Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verkrachting.

U leest om dit moment het verhaal verkrachting gepost door onbekend. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: onbekend
Gepost op: 2008-1-3

Verhaal:

verkrachting
ik ben een meisje van 17, en ben nog maagd.
op een mooie zomerdag, wanneer mijn ouders gaan winkelen zijn, heb ik zin om in mijn blootje te zwemmen in het buitenzwembad. daarna ga ik vlug naar de sauna.
even later ga ik weer naar binnen en trek ik een kort rokje aan met een dun topje. een bh en string laat ik uit omdat ik toch alleen ben en het zeer warm is.
ik leg me nog even buiten en oppeens staat er iemand in mijn zon. ik kijk en ik schrik, want er staan 7 mannen rond mij.
ik begin te gillen , maar 2 mannen nemen mij vast. de een zorgt ervoor dat ik niets meer kan uitbrengen en de ander dat ik mij niet meer kan bewegen.
de maken mijn handen vast met een handboei en mijn voeten ook, mijn mond wordt bedekt met plaklind en er wordt een blinddoek voor mijn ogen gedaan.
ik voel hoe ze me oppakken en me meedragen naar binnen. in de keuken maken ze mij vast aan de keukentafel en wordt mijn blinddoek en plaklind afgedaan.
ik kijk bang naar de mannen en durf geen woord te zeggen.
oppeens beginnen ze me uit te kleden en kleden ze zich zelf ook uit.
ze beginnen zich af te trekken en eindelijk zeggen ze iets.
de ene man zegt: "we houden je al een tijdje in de gaten, en je maakt ons supergeil, daarom brengen we je een bezoekje!" een tweede man zegt:" we gaan samen met jou een filmpje opnemen en je eens flink verkrachten!" eindelijk kon ik ook iets uitschreeuwen, maar ik werd beetgenomen en ze zeiden dat ik stil moest zijn, want anders zouden ze als beesten tekeer gaan. ik zweeg en keek toe hoe ze zich zaten af te trekken. eerst gingen ze mij opwarmen, de ene man filmde dit alles. ze namen een wortel, en begonnen mijn poesje te strelen. ondertussen haalden ze een groote dildo tevoorschijn en begonnen langzaam in mijn kutje te gaan. ik schreeuwde het uit, want ik wilde dit niet, maar ik wilde niet ontmaagd worden. ze hadden dit door, en ze wouden daar gebruik van maken. eerst moest ik ze allemaal een voor een pijpen en daarna gingen ze me ontmaagden. een man kwam naar me toe en maakte me los. hij nam me vast van achter en ramde zijn lul in mijn kut. ik schreeuwde van de pijn. het leek een eeuwigheid te duren, en uiteindelijk moest mijn kontje er ook aan geloven. daarna werd ik ingevreven met glijmiddel. ze deden me een hondenriem aan en ik moest op mijn handen en knieen gaan zitten op de grond. ze kwamen allemaal rond mij staan. een kwam voor mij staan, een ging mij in mijn kutje nemen en een ander in mijn kontje. de andere twee moest ik aftrekken. een ander kneede en masseerde mijn borsten. de zevende filmde dit alles nog steeds. ze verwisselden steeds van plaats als ze allemaal een klaar waren gekomen. ik vond dit eigenlijk allemaal zeer geil, en ik genoot ook wel een beetje. zelf kwam ik ook verschillende keren klaar. ik had zeer veel pijn, maar ik kon niet tot rust komen. tot ze allemaal klaarkwamen voor de zoveelste keer en ze me lieten liggen als een hoopje vuil. ze namen me mee aan de leiband naar het zwembad buiten en ze riepen een hond. ze maakten de hond geil en uiteindelijk besprong hij mij en neukte hij mij. ik was al helemaal opgeneukt dacht ik, maar er kwam vervolg. ze gingen in het zwembad en ik moest er ook in. ze deden mijn handboeien weer aan, en neukten mij in het water. weer moest ik ze allemaal pijpen, en daarna gooiden ze me in het water en dan doken ze om ter snelst achter me, en de eerste die me te pakken kreeg mocht me neuken. dit deden ze een aantal keer, tot ik echt te moe was en ze er genoeg van hadden. ze bonden me vast en ruimden alles netjes op, ze gaven me een slaappil, en verdwenen. 's avonds werd ik gewekt door mijn moeder, die vroeg wat ik nog zo laat in de tuin deed. ik ben toen vlug gaan slapen, en nu durf ik nooit meer alleen thuis te zijn.

Aantal keer bekeken: 36668
Waardering: 6.47 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 34 bezoekers online