Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verkracht in eigen huis.

U leest om dit moment het verhaal verkracht in eigen huis gepost door Melissa. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Melissa
Gepost op: 2009-10-5

Verhaal:

verkracht in eigen huis
Ik ben een mooi meisje van 18jaar. Ik heb lange bruine haren, ik ben slank en had uitdagende kleren aan gedaan voor opstap te gaan. Het was een leuke avond ik ontmoette een jonge, hij was wel een stuk ouder maar ik vond het gezellig met hem te praten. Hij gaf me veel drankjes en het was nog geen 1uur en ik was goed zat. we waren op een duur aan het dansen en hij kwam steeds dichter tege me staan, hij nam me heupen stevig vast en kuste me in mijn nek. plotseling zei hij: kom ik breng je naar huis je bent veel te zat, dadelijk kan je nog niet meer lopen! hij had gelijk dus ik ging met hem mee, hij bracht me met de auto naar huis. mijn ouders waren een weekendje weg vertelde ik hem. oh dan kan ik nog wel even blijven zei hij. zonder er bij na te denken zei ik dat het mogt. we gingen naar binnen en ik plofte me neer op de bank. hij kwam langs me zitten en hij zei dat hij me zo ontzettend mooi vond en hij raakte me aan. hij wreef met zijn hand over mijn blote benen en ging naar boven en raakte me borsten aan. dit vind je toch niet erg he schatje? ik zei hem dat ik het liever niet had want ik zou er spijt van krijgen. ach nee ik zorg er voor dat je geen spijt krijgt het zal een onvergetelijke avond worden. hij kuste me in mijn nek, hij ging boven op me ligge en ik voelde zijn harde pik al. ik zei hem dat het echt geen goed idee was en dat hij beter weg kon gaan. hou nu eens op met klage riep hij, ik verschrok en kromp wat ineen. hij bewoog op en neer en voelde zijn pik tege mijn kutje. doe je jurkje eens uit schatje. ik weigerde en zei dat hij me met rust moest laten. hij begon zijn geduld te verlieze en riep: het gaat toch gebeuren of je nu wil of niet doe die kleren uit! ik stond op en deed me jurkje uit, ik was bang geworden. hij stond ook op en liep naar me toe. hij betaste me overal, hij kneep in mijn borsten en zabbelde aan mij tepels. hij beval me op de bank te gaan ligge en hij wreef weer met zijn hand over mijn lichaam. mijn hart begon hart te kloppen ik wilde het niet maar durfde geen nee meer te zeggen. uiteindelijk ging hij met zijn vinger in mijn kutje en daarna met 2 vingers. hmmm je hebt een lekker kutje zei hij. hij deed ook zijn kleren uit en trok me van de bank. ga op je knieen zitten sletje. ik deed wat hij zei. ik moest mijn mond van hem openen en hij duwde zijn pik hard in mijn mond. ik moest bijna kotsen zo diep ging hij. daarna moest ik recht staan van hem, hij duwde me tegen de muur, hij nam mijn handen vast op mijn rug. ik kon me niet meer verweren.vervolgens stote hij zijn pik hard in mijn kutje, hij kreunde hard en ging in en uit. ik huilde en smeekte hem om te stoppen. hij genoot er gewoon van om mij te horen huilen. ineens zei hij: waar is je kamer daar kan ik je beter nemen. ik raakte nog meer in paniek ik wilde zo graag dat hij stopte en ik schreeuwde dat hij moest gaan. hij was mijn tegen stribbelen zat en hij sloeg me in mijn gezicht, het deed pijn! ik zou maar luistere als ik jou was sletje!ik beefde van de schrik en wijsde hem snel mijn kamer. hij duwde me op bed en kwam op me liggen. hij kuste me in mijn nek en duwde tegelijker tijd mijn benen open. hij stote weer in mijn kutje, het brande en het voelde vreselijk aan.hij ging steeds sneller en dieper. ik wil dat je kreunt sletje. ik wou doen wat hij zei maar het lukte gewoon niet. je wil toch niet dat ik weer kwaad word he? ik probeerde zo geil mogelijk te kreunen om hem niet boos te maken. hij vond het super opwindend en kwam klaar. hij ging uit mijn kutje en zijn sperma kwam er uit gedropen. hij ging van me af en deed zijn kleren weer aan. hij dreigde er mee dat als ik het tege iemand zou zeggen dat hij terug zou komen en dat ik er niet goed van zou zijn! hij nam zijn beurs en haalde er 10 euro uit, hier is je geld hoertje! hij liep de kamer uit en vertrok weer. ik huilde zo hard ik was nog helemaal aan het trillen van wat er gebeurd was. ik lag nog altijd naakt op bed, ik voelde me kutje branden en me lichaal deed pijn omdat hij me zo stevig vast had gehouden. ik stond op en deed snel mijn pyama aan, ik probeerde te slapen maar ik kon maar niet vergeten wat er gebeurd was. ik heb het tegen niemand vertelt maar ik sta er nog altijd iedere dag mee op en ga er weer iedere dag mee slapen.

Aantal keer bekeken: 20408
Waardering: 5.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online