Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verkeerde kind.

U leest om dit moment het verhaal verkeerde kind gepost door Annemiek. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Annemiek
Gepost op: 2011-6-13

Verhaal:

verkeerde kind
Geef leiding bij scouting, groep bevers 5 t/m 7 jaar. Wegens ons gebouw verhuurt is aan een andere scoutinggroep draait deze ook op het gebouw.

Ik roep alle kinderen bij elkaar om te openen, ik tel en kijk wie er zijn. Er is een jongetje die ik niet ken, maar er zal een kijker komen voor de eerste keer.Wel vreemd dat er geen ouders bij zijn, maar komt wel vaker voor. En we hadden het weekend ervoor al een gesprek gehad. Zo stel me voor en hij zegt een beetje verlegen zijn naam en een stukje papier met zijn ouders naam en telefoonnummer. Ik laat alle kinders hun jas aantrekken want we gaan naar bos. Komt het jongetje naar mij toe dat ie zijn jas niet kan vinden. (deze lag dus in zijn tas met slaapspullen) ik met hem zoeken maar geen jas. Dus pak een reserve jas van ons en laat hem deze aantrekken, misschien dat zijn ouders zijn jas weer hebben meegenomen.

Eind van de opkomst terug lopen naar het gebouw en daar gaan we afsluiten. Komt de leiding van de andere groep naar mij. Wat was er gebeurt de kijker was geen kijker maar gewoon een jeugdlid van de andere groep. De kijker was afgemeld door zijn ouders, heb de mail niet gelezen. De andere groep dachten dat ie afgemeld stond en dus niet zal komen. Maar toen ze hem zagen bij mijn groep wisten ze gelijk dat er fout zat.

Aantal keer bekeken: 4565
Waardering: 4.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 35 bezoekers online