Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verkoper aan de deur.

U leest om dit moment het verhaal verkoper aan de deur gepost door britt. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: britt
Gepost op: 2011-1-18

Verhaal:

verkoper aan de deur
altijd als ik aanbelden bij mijn huis maakte vaak mijn vader de deur open. als hij de deur opende zei hij altijd tegen mij'er word niet aan de deur verkocht', dan knalde hij de deur dicht en maakte hem dan weer open, zodat ik naar binnen kon. op een dag 's avonds laat ging de bel mijn vader was niet thuis. ik keek door het glas van de deur en zag een vorm van een man. ik dacht dat zou mijn vader vast zijn, ik maakte de deur open en schreeuwde keihard tegen de man die daar stond'ER WORD HIER NIET VERKOCHT AAN DE DEUR', ik knalde de deur dicht. natuurlijk maakte ik de deur weer open want ik dacht dat het mijn vader was. ik lachte me rot. toen ik de deur open maakte was het een man die ik niet kende, ik gilden en gooide de deur dicht. ik riep mijn broer en mijn moeder er bei, mijn moeder maakte de deur open want de man stond er nog steeds. de man die voor de deur stond was vrij jong en best knap, maar het was een verkoper. ik dacht blunder... en ging weer kei hard lachen. de vekoper wou aan mijn moeder een kalender verkopen, mijn moeder kocht de kalender, maar ze vond hem wel duur. toen kwam ik maar de voordeur toe gelopen en de verkoper begon kei hard te lachen. ik vroeg natuurlijk 'waarom lach je?'de verkoper zei 'haha, bij mij is vroeger ook zoiets gebeurt'. de verkoper zei toen tegen mij 'je mag de kalender wel hebben voor de helft van de prijs'. mijn moeder vond dat niet erg. gelukkig kan ik nu achteraf kei hard er om lachen.

Aantal keer bekeken: 3208
Waardering: 5.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online