Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verkrachtingennn..

U leest om dit moment het verhaal verkrachtingennn. gepost door tatjana klooster. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: tatjana klooster
Gepost op: 2011-6-14

Verhaal:

verkrachtingennn.
ik was telaat op school.
en de leraar zei dat ik 3 uur moest nablijven ik knikte maar dacht in mezelf 'zolang??'
toen de school voorbij was ging ik naar het lokaal om te nablijven..
'hoi'
hee'
iedereen is al weg.
en hij liep naarde deur en deed hem opslot.
ik schrok en hij sleurde mee naar zijn lege bureau hij pakte teape en en bond me vast...
hij scheurde mn topje kapot en mn broekje en mn string.
ik hoorde geklop op de deur.
ik zag dat een grote man binnen kwam met een grote doosz.
ik lag daar dus poedelnaakt op die tafel te schreeuwen. en hij grijnsde naar mij.
ze begonnen zich uit te kleden...
ik zag 2 grote lullen voor me staan..
ik schreeuwde het uit.
maar ze bleven maar grijnzen.
ze bonden mn benen ver uit elkaar vast..
de leraar pakte een potlood en propte hem in mn kutje ik gierde het uit.
hij ging hevig heen en weer met het potlood.
hij trok hem eruit en wou zijn lul in mijn kutje doen maar ik kon niks anders dan gillen.
de andere man ging boven mn hoofd met zijn lul. hij zij pijp me als je niks ergs wou overkomen.
dus ik pijpte die dikke lul.
de andere man gleedt met zijn dikke pik mijn kutje in en ging hevig beffen.
zie je nou wel sletje je vind het heerlijk ruige sex.
de lul spoot warme sperma in mijn mond.
doorslikken zij hij dreigend en ik schudde nee..
hij kneep mijn neus dicht en ik slikte het door.
braaf meisje zei hij en grijnsde naar me.
ze waren moe. dus pakte ze een dildo uit de doosz.
het was een grote dikke dildo ik gierde het uit.
ze stopten hem in mij n kutje en in mn anus..
op de hardste stand.
er kwam weer een man binnen
een vette neger keek me grijnzend aan.
hij had zich uitgekleed en fluisterde in haar ooor.
ik ga jou eens lekker aanpakken..
ze schreeuwde en tierde en de neger stopte zijn dikke lul in haar mond.
ging hevtig heen en weer.
daarna haalde hij de dildo uit mn kutje en speelde met mijn schaamlippen.
hij ging bovenop me liggen.
en stopte zijn lul in me kutje en tongde met me.
hij kneep hard in mijn borsten en ging langzaam met zijn tong naar beneden.
hij kwam aan bij mijn kutje en zijn tong bereikte mijn kutje en hij glipte erin..
ik schreeuwde en ze lieten me naakt achter zonder kleren..
ik zat nogh vast met wat dildos in me.
ze kwamen steeds weer mijn ouders waren erg bezorgt en ze namen me mee naar het buitenland waar het iedere dag zo door ging..

Aantal keer bekeken: 17320
Waardering: 3.37 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online