Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verkeerde jassen.

U leest om dit moment het verhaal verkeerde jassen gepost door Mathilde . Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Mathilde
Gepost op: 2010-9-28

Verhaal:

verkeerde jassen
Was mijn dochter 7 jaar afgelopen zondag bij een overdekte speelstad wegens het slechte weer. Bij het naar huis gaan lopen we naar de jassen die hangen in een openbare ruimte. Ik zie mijn jas, pak deze en pak ook de jas die er onder hangt. Ik geef mijn dochter haar jas, zegt ze 'mama volgens mij is dit niet mijn jas' ik haar aan en de jas en zeg 'niet treuzelen zoals altijd kom op aantrekken' Mijn dochter wurmt zich in de jas. Als ik mijn jas aan trek, heb helemaal niks in gaten. Nadat we beiden onze jassen aanhebben gaan we naar huis. Thuis natuurlijk jassen uit, en netjes ophangen op de kapstok. Pas maandag ochtend merkte ik dat het mijn jas helemaal niet is, namelijk door een vreemde fietssleutel in de jaszak met een naam van Marry. Wat bleek, deze jas was hetzelfde als de mijne, ook in maat. De jas die mijn dochter aanhad was bijna hetzelfde in soort maar met een kleinere maat. Ook de kleur was hetzelde. Ik heb nog even gebeld naar de overdekte speeltuin, maar geen gezin die ook verkeerde jassen had.

Aantal keer bekeken: 3708
Waardering: 3.68 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online