze week nog een bericht met de volgende woorden :
We weten allebei dat onze liefde voor elkaar nooit zal verdwijnen .
Daarom heb ik het een plaatsje in mijn hart gegeven waar en jij en ik tesamen zijn waar niemand ons kan kwetsen ik zal er altijd voor je zijn !!!Ik heb met de volgende woorden een antwoord gegeven :
Of dat gevoel nog steeds het zelfde is weet ik dat het doorheen de jaren enkel sterker is geworden .Ooit komt er een dag dat we samen zullen zijn dat we eindelijk kunnen zeggen dat we thuis gekomen zijn !!!!Dat beloof ik u !!!!





Aantal keer bekeken: 27496
Waardering: 6.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online