Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verboden verlangens.

U leest om dit moment het verhaal verboden verlangens gepost door miss3. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: miss3
Gepost op: 2009-9-24

Verhaal:

verboden verlangens
Als volwassen huisvrouw met een eenvoudig leven kijk ik graag terug naar mijn eerste grote liefde.
Als jongedame kwam ik in de zomer van 1990 in een grote stad te wonen. Daar maakte ik kennis met andere meiden, die al wat meer door de wol geverfd waren. Zij namen mij op een koopavond mee het centrum in, en als zeer beschermd opgevoed dorpsmeisje werd ik overweldigd door een immens gevoel van vrijheid. Het leven werd op dat moment één groot feest van ontdekken. Vriendschappen ontstonden terplekke, en vergingen net zo snel.
Een vriendin vertelde mij dat er op dat moment drie jongens een oogje op haar hadden of zij op hen, dus mijn nieuwsgierigheid was gewekt. De eerste twee jongens vond ik maar zozo, maar zoals je begrijpt: drie maal is scheepsrecht! Ik kon mezelf niet helpen, maar zodra ik hem zag, was ik verkocht.. En hij blijkbaar ook. Het was jammer voor die vriendin, maar gelukkig zag zij wat er gaande was, ze zei: Ga ervoor!
Dus de volgende dag zocht ik hem op, gewapend met een jointje. Als je enigszins bekend bent met blowen, begrijp je dat je op een gegeven moment in stilzwijgen vervalt en op kan gaan in muziek. Zo zaten wij op zijn kamer met superdubreggae. Ik verdronk in zijn zeeblauwe ogen, en verlangde ernaar om zijn lange steile blonde haar en zijn prachtige strakke zongebruinde lijf te strelen. Voor we het wisten zaten we heftig te tongen. In een mum van tijd waren we ontkleed, en hij deed dingen bij mij, die ik me tot dat moment niet voor kon stellen! De manier waarop hij naar mij keek, als hij mijn borsten streelde, mijn tepels in zijn mond nam, het maakte me dronken van verliefdheid! Het was heerlijk om zijn prachtige lijf te strelen, en te zien wat dat met hem deed. Zijn zeer aangenaam gevormde pik stond trots rechtop, en als vanzelf begon ik ermee te spelen; eerst voorzichtig, toen steeds heftiger. Ik nam hem in mijn mond en begon lekker te sabbelen. Hij likte me overal: vanaf het plekje in mij nek, achter mijn oor, via mijn borsten naar mijn buik, en lager. Zijn hand ging strelend over de binnenkant van mijn dijen tot hij mijn poesje te pakken had. Gek van genot kroop ik bovenop hem. Langzaam verwelkomde ik zijn kloppende pik in mijn kleine warme poortje en samen reden we naar een onvermijdelijk hoogtepunt.



Aantal keer bekeken: 14939
Waardering: 4.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online